Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
Bra tips med mittbackarna. Det märks på marknaden att många slutat spela, mycket färre kort ute än normalt. Alltså blir höjningen på kort som behövs till Sbc mycket markantare. Jag har sålt alla mittbackar under 80 i overall för 2-3k/st. Viktigt att sälja av före WL rewards släpps ikväll, då lär priserna sjunka.
Har även sålt lite forwards men inte så många. Kanske är det nu man ska tömma hela klubben på guld-kort, när de ligger aningen högre än normalt.
Även köpt på mig lite 82-ratade kort. De ligger inte superbilligt men tror Butlands Sbc kommer ha 82 i overall req. Ska nog köpa ett gäng ikväll när WL rewards släppts, borde gå upp till 2-3k imorgon om jag har rätt.
Har jag fel och Butland kräver 84 rating - då sitter jag med 20 st Smalling köpt för 2k, som ska upp över 6k. Just nu 4.2k. Som jag skrev när rosa Smalling kom - enkla pengar.
Låter som en god idé, skulle fylla på lite men kom på det nu igen. Synd att jag inte hade cash när du nämnde Smalling sist, hade precis lagt allt på spelare. Köpte till mig ett ex bara. Annars hade jag gått in för det, kändes riskfritt.
Varit en bra dag, haft en del tid emellanåt att sitta med appen idag. Började dagen med 170k och uppe i 495k nu. Bara sålt av spelare i klubben som skräpat, mest non rare guld men även lite silver.
Lite till och jag har råd att byta upp mig till TOTS Hazard ifrån hans 94-kort. Stör mig lite på att hela laget är TOTS-kort utom Hazard, ser snyggare ut med helt blått. Tycker redan hans 94-kort är djävulskt bra. Vet inte hur mycket bättre det kan bli.
Citat:
Ursprungligen postat av
C8H11N
Quaresma var en riktig besvikelse pga hans svaghet.
Vad tror ni om detta?
https://www.futbin.com/17/squad/5083703
Kommer byta ingame till 4-3-1-2 med Sneijder som CAM och mina wingers som Strikers, alltså:
https://www.futbin.com/17/squad/5083767
Promes ser helt sjuk ut.
Ser riktigt stabilt ut! Spelat med fem av de sex defensiva valen där utom Telles. Diggar dem alla. Nelson Semedo förmodligen den bästa högerbacken jag spelat med iår. Håller jämt skägg med alla snabbaste yttrarna. Promes hade varit kul att testa, ser jävla fin ut! Får gärna komma med en kort recension om honom senare.