2017-07-29, 17:27
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
När man är stabil i psyket

Om det stämmer så borde Anna väga 300 kilo med tanke på att hon har ett psyke som är stabilt som en hoppborg.
Citera
2017-07-29, 17:31
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Jag snubblade över nåt kul när jag letade efter en låt på youtube, "Anna Books massutsskick" Det var Katrin .Z. som då för 7? år sen var på radio NRJ och läste upp ett, flera sms från Anna Book till henne angående nytt mobilnummer.. tror hon att HELA artistSverige är intresserade av henne? Eller ja, dumma mig, hon tror ju att HELA VÄRLDEN är intresserad av just henne! Hahaha, stackars Anna, insikten går aldrig upp för henne tyvärr.

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja är det inte "fusk" då vet inte jag.
Det är ju en tävling och en magsäcksoperation är ju jämställt med doping eller att vänta i slutet av sprintsträckan och springa över mållinjen när de andra kommit halvvägs.

Så jävla billigt - men inte första gången hon framträder med skitråd efter sina operationer.

Minns när Aftonbladets viktklubb lät henne berätta om hur man tränar bort gäddhänget EFTER att hon hade opererat bort det.

Billigt minst sagt.

Nya bröst, bort med ärren och gäddhänget under armarna samt fettsugning av ryggen.
Här får Anna Book en ny kropp för 120 000 kronor inför rullande kameror i "Plastikkirurgerna".

http://www.expressen.se/noje/har-far...k-en-ny-kropp/
Fast..nu är det flera år sedan hon gjorde gastric bypass. Efter ca två år går det att vänja tarmarna med att ta upp för mycket mat igen. Och efter två år ska man äta sk "normala portioner" så hennes gastric bypass ger henne inga fördelar i tävlingen...om hon är påläst kommer hon däremot kunna skylla på operationen om det går dåligt för henne i tävlingen...man kan bli känslig mot vissa födoämnen och måste äta oftare, vilket under bantningen kan bli tufft.

Oavsett så ber jag till alla gudar som finns att hon inte vinner...å andra sidan kommer hon gnälla i tid o otid oavsett
Citera
2017-07-29, 17:32
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helthysterisk
Okej, så Robban är fan ohälsosamt besatt av sin fru. Tunnan var live för en stund sedan, låg i sängen och filmade och berättar att "För Roberto räcker det inte med att jag ligger bredvid honom, han har även satt upp bilder av mig på sin sida av sängen." Varpå man får se hur 5-10 foton av Tunnan sitter upptejpade på rad på sänggavelns ena halva.

Kan väl iofs lika gärna vara Tunnans egen sida av sängen där hon själv satt upp foton av sig själv, ödmjuk som hon är. I vilket fall som helst så är det ju inte friskt haha.

Ja att det är något allvarligt fel på hennes make det förstod väl alla när vi såg filmen där han låg och sparkade och rullade som en bäbis och ropade efter mamma Anna.
Inte konstigt att Felicia och Antonio är totalt vrickade när dom blir matade med galenskaper dygnet runt. Den yngsta flickan verkar rar och jag hoppas hon klarar sig.

Jag hoppas att filmerna och berättelserna om hur Roberto funkar hemma når han kollegor. Han känns ju verkligen stabil......NOT.
Citera
2017-07-29, 17:34
Medlem
Tagelapas avatar
F ö anser jag att Anna är Sveriges störst loser. I alla avseenden utom just vikten. För till jul är hon fet och rar igen. Hon måste bara försöka kämpa sig till pengarna i hemmavinsten.

