Citat:
Ursprungligen postat av
Hibiscrub
Nja så lika blir inte ni kvinnor när ni sminkar er och det hade ju varit väldigt tråkigt också.
Angående ranking 1-10 så ligger man hypotetiskt mellan 8-10 så kommer en mycket stor majoritet att
hålla med om det. Ingen kommer sätta den personen som en 3:a.
Det finns olika objektiva parametrar vad gäller skönhet som symmetri i ansiktet och diverse drag som attraherar majoriteten av betraktarna. Jag tycker det verkar väldigt konstigt att du och dina vänninor har haft så stora problem med att ranka män.
Du undrar om du är 2:a för att du är äldre nej givetvis inte det beror ju på hur du ser ut, det finns givetvis vackra äldre kvinnor runt 50 år.
När jag skriver tjejer så syftar jag på den yngre befolkningen. Kvinnor kallar jag äldre människor. Tjejer idag ser ganska lika ut då de har
- lösögonfransar
- lösnaglar/byggda naglar
- löshår
- filler i läpparna
- färgade eller tatuerade ögonbryn i samma form
Dessa saker gör ju att en persons utseende förändras. Utöver detta så har de flesta samma sminkning. Så jo, jag tycker denna typen av tjejer ser ganska lika ut.
Anledningen till att jag och mina vänner haft svårt för att ranka män är pga att vi har så olika smak. Inget konstigt.
Jag skämtade att jag var en 2:a pga min ålder. Jag får ofta höra att jag är fräsch och ser bra ut osv men tycker inte att det hör till saken. Det var BrunoC som tyckte att som äldre hamnade man långt ner på skalan. Jag tycker helt klart någon äldre kan se bra ut. Jag tycker exempelvis att Johnny Depp ser väldigt bra ut och han är 54 år. Det finns även många äldre kvinnor som är väldigt vackra.