2017-07-27, 17:34
Medlem
Icke att förglömma så är det Anna Book själv som kommit på uttrycket "bölhora" och så kallade hon sig själv för det. Jag är fortsatt förundrad....
Citera
2017-07-27, 20:11
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Darrarklanen är ett hot mot samhälle, Anna och hennes familj är knappast något hot mot samhället.

Människor som våldtar barn eller försvarar människor som våldtar barn, är i högsta grad ett hot mot samhället. Din hatkampanj mot familjen Darrar är flera gånger värre än den här tråden.
Citera
2017-07-27, 20:39
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Icke att förglömma så är det Anna Book själv som kommit på uttrycket "bölhora" och så kallade hon sig själv för det. Jag är fortsatt förundrad....
Säger väl allt när hon koketterar med det. I hennes bubbla var det lite smågulligt när det kom från gubben book, men har inte en susning av hur mitt i prick det var.
Citera
2017-07-28, 03:58
Medlem
heropsychodreamers avatar
Är ganska ny här på FB. Jag undrar om det går att göra en sammanfattning av den här tråden? Har nyligen tragglat mig igenom dom drygt 7000 inläggen om Järnabon Catrin Hedlund och är inte så sugen på att göra om bedriften med Anna Book.
Citera
2017-07-28, 04:07
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Jag undrar om det går att göra en sammanfattning av den här tråden?

Anna är tjock och gråter för allt och gör bort sig i olika tv-program, hon hatar Arga Snickaren för att han "lurat" henne, hon har bantat i Biggest Loser och lyckas se sämre ut än före, hennes son har våldtagit en 13-årig tjej och Anna tycker offret kan skylla sig själv och försvarar honom. Hon "äger" ett hus i Spanien också där hon är just nu med sin son och solar benen/badar i poolen fast hon egentligen borde sitta hos en psykolog och må dåligt över en familjetragedi och sitta i rättegång.
Senast redigerad av MoaLjung 2017-07-28 kl. 04:12.
Citera
2017-07-28, 04:14
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Är ganska ny här på FB. Jag undrar om det går att göra en sammanfattning av den här tråden? Har nyligen tragglat mig igenom dom drygt 7000 inläggen om Järnabon Catrin Hedlund och är inte så sugen på att göra om bedriften med Anna Book.
Tja hon är en tjock grinkärring och en nobody plus att hennes son har dömts för våldtäkt på en full 13åring som Booken kallar smuts, det är väl det hela i stora drag.
Citera
2017-07-28, 05:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Tja hon är en tjock grinkärring och en nobody plus att hennes son har dömts för våldtäkt på en full 13åring som Booken kallar smuts, det är väl det hela i stora drag.

I rättvisans namn så var det faktiskt inte brottsoffret som Anna Book kallade "Lilla Smuts" utan en 18-åring som försvarade barnet från den victim-blaming som Anna Book och hennes följare ägnade sig åt på Anna Books Instagramkonto. Tjejen som blev kallad smuts är bloggare själv och har skrivit öppet om saken i ett par inlägg:

http://nouw.com/amandali/fortydligan...-gatt-30699287

Jag tycker för övrigt att det är onödigt och elakt att någonsin dissa folk för sina utseenden och att minderåriga överhuvudtaget inte borde kommenteras förrän de vuxit upp. Anna Book gör dock den saken rätt svår, när hon öppet ägnar sig åt att skylla på ett 13-årigt brottsoffer. Det är något som i alla fall jag aldrig kommer att glömma och jag var själv inne och försvarade kvinnan på den här tråden för några veckor sedan... Det lär jag aldrig göra igen och ju mindre jag ser av henne ju bättre.
Citera
2017-07-28, 06:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Anna är tjock och gråter för allt och gör bort sig i olika tv-program, hon hatar Arga Snickaren för att han "lurat" henne, hon har bantat i Biggest Loser och lyckas se sämre ut än före, hennes son har våldtagit en 13-årig tjej och Anna tycker offret kan skylla sig själv och försvarar honom. Hon "äger" ett hus i Spanien också där hon är just nu med sin son och solar benen/badar i poolen fast hon egentligen borde sitta hos en psykolog och må dåligt över en familjetragedi och sitta i rättegång.

Hur gammal är sonen? Har hon på något sätt fått rättegången uppskjuten eftersom hon är i Spanien istället?
Citera
2017-07-28, 06:29
Medlem
Kan någon länka till fup och dom ang. våldtäkten?
Citera
2017-07-28, 06:40
Medlem
HansErics avatar
https://minfil.org/raBdbec9b0/Anonio...2017-06-09.pdf
Citera
2017-07-28, 08:07
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Kan någon länka till fup och dom ang. våldtäkten?
Domen fick du i föregående länk samt finns även i tråden dedikerad till Annas 100% oskyldiga son Antonio (FB) Solna: 16-årige An*onio B**k dömd för våldtäkt mot barn - 2017-06-09 *ironi*.

FUPen finns tillgänglig för ett fåtal här på FB men eftersom den inte är maskad och pekar ut den 13-åriga flickan så har den inte lagts ut. Delar av den är dock citerad i ovanstående tråd.
Citera
2017-07-28, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Domen fick du i föregående länk samt finns även i tråden dedikerad till Annas 100% oskyldiga son Antonio (FB) Solna: 16-årige An*onio B**k dömd för våldtäkt mot barn - 2017-06-09 *ironi*.

FUPen finns tillgänglig för ett fåtal här på FB men eftersom den inte är maskad och pekar ut den 13-åriga flickan så har den inte lagts ut. Delar av den är dock citerad i ovanstående tråd.

Hur beställer man FUP?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in