2017-07-28, 23:24
Medlem
eddiepeddies avatar
Har rökt 0.4g om dagen i 3dagar i sträck nu.
Avslutade med att injicera det sista för circka 30 - 45min sen. Har kännt hela veckan att jag har svårt att ta djupa andetag. Beror på dåligt psyksikt mående. Men nu efter fixen blev det värre och vågar inte lägga mig i sängen pga av rädsla för att sluta andas helt när jag somnar. Drack en kopp kaffe direkt efter hemms och gick sen ut. Köpte en kaffe på 7/11 nyss med. Någon som har bra råd/tips? Kännner att den slog på i alla fall så är.hög. Är riktigt bra brunt heroin jag rökt också. Är vid sjukhuset nu. Tänkte kolla hur jag syresätter mig. Och kolls om man kan få en Naloxen nässpray ifall att. Tännker inte dö idag/inatt
Citera
2017-08-02, 23:31
Medlem
creepyones avatar
Jaha då var oskulden tagen. Har provat så många substanser i mina dar men aldrig kommit mig för att prova H vet inte vad det är men H är så jävla stigmatiserat.Även om man befunits sig i pundar kretsar så har t.ex folk som kör dos sett ner på H pundarna. Och även fast jag själv har gått så långt som till iv bruk som jag för övrigt la ner för ett år sen så har jag själv tyckt att H är det tyngsta man kan nå. Fast igentligen är ju affe iv minst lika illa. Som sagt vet inte vad det är men för mig så har H varit det lägsta man kan nå. Och då har man själv vart nere i ett iv missbruk.

Men det har alltid funnits med på "bucketlistan"
Innan man lämnar detta jord livet. Och idag kom jag över mitt första gram jonk nånsin. Och eftersom jag har noll erfarenhet om hur bra jonk ska se ut lukta smaka osv så kan jag inte uttala mig om det va "good shit" men att det va bunt #3 så mycket vet jag.

Anyway hade jävligt stor respekt för innehållet i påsen när jag kom hem och visst skulle jag vilja få känna på den fulla effekten av denna opiat och köra iv men dels så kunde jag inte få tag i några tyg samt att helt ärligt skulle jag fan inte vågat. Och sen så sitter jag inte på nån våg så skulle inte vågat att höfta en dos med heroin iv första gången.

Så det vart snort samt röka som gällde och rök teknik har jag sen tidigare drog erfarenheter "chase the dragon" så att säga. Så nu till slutsatsen då? Jag började med en mindre hög att röka och visst det kom snabbt och gött av vaktade 10 min och fyllde på med en snok motsvarande ca 3 tändstickshuven mängd mässigt. Och efter det mådde man helt ok soft opiatad liksom.

Och nu då? The verdict?ja jooo visst fan var det nice med heroin men jag måste nog säga att det är nog lite överhypeat enligt MIN personliga mening samt första upplevelse med H.

Men kan tänka mig att presic som med dos så blir H nog nått som inte blir jämförbart IV gentimot alla andra RoA och kan tänka mig att det känns ännu bättre iv som sagt inte äns jämförbart mot dom andra intagnings sätten. Vem vet kanske möjligheten för IV kommer längre fram i tiden det som lever får se.det som jag upplevt hittils! va under mina förväntningar och lite besviken är jag måste jag erkänna. Närmaste jag personligen kan jämföra det vid är ett gött rus på ubåt.

Jaja it is what it is ville bara skriva av mig lite om min upplevelse god natt flashback.

P.S skrivet lite halv noddig och ljumen från mobilen så eventuella stavfel och särskrivningar lär förekomma 😁
Senast redigerad av creepyone 2017-08-02 kl. 23:44.
Citera
2017-08-03, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
Jaha då var oskulden tagen. Har provat så många substanser i mina dar men aldrig kommit mig för att prova H vet inte vad det är men H är så jävla stigmatiserat.Även om man befunits sig i pundar kretsar så har t.ex folk som kör dos sett ner på H pundarna. Och även fast jag själv har gått så långt som till iv bruk som jag för övrigt la ner för ett år sen så har jag själv tyckt att H är det tyngsta man kan nå. Fast igentligen är ju affe iv minst lika illa. Som sagt vet inte vad det är men för mig så har H varit det lägsta man kan nå. Och då har man själv vart nere i ett iv missbruk.

