2017-07-23, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodicker
Givetvis, är du dum? Bara att gå in och ta bort en person.
Jag vet att man kan ta bort dem men jag tänkte om man kan ångra sig precis när man har gjort den avgörande swipen. Jag har alltid swipeat först så jag vet inte hur upplägget ser ut när man gör den avgörande swipen.
Citera
2017-07-23, 20:36
Medlem
Bodickers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swemat169
Jag vet att man kan ta bort dem men jag tänkte om man kan ångra sig precis när man har gjort den avgörande swipen. Jag har alltid swipeat först så jag vet inte hur upplägget ser ut när man gör den avgörande swipen.

Nej har du swipat höger eller vänster kan du inte ångra dig. Du kan ju radera ditt konto och då försvinner allt. Och sen logga in igen så har du en ny
Citera
2017-07-23, 20:50
Bannlyst
Citat:
Nej har du swipat höger eller vänster kan du inte ångra dig. Du kan ju radera ditt konto och då försvinner allt. Och sen logga in igen så har du en ny

Han kan ångra en nej-swipe om han har premium.
Citera
2017-07-23, 22:41
Medlem
Har en fråga! Är ganska ny på tinder så har inte super bra koll på hur det funkar, MEN, jag gillar en kille som bor i närheten av mig (vi bor i en relativt liten stad) som jag vet har tinder. Jag får dock inte upp honom på tinder, hur kommer det sig? Har swipat igenom så det står att det inte längre finns några inom mina sökkriterier kvar (som sagt, liten stad..). Är det så att jag inte kan se honom om han valt att swipa vänster på mig, eller om han ställt in en annan ålder än min?
Är mest bara nyfiken på hur skiten funkar.. xD
Citera
2017-07-23, 22:50
Medlem
Är ni vänner på Facebook? Han kan då ha en inställning inställd på tinder-appen som gör att man inte kan swipa bland vänner.

Annars är min rekommendation bara att helt enkelt skriva till honom på Messenger eller liknande och var rakt på sak, säg att du gillar han och fråga om han är intresserad av en dejt! Jag är själv kille och jag skulle bara bli positivt överraskad om jag fick ett sådant meddelande, om jag såklart är intresserad av personen i fråga. Antingen är han det eller inte, och du får veta det ganska så fort =) Lycka till!
Citera
2017-07-23, 23:02
Medlem
Haha ja vi är vänner på facebook, damn då beror det på det.. xD Är så smidigt att bara swipa och se om man matchar haha. Får väl samla mod och lägga in en stöt på det gamla hederliga viset istället då ^^ Tack för svar!
Citera
2017-07-23, 23:06
Medlem
Bodickers avatar
Jag har fått 3 superlikes som när jag öppnar inte går att se. Är det en bugg eller går det att ångra superlikes också? "se vem som har superlikat dig!" sen ingen matchning, sjukt störande
Citera
2017-07-24, 09:04
Medlem
Ree81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillknas
Haha ja vi är vänner på facebook, damn då beror det på det.. xD Är så smidigt att bara swipa och se om man matchar haha. Får väl samla mod och lägga in en stöt på det gamla hederliga viset istället då ^^ Tack för svar!
För guds skull fråga ut honom via facebook då
Citera
2017-07-24, 13:18
Bannlyst
Citat:
Jag har fått 3 superlikes som när jag öppnar inte går att se. Är det en bugg eller går det att ångra superlikes också? "se vem som har superlikat dig!" sen ingen matchning, sjukt störande

Du har dissat personerna som gav dig superlikes. Om du hade swipeat höger på alla hade du fått upp flodhästarna.
Citera
2017-07-24, 13:26
Medlem
Bodickers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acerbic
Du har dissat personerna som gav dig superlikes. Om du hade swipeat höger på alla hade du fått upp flodhästarna.

Varför står det då att jag fått superlike? varför teasar tinder mig? trodde man kunde få en superlike av någon som man sagt nope till.
Citera
2017-07-24, 13:34
Avslutad
Har förmodligen nämnts redan i tråden men orkar inte scrolla igenom tusen sidor, men vad gillar tjejer att se för bilder? Äventyrliga bilder? Selfies? Vad finner ert intresse? (Ja jag fattar att det är enskilt)
Citera
2017-07-24, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Nja så lika blir inte ni kvinnor när ni sminkar er och det hade ju varit väldigt tråkigt också.
Angående ranking 1-10 så ligger man hypotetiskt mellan 8-10 så kommer en mycket stor majoritet att
hålla med om det. Ingen kommer sätta den personen som en 3:a.
Det finns olika objektiva parametrar vad gäller skönhet som symmetri i ansiktet och diverse drag som attraherar majoriteten av betraktarna. Jag tycker det verkar väldigt konstigt att du och dina vänninor har haft så stora problem med att ranka män.
Du undrar om du är 2:a för att du är äldre nej givetvis inte det beror ju på hur du ser ut, det finns givetvis vackra äldre kvinnor runt 50 år.
När jag skriver tjejer så syftar jag på den yngre befolkningen. Kvinnor kallar jag äldre människor. Tjejer idag ser ganska lika ut då de har
- lösögonfransar
- lösnaglar/byggda naglar
- löshår
- filler i läpparna
- färgade eller tatuerade ögonbryn i samma form
Dessa saker gör ju att en persons utseende förändras. Utöver detta så har de flesta samma sminkning. Så jo, jag tycker denna typen av tjejer ser ganska lika ut.

Anledningen till att jag och mina vänner haft svårt för att ranka män är pga att vi har så olika smak. Inget konstigt.

Jag skämtade att jag var en 2:a pga min ålder. Jag får ofta höra att jag är fräsch och ser bra ut osv men tycker inte att det hör till saken. Det var BrunoC som tyckte att som äldre hamnade man långt ner på skalan. Jag tycker helt klart någon äldre kan se bra ut. Jag tycker exempelvis att Johnny Depp ser väldigt bra ut och han är 54 år. Det finns även många äldre kvinnor som är väldigt vackra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in