Citat:
Punkt för punkt.hur är tjejernas utseende och ålder på LV och DV jämfört med Artemis? Klart att smaken varierar men kom ändå med lite info tack.
Du tror det har med konkurrens att göra? Det kan inte helt enkelt vara så att Berlin har ett annat klimat? Tänker på att Artemis ändå konkurrerar med lägenhetsbordellerna där man betalar 50euror och knullar sedan allt där inne gratis och tror även dom har buffe som ingår? är inte säker har aldrig varit på de ställena,.
edit: hur tjejerna i Düsseldorf på att snacka engelska då? Har LV och DV även bastu som Artemis?
Du tror det har med konkurrens att göra? Det kan inte helt enkelt vara så att Berlin har ett annat klimat? Tänker på att Artemis ändå konkurrerar med lägenhetsbordellerna där man betalar 50euror och knullar sedan allt där inne gratis och tror även dom har buffe som ingår? är inte säker har aldrig varit på de ställena,.
edit: hur tjejerna i Düsseldorf på att snacka engelska då? Har LV och DV även bastu som Artemis?
1. Tjejerna utseende. Artemis-brudarna ligger högt i utseende. Jag brukar säga att jag rent utseendemässigt kan tänka mig att gå på rummet med:
60 % av tjejerna på Sharks eller Artemis,
50 % på Mainhattan,
40 % på Dolce Vita och
30 % på Living Room.
2. Tjejernas service. Då får man vända upp-och-ned på listan ovan. LR klart i topp, DV och Mainhattan i mitten och Artemis/Sharks i botten. Så gott som alla tjejer på LR ger bra service för minimipriset 50 Euro. Det är svårt att få en bra session för minimipriset 60 Euro på Artemis. Ofta upselling.
3. Tjejernas ålder. Ingen större skillnad. Men på Artemis har väl management ett krav på att tjejerna ska ha jobbat på annan FKK tidigare? Kanske något äldre genomsnittsålder på Artemis än de andra klubbarna.
4. Antal tjejer. Här ligger Artemis klart i topp med 100-150 per dag. Även Sharks kan ha många - uppemot 100. DV, LR och Mainhattan 25-35 på en normal dag. Men man kan ju ändå bara knulla 3-4 per dag....
Det finns 7-8 FKK/Sauna-klubbar i Düsseldorf (LivingRoom, Dolce Vita, Acapulco (Velbert), Acapulco Gold (Ratingen), Golden Time, Magnum, Oceans).... Sätter ju press på framförallt entrépriserna.
På alla klubbar jag har varit så har tjejerna kunnat engelska.
Bastu och whirlpool finns både på LR och DV, men swimmingpool bara på DV. DV har en mycket vacker trädgård.
Var nyligen 3 dagar i Düsseldorf (se Düsseldorf-recesionstråden). 9 halvtimmes kanonsessioner på 3 dagar = 640 Euro och då är även inträde och 90 Euro dricks inkluderat!
Senast redigerad av Arnold15 2017-07-06 kl. 16:17.
Senast redigerad av Arnold15 2017-07-06 kl. 16:17.