Men det har alltid funnits med på "bucketlistan"
Innan man lämnar detta jord livet. Och idag kom jag över mitt första gram jonk nånsin. Och eftersom jag har noll erfarenhet om hur bra jonk ska se ut lukta smaka osv så kan jag inte uttala mig om det va "good shit" men att det va bunt #3 så mycket vet jag.

Anyway hade jävligt stor respekt för innehållet i påsen när jag kom hem och visst skulle jag vilja få känna på den fulla effekten av denna opiat och köra iv men dels så kunde jag inte få tag i några tyg samt att helt ärligt skulle jag fan inte vågat. Och sen så sitter jag inte på nån våg så skulle inte vågat att höfta en dos med heroin iv första gången.

Så det vart snort samt röka som gällde och rök teknik har jag sen tidigare drog erfarenheter "chase the dragon" så att säga. Så nu till slutsatsen då? Jag började med en mindre hög att röka och visst det kom snabbt och gött av vaktade 10 min och fyllde på med en snok motsvarande ca 3 tändstickshuven mängd mässigt. Och efter det mådde man helt ok soft opiatad liksom.

Och nu då? The verdict?ja jooo visst fan var det nice med heroin men jag måste nog säga att det är nog lite överhypeat enligt MIN personliga mening samt första upplevelse med H.

Men kan tänka mig att presic som med dos så blir H nog nått som inte blir jämförbart IV gentimot alla andra RoA och kan tänka mig att det känns ännu bättre iv som sagt inte äns jämförbart mot dom andra intagnings sätten. Vem vet kanske möjligheten för IV kommer längre fram i tiden det som lever får se.det som jag upplevt hittils! va under mina förväntningar och lite besviken är jag måste jag erkänna. Närmaste jag personligen kan jämföra det vid är ett gött rus på ubåt.

Jaja it is what it is ville bara skriva av mig lite om min upplevelse god natt flashback.

P.S skrivet lite halv noddig och ljumen från mobilen så eventuella stavfel och särskrivningar lär förekomma 😁

Pangar du inte så är det ju som vilken opiat som helst, som sagt en båt, i princip ingen skillnad - vanligt morfin är det ju frågan om då, fettlösligheten som heroin besitter vid IV är skillnaden, snortar man så blir man påverkad, skjuter man så får man en kick av guds nåde och sen efter några minuter så är man bara vanligt påverkad. Det är bara IV som visar vart skåpet ska stå när det gäller heroin. Men bäst vore ju om du höll dig ifrån det, rekommenderas inte, men verkar som du inte har så där jätte långt till det steget dock dessvärre. Sen tjackisar som ser ner på jonkare säger ju en hel del om deras brist på intelligens då heroin är en drog som inte skadar kroppen eller några organ, detsamma kan knappast säga om tjack, det vet alla som gått på det i några dagar bara sen är man helt pajad i varenda del av kroppen, smuts. Heroin är ju dock farligt om man tar för mycket, för då dör man ju, vilket är lätt hänt - när man kanske är lite påverkad så tappar man kanske lite i omdöme och slänger på för mycket på skeden - och det blir det sista man gör i princip. Släng inte bort pengar på H om du bara ska snorta. IV första gången brukar med vara en besvikelse rätt ofta då man tenderar att fega rätt rejält med dosen, med all rätt, men en perfekt avvägd dos, inget som slår det, dock tar det ju ett tag att lära sig vad man tål och sen är det olika kvalitet varenda gång man köper. Sen när man är där att man blir dålig utan H, då är en fix på en helt annan nivå, aldrig förstått det där med första gången.
Senast redigerad av powddder 2017-08-03 kl. 01:57.
Citera
2017-08-03, 07:54
Medlem
creepyones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powddder
Pangar du inte så är det ju som vilken opiat som helst, som sagt en båt, i princip ingen skillnad - vanligt morfin är det ju frågan om då, fettlösligheten som heroin besitter vid IV är skillnaden, snortar man så blir man påverkad, skjuter man så får man en kick av guds nåde och sen efter några minuter så är man bara vanligt påverkad. Det är bara IV som visar vart skåpet ska stå när det gäller heroin. Men bäst vore ju om du höll dig ifrån det, rekommenderas inte, men verkar som du inte har så där jätte långt till det steget dock dessvärre. Sen tjackisar som ser ner på jonkare säger ju en hel del om deras brist på intelligens då heroin är en drog som inte skadar kroppen eller några organ, detsamma kan knappast säga om tjack, det vet alla som gått på det i några dagar bara sen är man helt pajad i varenda del av kroppen, smuts. Heroin är ju dock farligt om man tar för mycket, för då dör man ju, vilket är lätt hänt - när man kanske är lite påverkad så tappar man kanske lite i omdöme och slänger på för mycket på skeden - och det blir det sista man gör i princip. Släng inte bort pengar på H om du bara ska snorta. IV första gången brukar med vara en besvikelse rätt ofta då man tenderar att fega rätt rejält med dosen, med all rätt, men en perfekt avvägd dos, inget som slår det, dock tar det ju ett tag att lära sig vad man tål och sen är det olika kvalitet varenda gång man köper. Sen när man är där att man blir dålig utan H, då är en fix på en helt annan nivå, aldrig förstått det där med första gången.

