Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-14, 10:42
Medlem
Ska köpa 1gram MDMA som ska va 92% för bara 600kr nu innan det blir behandlingshem, men hur mkt ska jag ta och hur många dagar räcker det? Tog mkt xanor igår o förrgår så det kmr väl dämpa effekt lite.

Vill bli rätt fucked up, har bara en spliff den där jag när jag landar antar jag? Brukar aldrig ta mdma bara E nån gång
Citera
2017-07-14, 11:27
Medlem
Det är brunt smuligt men med kristaller oxå! orkade inte dela upp de riktigt men tror jag tog ca:200mg precis, Hoppas detta går bra! tänker fylla på när peaken kmr ed
Citera
2017-07-14, 11:34
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betman123
Ska köpa 1gram MDMA som ska va 92% för bara 600kr nu innan det blir behandlingshem, men hur mkt ska jag ta och hur många dagar räcker det? Tog mkt xanor igår o förrgår så det kmr väl dämpa effekt lite.

Vill bli rätt fucked up, har bara en spliff den där jag när jag landar antar jag? Brukar aldrig ta mdma bara E nån gång

1) Bra pris.

2) MDMA är inget som man direkt räknar i dagar på samma sätt som tjack utan bör snarare räknas i doser. För en person som väger 80 kilo så räcker ett gram till ungefär sex doser. Det går så klart att race:a på MDMA men det är inget jag rekommenderar, av många skäl.

3) Du ska ta ungefär 2 mg per kilo som du väger. Därav att ett gram räcker sex gånger till någon som väger 80 kilo.

4) Det finns ganska stor chans att Xanoren kommer att påverka ditt rus. Jag hade väntat en dag eller så i alla fall.

5) Det som i folkmun kallas för ecstasy är bara MDMA med ett sexigare namn. Är det något annat i ditt piller än MDMA och bindmedel så är det helt enkelt inte en "E".
Citera
2017-07-14, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
1) Bra pris.

2) MDMA är inget som man direkt räknar i dagar på samma sätt som tjack utan bör snarare räknas i doser. För en person som väger 80 kilo så räcker ett gram till ungefär sex doser. Det går så klart att race:a på MDMA men det är inget jag rekommenderar, av många skäl.

3) Du ska ta ungefär 2 mg per kilo som du väger. Därav att ett gram räcker sex gånger till någon som väger 80 kilo.

4) Det finns ganska stor chans att Xanoren kommer att påverka ditt rus. Jag hade väntat en dag eller så i alla fall.

5) Det som i folkmun kallas för ecstasy är bara MDMA med ett sexigare namn. Är det något annat i ditt piller än MDMA och bindmedel så är det helt enkelt inte en "E".

Tänker typ göra hela dagen, vill bli fucked Kommer nog börja kicka inom 40 min, Hoppas jag känner av mkt bara
Citera
2017-07-14, 11:39
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Tänker typ göra hela dagen, vill bli fucked Kommer nog börja kicka inom 40 min, Hoppas jag känner av mkt bara
Då har jag bara en sak att säga, eller två snarare.

1) Idiot.
2) Hoppas att du får en överdjävlig avtändning.
Citera
2017-07-14, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Då har jag bara en sak att säga, eller två snarare.

1) Idiot.
2) Hoppas att du får en överdjävlig avtändning.

Är det bättre om jag tar typ 300mg idag 300imorogn och 300mg övermorgon? Kmr nog få Avdänting ja men vi får se haha ;
Citera
2017-07-14, 13:32
Medlem
Citat:
Är det bättre om jag tar typ 300mg idag 300imorogn och 300mg övermorgon? Kmr nog få Avdänting ja men vi får se haha ;

gör så tkr jag o berätta sen hur det gick
Citera
2017-07-14, 15:54
Medlem
JoeBidens avatar
Haha gott folk, ifall det råder konsensus om att man faktiskt inte bör ta för mycket MDMA, varför utmanar ni ödet? Det är liksom inte Folkhälsoinstitutet som kommer med råden som flyter omkring av politiska skäl, utan det är ju till stor del användare av drogen som genom empiriska egenstudier () kommit fram till vad som är optimala doser.

Det här är liksom inte maja som man kan braja på hur mycket man vill eller alkohol heller för den delen, där spannet på en lyckad fylla kan ligga mellan en till oändligt många bärs beroende på tolerans, kroppsvikt, sinnesstämning och hur lång tid man konsumerar alkoholen. Samma sak kan sägas för många droger.

Med MDMA har man ju kommit fram till att det faktiskt finns ett spann på dosen som faktiskt är den optimala och att man ska spacea ut sina rolls.

Vad får er att tro att ni är annorlunda än alla andra? Varför vill ni så gärna känna på maximal misär? När det andra alternativet är så mycket bättre...
Citera
2017-07-14, 16:56
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Skönt att du ska in på behandlingshem i alla fall - det är väl det bästa alternativet näst efter att du tänker till lite själv, vilket verkar vara helt uteslutet. Sådant här beteende är ett väldigt gott argument för att fortsätta hålla rekreationellt drogbruk olagligt.
Citera
2017-07-14, 19:55
Medlem
Tjena! Jag delade en 1 mdma förra helgen med 2 polare så blev 330 mg under kvällen. Detta var i fredags skulle man kunna köra igen eller vänta lite till. Hur ofta kan man ta mdma utan några större påverkan?
Citera
2017-07-15, 02:10
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fonschissle
Tjena! Jag delade en 1 mdma förra helgen med 2 polare så blev 330 mg under kvällen. Detta var i fredags skulle man kunna köra igen eller vänta lite till. Hur ofta kan man ta mdma utan några större påverkan?
Vänta minst tre månader mellan varje rustillfälle.
Citera
2017-07-18, 18:31
Medlem
fghjkls avatar
Hade tre orangea ugglor, som någon gång har blivit krossade till fint pulver.
Tänkte dela det med 4 polare hur fördelar vi det bäst? lösa upp i vätska och dricka lika mycket var?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in