Citat:
Ursprungligen postat av
Sebzor
Nej klimatet är inte avgörande, chansen att han bor i skogen är minimal.
Jag har en annan teori som aldrig blivit nämnd i tråden tidigare. Hotell Viva som han bodde på i Golden Sands är ägt av den största maffian vid svartahavskusten. Besöker man hotellet ser man även att det kryllar av vakter och säkerheten är väldigt hög jämfört med andra hotell i området. Har han på något sätt bråkat med maffian på hotellet så är det anledningen att han är borta nu. Det kan vara att han har raggat på maffians dotter eller liknande.
Jag tror nog ocksa att vi kan avskriva skogen som bostad.
Det finns ju dock inga uppgifter om att han skulle ha brakat med nagon pa hotellet - däremot hans egna, tvivelaktiga uppgift om att han misshandlats av lejda hejdukar till fotbollssupportrar utomhus. Ingenting om att han "raggat pa" nagon kvinna eller liknande.
Om nu en "maffia" äger Hotell Viva, behöver det inte betyda nagot i sammanhanget.
Jag har svart att tro, att han ska ha lyckats skaffa sig dödsfiender samtidigt som han ju besökte Varna i kompisars lag. Att han bevisligen misshandlades och fick trumhinnan skadad, är en sak, men tiden han tillbringade för sig själv verkar inte ha varit tillräcklig.