Citat:
Ursprungligen postat av
Magro
/Åter igen en himla massa ord till ingen nytta/
Rolf Sandberg: 'Till slut så kom ju ... berättelsen... Hur händelseförloppet hade ägt rum och... när de kände att det var klartecken att de fick berätta... [ev ihopklippt här ?] När de berättar om själva händelseförloppet, då är de stenklara. Där var de stenklara med hur de hade gått till, vem som hade gjort vad, å allt det dära.'/.../
Så i alla denna ordmängd så kom då till slut det som det hela egentligen handlade om i vår diskussion.
Att det ska vara så jäkla svårt för dig att svara på frågan jag ställde till dig! Kan det bero på att du inte klarar av det?
Det enda du gör är att igen skriva ner vad RS har sagt. Min fråga, som du lovat svara på var:
Vart har RS visat det "stenklara händelseförloppet"?
Med följdfrågor (för att göra det lite lättare för dig att förstå vad jag frågar efter):
Finns det inspelat, finns det i något förhörsprotokoll?
Har han efter att dokumentären visades tagit fram det av pojkarna beskrivna "stenklara händelseförloppet" och visat det?
Ta nu bara och försök svara på frågan (frågorna) utan att skriva ner en massa ovidkommande text för att fylla ut med!
Edit: Helvete, såg att jag glömde ett parentestecken och för att nu slippa en debatt kring parenteser så editerar jag inlägget.