Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
Usch vilken frustrerande kväll. Försökte mig på DKT för att vinna birthday-kortet men fick inte alls till det. Ut i kvartsfinal tre gånger i rad, var väl aldrig riktigt nära. Antingen är det nu de bästa spelar eller så är det bara de som är duktiga som fortfarande är kvar. Visserligen spelade jag ganska dåligt men...
90% av målen jag släpper in ser ut på samma sätt. Pass till spelare som står centralt vid straffområdet - shield eller LT+RT dribbling - instick på framrusande spelare, friläge, mål. Jag ser det komma en mil bort men kan inte stoppa det. Klarar inte av att ta bollen från shieldaren, kan inte bryta passen, kan inte ligga framför framrusande forward. Inte så att jag alltid släpper in mål på detta men alldeles för ofta. När jag själv försöker hålla bollen utanför straffområdet är jag en sitting duck, tappar den direkt oavsett vad jag försöker.
Jag hoppar på konspirationståget och säger att något hänt med spelet sista dagarna. Spelarna känns sega i reaktionen, värdelösa passningar, skumma studsar. Lagg också, vilket jag typ aldrig haft.
Håller mig dig angående kvalet. Gjorde två försök idag, aldrig mer kvala in första dagen... mötte två överjävliga motståndare med riktigt bra lag. Hade inte en chans. Kvartsfinalen brukar jag ju kunna spela mig igenom utan större koncentration i vanliga fall. Lirade divisioner istället o där flyter de på göttit iaf, obesegrad genom 3:an och nytt försök i 2:an. Haft problem där sen jag återtog lirandet igen.