2017-07-18, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fghjkl
Hade tre orangea ugglor, som någon gång har blivit krossade till fint pulver.
Tänkte dela det med 4 polare hur fördelar vi det bäst? lösa upp i vätska och dricka lika mycket var?
Dela upp lika mycket pulver i varsitt shotglas, vatten, rör om och njut. Det har en jättegod smak!
Citera
2017-07-20, 18:59
Medlem
JoeBidens avatar
Har en polare som påstår att han måste få i sig minst 3 piller ā la 200mg för att ha en bra kväll. Jag hävdar starkt att absolut en tablett ā la 200mg MDMA kommer duga gott och väl, nästan bara det för mycket, för honom. Men han är så envis och påstår verkligen att det är en mer maxad upplevelse att köra på totalt 600mg utspritt under en kväll/natt.

Är själv helt övertygad om att fortsättningsruset när han fyller på efter ett tag, inte kommer leva upp till förväntningarna och att han bara kommer att krascha hårdare. Om han vill boosta med något så rekommenderade jag gräs.

Det lustiga är att han egentligen inte har någon hög tolerans, senaste han körde vara i nyår.

Säg mig gott folk, visst är min polare faktiskt helt ute och cyklar?
Citera
2017-07-20, 19:12
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Har en polare som påstår att han måste få i sig minst 3 piller ā la 200mg för att ha en bra kväll. Jag hävdar starkt att absolut en tablett ā la 200mg MDMA kommer duga gott och väl, nästan bara det för mycket, för honom. Men han är så envis och påstår verkligen att det är en mer maxad upplevelse att köra på totalt 600mg utspritt under en kväll/natt.

Är själv helt övertygad om att fortsättningsruset när han fyller på efter ett tag, inte kommer leva upp till förväntningarna och att han bara kommer att krascha hårdare. Om han vill boosta med något så rekommenderade jag gräs.

Det lustiga är att han egentligen inte har någon hög tolerans, senaste han körde vara i nyår.

Har vänner jag rejvar mycket med som alltid tar minst två (upp till fem..) mollys på events, mer eller mindre oavsett dos. Själv nöjer jag mig runt 120-150 mg (då mår jag som bäst!), mer än så på en gång blir jag bara övervarm och stissig/fladdrande ögon av. Så är väl lite olika vad man har för smak och hälsomedvetenhet. Mina vänner mår dock alltid bra även om de i princip alltid hallucinerar och typ halv "drömmer" i vaket tillstånd när färden bär hemåt (pga att det mest är MDA rus då förmodar jag). Dem lever och mår (relativt) bra så visst går det. Men inget jag rekommenderar. Kan ju rent av göra permanenta skador i hjärnans lyckoämnen. Ingen höjdare att riskera. Håll er till lågdos (100-170 mg) och MAX en gång i månaden (helst ännu mindre (även om jag haft bra upplevelser dagar tätt inpå E-rus, men förjävla äcklig AT i veckovis).
Senast redigerad av HappyHour 2017-07-20 kl. 19:14.
Citera
2017-07-20, 21:36
Medlem
Håller med dig att han till stor del är helt ute o cyklar. Har han kraftigt underdoserade piller kanske det krävs 3, men annars ska 200mg räcka fint för en bra kväll, särskilt om han inte har tolerans. Vid större intag brukar väl främst bieffekterna bli större.
Citera
2017-07-20, 22:00
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:

Shit vad det är slöseri på fint knark. Man blir inte mer än "så" E:ad. Däremot så blir man trippad. 200mg är i runda slängar en lagom dos plus lite for safety för en snubbe på runt 100 kilo eller så där.
Citera
2017-07-20, 22:15
Medlem
JoeBidens avatar
Tack för svar föregående skribenter. Precis vad jag misstänkte.

Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Shit vad det är slöseri på fint knark. Man blir inte mer än "så" E:ad. Däremot så blir man trippad. 200mg är i runda slängar en lagom dos plus lite for safety för en snubbe på runt 100 kilo eller så där.

Precis vad jag trodde.
Hehe, väger runt 75 kilo och brukar i normala fall köra på c.a. 190-200mg, eller vad det nu är i de "Lila Barcelona" pillrena, varierar väl lite antar jag.

Har dock ett svagare piller på 150mg MDMA och är lite nojig över att jag kommer missa något. Men det skall nog gå bra.

Citera
2017-07-20, 22:16
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Tack för svar föregående skribenter. Precis vad jag misstänkte.

Precis vad jag trodde.
Hehe, väger runt 75 kilo och brukar i normala fall köra på c.a. 190-200mg, eller vad det nu är i de "Lila Barcelona" pillrena, varierar väl lite antar jag.

Har dock ett svagare piller på 150mg MDMA och är lite nojig över att jag kommer missa något. Men det skall nog gå bra.

