2017-07-24, 13:39
Medlem
Bodickers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Boom
Har förmodligen nämnts redan i tråden men orkar inte scrolla igenom tusen sidor, men vad gillar tjejer att se för bilder? Äventyrliga bilder? Selfies? Vad finner ert intresse? (Ja jag fattar att det är enskilt)

snygga killar
Citera
2017-07-24, 13:55
Medlem
Kroppkakors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acerbic
Du har dissat personerna som gav dig superlikes. Om du hade swipeat höger på alla hade du fått upp flodhästarna.

och träsktroll!
Citera
2017-07-24, 20:31
Medlem
Hur fungerar det med svepningar? Exempelvis om jag sveper nej på en person, kommer jag aldrig få upp den personen igen?
Citera
2017-07-24, 20:55
Medlem
Bjuda ut en tjej direkt eller chatta ett tag först?
Vad tycker ni?
Citera
2017-07-24, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaragatan
Hur fungerar det med svepningar? Exempelvis om jag sveper nej på en person, kommer jag aldrig få upp den personen igen?
Har aldrig fått upp en nej svepning så jag antar att de "försvinner".
Citera
2017-07-24, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swemat169
Har aldrig fått upp en nej svepning så jag antar att de "försvinner".
Jag har fått upp en kille flera gånger som jag svept vänster på. Jag känner igen honom då han har ett väldigt speciellt utseende (galet snygg) men vet inte hur det fungerar generellt. Om det är meningen att de ska försvinna så är det lite trist med tanke på att iaf jag sveper fel håll ganska mycket.
Citera
2017-07-24, 21:17
Medlem
Citat:
Jag har fått upp en kille flera gånger som jag svept vänster på. Jag känner igen honom då han har ett väldigt speciellt utseende (galet snygg) men vet inte hur det fungerar generellt. Om det är meningen att de ska försvinna så är det lite trist med tanke på att iaf jag sveper fel håll ganska mycket.
Kan vara så att den personen har flera profiler, det har hänt att jag har svept höger flera gånger på exakt samma person med exakt samma presentation och bilder.
Citera
2017-07-24, 21:19
Medlem
Citat:
Bjuda ut en tjej direkt eller chatta ett tag först?
Vad tycker ni?
Om det flyter på i chatten så ses jag gärna så snart båda har tid. Ser ingen anledning att dra ut på det.
Citera
2017-07-24, 21:20
Medlem
Citat:
Kan vara så att den personen har flera profiler, det har hänt att jag har svept höger flera gånger på exakt samma person med exakt samma presentation och bilder.
Med samma namn? Han har säkert kommit upp 6-7 gånger. Lite tveksam att han skulle ha flera profiler då han enbart söker sex. Verkar lite onödigt.
Citera
2017-07-24, 21:28
Medlem
Citat:
Om det flyter på i chatten så ses jag gärna så snart båda har tid. Ser ingen anledning att dra ut på det.
Om jag går rakt på sak och frågar henne vad hon har för planer i helgen och om hon är ledig så bjuder jag ut henne, hur skulle du reagera på ett sånt meddelande?
Citat:
Med samma namn? Han har säkert kommit upp 6-7 gånger. Lite tveksam att han skulle ha flera profiler då han enbart söker sex. Verkar lite onödigt.
Samma namn ja
Citera
2017-07-24, 21:41
Medlem
Citat:
Om jag går rakt på sak och frågar henne vad hon har för planer i helgen och om hon är ledig så bjuder jag ut henne, hur skulle du reagera på ett sånt meddelande?
Jag blir ofta utbjuden samma dag som jag börjar chatta med någon så för min del är det inget konstigt. Om jag är osäker på vad jag tycker om personen så meddelar jag bara att jag vill skriva lite längre innan jag bestämmer mig.

Citat:
Samma namn ja
Och hur vet du att det är olika profiler?
Citera
2017-07-24, 21:51
Medlem
Citat:
Jag blir ofta utbjuden samma dag som jag börjar chatta med någon så för min del är det inget konstigt. Om jag är osäker på vad jag tycker om personen så meddelar jag bara att jag vill skriva lite längre innan jag bestämmer mig.
Det värsta som kan hända är att jag får ett nej, dvs en fis i rymden. Har hon redan helgen planerad så går det ju chatta ett tag och prova bjuda ut henne vid ett senare tillfälle.

Och hur vet du att det är olika profiler?
Matchade med en tjej och medans hon fortfarande fanns i inkorgen för matchningar så dök hon upp två gånger där man kan svepa så jag har svept höger på samma person 3ggr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in