Biggest loser. Ja Anna det är du. I allt.
Citera
2017-07-29, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Efter ca två år går det att vänja tarmarna med att ta upp för mycket mat igen. Och efter två år ska man äta sk "normala portioner" så hennes gastric bypass ger henne inga fördelar i tävlingen
Nej nej varför hittar på på detta? Magsäcken av storlek hönsägg blir inte sin gamla storlek efter 2 år. Däremot lär sig individen kompensera för den nya situationen, och därmed få i sig mer kalorier igen.
Citera
2017-07-29, 18:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Fast..nu är det flera år sedan hon gjorde gastric bypass. Efter ca två år går det att vänja tarmarna med att ta upp för mycket mat igen. Och efter två år ska man äta sk "normala portioner" så hennes gastric bypass ger henne inga fördelar i tävlingen...om hon är påläst kommer hon däremot kunna skylla på operationen om det går dåligt för henne i tävlingen...man kan bli känslig mot vissa födoämnen och måste äta oftare, vilket under bantningen kan bli tufft.

Oavsett så ber jag till alla gudar som finns att hon inte vinner...å andra sidan kommer hon gnälla i tid o otid oavsett

Missade du hennes framträdande i Malou?

Hon går upp fast hon lever på ingenting och tränar, tränar, tränar .... äter bara en gång om dagen och alldeles för lite....

Berätta gärna för mig vad som hänt med hennes "sjukdom" nu då?

Och operationer har hon ju genomgått sedan dess, i parti och minut skulle jag säga.
Jag personligen förlorade all respekt för henne efter gäddhängsoperationen där hon sen går ut och skall berätta för andra hur man blir av med det med träning.
Dumskallen opererade bort sitt --- stå för det för helvete.
Citera
2017-07-29, 21:39
Medlem
Är dom hemma igen? Tycker jag känner igen bordet. Det verkar som barnen har dukat, knivarna åt fel håll igen...
Citera
2017-07-29, 21:48
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NylonBaron
Är dom hemma igen? Tycker jag känner igen bordet. Det verkar som barnen har dukat, knivarna åt fel håll igen...
Burkarna med "fork" och "knife" har dom nog inte släpat med sig till Spanien så nu är dom hemma igen.

Dags för Roberto att stämpla in på sina två arbeten och för Anna att gå powerwalks runt om i Solna.
Citera
2017-07-29, 22:47
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Burkarna med "fork" och "knife" har dom nog inte släpat med sig till Spanien så nu är dom hemma igen.

Dags för Roberto att stämpla in på sina två arbeten och för Anna att gå powerwalks runt om i Solna.

Jag tror jag har missat vad hans andra jobb är, ett var väl någon klockbutik vad jag förstod det.
Är det andra vanlig patrullering inne i centrum?
Citera
2017-07-29, 22:56
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jag tror jag har missat vad hans andra jobb är, ett var väl någon klockbutik vad jag förstod det.
Är det andra vanlig patrullering inne i centrum?
Det var väl klockvakt och någon form av personlig assistent? Eller i Annas värld, säkerhetskonsult och folkhälsostrateg.
Citera
2017-07-30, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
F ö anser jag att Anna är Sveriges störst loser. I alla avseenden utom just vikten. För till jul är hon fet och rar igen. Hon måste bara försöka kämpa sig till pengarna i hemmavinsten.

Biggest loser. Ja Anna det är du. I allt.
Vilka är det mer som är med och tävlar? Runar vet jag men vilka är dom andra och hur många? Längtar som fan till det börjar och jag hoppas verkligen att hon inte vinner. Det skulle bli outhärdligt att läsa hur hon skulle fläka ut sig i varenda kvällsblaska och predika hur man ska äta som hon. För bövelen. Hon måste åka ut ganska snart i alla fall om dom andra får rösta.
Citera
2017-07-30, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Nej nej varför hittar på på detta? Magsäcken av storlek hönsägg blir inte sin gamla storlek efter 2 år. Däremot lär sig individen kompensera för den nya situationen, och därmed få i sig mer kalorier igen.
Jag tror fruOl har rätt men ska försöka googla för säkerhet skull. Har för mig att dom sagt att magsäcken töjer ut sig och kan bli lika stor som en fotboll i slutändan. Tunnan har ju vräkt i sig både sina egna och andras hotellfrukostar. Sen kan hon hiva i sig en flaska rödvin på detta. Återkommer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in