Citat:
Du verkar mena att kvinnor skulle vara ännu mindre intresserade om de hade bättre ekonomi. Ja det kan nog stämma , eftersom man kan se att ju bättre ekonomi kvinnor har desto färre relationer med män.
Fast än del män är rätt dumma också de verkar tänka att vi om vi skapar en brist på kvinnor så kan vi häva det genom en massa prostituerade.
Jag tror att det optimala situationen skulle vara att det var lika många män som kvinnor som var intresserade och det skulle skapa mindre problem.
Fast än del män är rätt dumma också de verkar tänka att vi om vi skapar en brist på kvinnor så kan vi häva det genom en massa prostituerade.
Jag tror att det optimala situationen skulle vara att det var lika många män som kvinnor som var intresserade och det skulle skapa mindre problem.
Nej det jag menar är, att gör man et kön totalt beroende av det andra könet för mat och överlevnad ex. så blir det förstnämnt könet självklart mer "intresserad" av att leva i en relation.
Att kvinnor i vår moderna tid dels har fått social möjlighet leva som singlar hela livet om de så önskar OCH möjlighet klara sig själva ekonomiskt ger självklart ungefär lika stor andel kvinnor som väljer leva som ungkarlar hela livet som den andel män som tidigare enbart haft denna möjlighet...
Om du med "intresserad" syftar på genuin önskan om att leva i en sexuell relation med en annan människa så är ju detta inget som man kan "bestämma" sig för. Eller som samhälle sitta och bestämma över andra.
Utan helt enkelt något som var och en måste få lov känna efter om den vill och önskar och tycker är
givande för just dem.
OM vi har en situation där kvinnor mer ofta än män INTE vill leva i relationer med en man, så kanske man snarare bör fråga dem varför.
För att ni män är svin. Och här kämpar ni för att sprida er dynga. Bara för att ni har en massa komplex och anser att allt och alla ska vilja ligga med er urskiljningslöst. Vakna upp till verkligheten. Det funkar inte som så och majoriteten av män vet inte ens vad ni ska göra när det är liggdags.