True true känns absolut som om det är slöseri om man inte kör IV dyrt som fan då kan man lika gärna köpa en sub 8:a eller liknade. Tyckte samma sak i slutet när jag sköt tjack alla droger för övrigt skulle dom inte in i venen kunde man lika gärna skita it.

Anywho då jag har en del kvar av grammet och inga tyg att tillgå så får nog detta grammet rökas/snortas upp men som sagt nån gång längre fram ska jag ha H RoA IV av checkat med😊

För övrigt vakna för 20 min sen drog på lite kaffe och jaga lite drake vart rätt skön så här på morgon kvisten brännde lite dock fan vare smaka skit altså 😁
Citera
2017-08-03, 16:52
Medlem
zero414s avatar
Är det bara brunt heroin som finns på gatan nu eller? Både sthlm och gbg så dominerar det. Samma i Malmö.
Citera
2017-08-04, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zero414
Är det bara brunt heroin som finns på gatan nu eller? Både sthlm och gbg så dominerar det. Samma i Malmö.

Det har alltid varit så gott som enbart brunt i Malmö, Göteborg/överallt förutom Stockholm. Men nu är det mest brunt i Stockholm också, är nog p.g.a. ökningen av Afghaner som det bruna kommit så starkt i Stockholm också. Jag tillskillnad från många andra föredrar det bruna, tycker det vita ger en syntetisk effekt medan det bruna ger en mer naturlig och varmare känsla. Lite som LDS vs svamp. Det vita brukar vara renare, skulle tro att många föredrar det helt enkelt för att de helt enkelt fått varor av högre renhet när de köpt vitt och därför tyckt det varit bättre/starkare.

Vad tycker ni? Brunt eller vitt?
Citera
2017-08-04, 14:45
Medlem
bioweapons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powddder
Det har alltid varit så gott som enbart brunt i Malmö, Göteborg/överallt förutom Stockholm. Men nu är det mest brunt i Stockholm också, är nog p.g.a. ökningen av Afghaner som det bruna kommit så starkt i Stockholm också. Jag tillskillnad från många andra föredrar det bruna, tycker det vita ger en syntetisk effekt medan det bruna ger en mer naturlig och varmare känsla. Lite som LDS vs svamp. Det vita brukar vara renare, skulle tro att många föredrar det helt enkelt för att de helt enkelt fått varor av högre renhet när de köpt vitt och därför tyckt det varit bättre/starkare.

Vad tycker ni? Brunt eller vitt?

Är det verkligen brunt, dvs rökheroin i Sthlm? Jag tror inte det.. Jag köper varje dag och färgen är ju ljusbrun nästan alltid. Men grejen jag menar är att det löser sig ju u bara vatten utan att man behöver syra?

Dock har jag en teori om att det faktiskt är brunt som finns här, men att det dom gör är att det dom använder som cut/att spä ut med är just askorbinsyra. Således får du varor som kan snortas, rökas utan problem(då det faktiskt är rökheroin så du inte behöver koffazon), och det kan skjutas utan att behöva syra för att lösas upp... All-aroundheroin lixom.. vad tror ni alla Sthlmare?
Citera
2017-08-04, 17:39
Medlem
Citronsyra till brunt horse

Hur mkt citronsyra ska man lägga till brunt så det löser upp sig? Ska det vara vatten med också? Hittade inget om detta såtack på förhand
Citera
2017-08-04, 18:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smokey85
Hur mkt citronsyra ska man lägga till brunt så det löser upp sig? Ska det vara vatten med också? Hittade inget om detta såtack på förhand
8
Du behöver inte speciellt mycket citronsyra, 10 korn räcker annars kommer de svida satan när du injicerar. Ta askorbinsyra istället mycket lindrigare mot venen.

