Citat:
Ursprungligen postat av
bioweapon
Är det verkligen brunt, dvs rökheroin i Sthlm? Jag tror inte det.. Jag köper varje dag och färgen är ju ljusbrun nästan alltid. Men grejen jag menar är att det löser sig ju u bara vatten utan att man behöver syra?
Dock har jag en teori om att det faktiskt är brunt som finns här, men att det dom gör är att det dom använder som cut/att spä ut med är just askorbinsyra. Således får du varor som kan snortas, rökas utan problem(då det faktiskt är rökheroin så du inte behöver koffazon), och det kan skjutas utan att behöva syra för att lösas upp... All-aroundheroin lixom.. vad tror ni alla Sthlmare?
Exakt så är det, dom spär ut det med askorbin, det behövs mycket mindre askorbin än vad många tror och använder. Sen kan de lura i folk att det är vitt -för man "behöver ju inte syra" samt att vitt kan vara beige och det kan även brunt vara, det finns brunt som är vitare än vitt och tvärtom men det är fortfarande två olika sorter. Tycker man känner det på lukten också vilken sort det rör sig om. Men finns ju av båda sorter och förmodligen även blandningar av båda. Men det finns ju betydligt mer brunt än innan (ca. 1975-2010) då det nästan inte fanns annat än vitt. Tror den där större huvudkällan till det vita i Stockholm han brutits, det var förmodligen en jävligt gammal allians men folk blir äldre/dör o.s.v. Har inte längre någon vag uppfattning på vilka som drar i dom stora trådarna när det ska mot Europa men det är ju inte gambierna i alla fall utan de köper sina hg/kg i Sverige/Danmark samt ev. Tyskland men de smugglar knappast några 50 kg eller liknande. Är nog folk från Östeuropa som fortfarande smugglar in och handlar med de riktigt stora mängderna.
Man kan röka brunt, men även vitt om det är rent nog så tycker inte man ska kalla det rökheroin, låter nästan som en andra klassens produkt och som att man tar det på fel sätt om man inte röker. Brunt är heroinbas och det vita är hydroklorid.
Vad betalar du för 0,5/1 eller 5 g på gatan? Var längesedan jag köpte på gatan utan blir nätet. Verkar ju som priset sjunkit i alla fall. Läste att heroinet hade ökat med 1300 % procent, kan det verkligen stämma? Känns dock som det borde vara en
extremt skör marknad då allt kommer ifrån i princip ett enda land, d.v.s. Afghanistan. Talibanerna, som var för dumma för att inse att de kunde tjäna pengar på det utrotade nästan odlingen, nu har de dock fattat men det är egentligen ingen svår sak att sätta stopp för om t.ex. USA verkligen gav sig fan på det. Kan ett par gethandlare fixa saken så kan väl nästan vem som helst göra det. Tror inte Asien/Mexiko kan tillgodose hela marknaden om Afghanistan skulle sluta producera. Ska dock finnas stora lager som täcker 2-3 års behov såg jag i någon dokumentär.