150 kommer säkerligen vara tillräckligt. Det är liksom inte helt exakt det där med 2mg per kilo man väger utan diffar givetvis. Inte bara från person till person utan gång till gång.
Citera
2017-07-20, 22:23
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:
150 kommer säkerligen vara tillräckligt. Det är liksom inte helt exakt det där med 2mg per kilo man väger utan diffar givetvis. Inte bara från person till person utan gång till gång.

Jo och var som var sagt sedan 3 månader sen sist. Har varit "ansvarsfull" med mitt bruk, men man gör ju ändå lite repetitionsresearch inför varje roll

Undrar lite allmänt också vad folk tycker om att mixa in andra droger i en roll. Vet att det har tagits upp förut, men skadar inte för nya läsare i tråden att få ta del av lite färska åsikter.

Brukar själv köra c.a. 200mg MDMA med gräs+alkohol i rimliga mängder (4-6 33or, 0.5g gräs) och tycker det blir en kombinerad och rolig roll där man både är lite fucked upp, men ändå med i matchen. Ok kanske inte på slutet när man röker upp hela sin gås, men ändå.

Har även prövat renare rolls, typ druckit två öl under ett helt rus och inte rökt något gräs.

Har faktiskt inte provat på en HELT ren roll, helt utan alkohol. Missar jag något enligt den gängse uppfattningen? Eller vad säger folket allmänt om olika kombinationer och historiska resultat av dessa.

Citera
2017-07-20, 22:26
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Jo och var som var sagt sedan 3 månader sen sist. Har varit "ansvarsfull" med mitt bruk, men man gör ju ändå lite repetitionsresearch inför varje roll

Undrar lite allmänt också vad folk tycker om att mixa in andra droger i en roll. Vet att det har tagits upp förut, men skadar inte för nya läsare i tråden att få ta del av lite färska åsikter.

Brukar själv köra c.a. 200mg MDMA med gräs+alkohol i rimliga mängder (4-6 33or, 0.5g gräs) och tycker det blir en kombinerad och rolig roll där man både är lite fucked upp, men ändå med i matchen. Ok kanske inte på slutet när man röker upp hela sin gås, men ändå.

Har även prövat renare rolls, typ druckit två öl under ett helt rus och inte rökt något gräs.

Har faktiskt inte provat på en HELT ren roll, helt utan alkohol. Missar jag något enligt den gängse uppfattningen? Eller vad säger folket allmänt om olika kombinationer och historiska resultat av dessa.

Ett par bira eller nån drink eller så där medans man väntar att det ska slå på och sen cannabis vid behov och efter smak, det är ju fina grejer det.

Rena rus är verkligen inte fy skam det heller men det är ju rätt mysigt att gå från salongs till gladast och mest kärleksfull i hela världen och cannabis är ju ändå cannabis.
Citera
2017-07-20, 22:27
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:
Ett par bira eller nån drink eller så där medans man väntar att det ska slå på och sen cannabis vid behov och efter smak, det är ju fina grejer det.

Rena rus är verkligen inte fy skam det heller men det är ju rätt mysigt att gå från salongs till gladast och mest kärleksfull i hela världen och cannabis är ju ändå cannabis.

Exakt, mina tankar också

EDIT: Just när det går över från salongs till lyckliga-kungen-på-jorden är en oslagbar känsla. När man efter halva rollen mixar in lite cannabis känns det verkligen som att kasta en tärning där man få alla sorters (bra!) utfall
Citera
2017-07-21, 14:13
Medlem
knazbarnets avatar
Hur brukar folk lägga upp festivalknarkande?

Precis hemkommen från 4 dagar festival där jag kände att det blev på tok för hårt. Utgångspunkt är att det är en festival som är "aktiv" 7-8 timmar per dag och där målet är att få md/e-känslan utan att trycka i sig för mycket av det.

Det jag tar med mig själv är att skippa efterfesterna som håller på fram tills morgon/förmiddag och poppa senare.

Är det bästa att ta 1 dos md/e och höja ruset/fylla på energi med tjack?

Bättre att göra egna bomber med tjack och md än att köra E?

Skippa alkohol under ruset?

ATn jag fick var under dag 5 fick jag tomhetskänsla som höll i sig halva dag 6. Dag 7+8 har jag faktiskt inte alls vart speciellt depp däremot känns hjärnan inte helt hundra. Svårt att beskriva men typ lite flimmer till och från.
Citera
2017-07-31, 20:43
Medlem
Efter min senaste mdma helg så har jag väldigt lätt att få gåshud och vad jag skulle jämföra med en "mini mdma stegring" när jag lyssnar på musik jag tycker mycket om. Det har blivit så tidigare efter jag har kört mdma också och det brukar hålla i upp till ett par veckor ibland. Är det någon som har liknande erfarenhet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in