Och ja vatten behöver du. 1ml räcker.

Rör om det lite och börja elda, så fort de börjar koka får du ta de lugnt så du inte kokar bort hela lösningen.
Citera
2017-08-04, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bioweapon
Är det verkligen brunt, dvs rökheroin i Sthlm? Jag tror inte det.. Jag köper varje dag och färgen är ju ljusbrun nästan alltid. Men grejen jag menar är att det löser sig ju u bara vatten utan att man behöver syra?

Dock har jag en teori om att det faktiskt är brunt som finns här, men att det dom gör är att det dom använder som cut/att spä ut med är just askorbinsyra. Således får du varor som kan snortas, rökas utan problem(då det faktiskt är rökheroin så du inte behöver koffazon), och det kan skjutas utan att behöva syra för att lösas upp... All-aroundheroin lixom.. vad tror ni alla Sthlmare?

Har aldrig stött på rökheroin i Stockholm, de jag testat bara bränner direkt. Fick dock höra från en att det är utspätt med askorbinsyra för att kunna skjutas
Citera
2017-08-04, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bioweapon

Exakt så är det, dom spär ut det med askorbin, det behövs mycket mindre askorbin än vad många tror och använder. Sen kan de lura i folk att det är vitt -för man "behöver ju inte syra" samt att vitt kan vara beige och det kan även brunt vara, det finns brunt som är vitare än vitt och tvärtom men det är fortfarande två olika sorter. Tycker man känner det på lukten också vilken sort det rör sig om. Men finns ju av båda sorter och förmodligen även blandningar av båda. Men det finns ju betydligt mer brunt än innan (ca. 1975-2010) då det nästan inte fanns annat än vitt. Tror den där större huvudkällan till det vita i Stockholm han brutits, det var förmodligen en jävligt gammal allians men folk blir äldre/dör o.s.v. Har inte längre någon vag uppfattning på vilka som drar i dom stora trådarna när det ska mot Europa men det är ju inte gambierna i alla fall utan de köper sina hg/kg i Sverige/Danmark samt ev. Tyskland men de smugglar knappast några 50 kg eller liknande. Är nog folk från Östeuropa som fortfarande smugglar in och handlar med de riktigt stora mängderna.

Man kan röka brunt, men även vitt om det är rent nog så tycker inte man ska kalla det rökheroin, låter nästan som en andra klassens produkt och som att man tar det på fel sätt om man inte röker. Brunt är heroinbas och det vita är hydroklorid.

Vad betalar du för 0,5/1 eller 5 g på gatan? Var längesedan jag köpte på gatan utan blir nätet. Verkar ju som priset sjunkit i alla fall. Läste att heroinet hade ökat med 1300 % procent, kan det verkligen stämma? Känns dock som det borde vara en extremt skör marknad då allt kommer ifrån i princip ett enda land, d.v.s. Afghanistan. Talibanerna, som var för dumma för att inse att de kunde tjäna pengar på det utrotade nästan odlingen, nu har de dock fattat men det är egentligen ingen svår sak att sätta stopp för om t.ex. USA verkligen gav sig fan på det. Kan ett par gethandlare fixa saken så kan väl nästan vem som helst göra det. Tror inte Asien/Mexiko kan tillgodose hela marknaden om Afghanistan skulle sluta producera. Ska dock finnas stora lager som täcker 2-3 års behov såg jag i någon dokumentär.
Senast redigerad av powddder 2017-08-04 kl. 22:50.
Citera
2017-08-04, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokey85

Typ max 10 % av mixen ska vara askorbin, som någon sade; runt 10 korn men även mindre fungerar sen beror det på hur starka fixar man tar, när man är uppe i ett gram per fix så behövs mer men egentligen behövs inte alls mycket, löst stora mängder med bara några korn i nödfall och det kändes som allt hade löst sig. Sen tål vissa det bättre än andra, skadar väl kanske inte med lite C-vitamin om man inte får ont av att ta lite för mycket, man oroar sig ju gärna för att inte allt ska lösa sig men man ser ju om allt löst sig, tycker man ser skillnad på slagg och heroin som inte löst sig. Även saften från en apelsin kan fungera i nödfall, tror det är sistahandsalternativet, och lär inte vara så mycket av det som man behöver i en apelsin jämfört med en citron som man ändå behöver en del av om man inte har askorbin. Någon försökte med citronjuice från affären, den personen dog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in