Citat:
Ursprungligen postat av
Naknekejsaren
Verkar som om de flesta kvinnor här utgår som i en axiom att de själva är värda att drömprinsen magiskt kommer med en flygande matta utanför deras fönster och högtidligt börjar läsa upp poesi.
Låt oss utgå att bara 1% av män är prinsar, och låt säga att de är romantiska monogamiska jämställda fittriddare som samtidigt utstrålar manlig glans och sensualitet.
Ifall så skulle vara fallet, så skulle bara 1% av alla kvinnor få dessa prinsar. Drullknull har lite rätt i att ni kvinnor allt sitter lite väl bekvämma med er passiva natur och förväntar er att ni bara förtjänar något alldelles speciellt för att...vad?
Vi kommer nog förbli Världens ensammaste folk, och öka försprånget därvid i takt med denna dagdrömmeri, och det är ni tjejer som kommer bli mest olyckliga av att vara ensamma livet igenom.
Jag har väl aldrig påstått att jag letar efter en prins? De flesta som skriver poesi är mindre attraktiva människor som vill åtrås. Jag gillar fantasin orden sätter, inte verkligheten. Har bara träffat en snygg snubbe som skrev för jämnan, en mycket trasig människa. Annars är det bag in box, medelåldern, och inte särskilt mycket sexigt över poeter.
Har haft flertal män som stått utanför mitt fönster iom att jag en gång i tiden var en ung tjej. Jävligt ouppskattat och inte fan läste de dikter för mig heller.
Citat:
Ursprungligen postat av
NiveaBodylotion
Inte stalker om du frågar mig. Facebook är ju social media så skriv ett meddelande om du känner för det.
Alltså jag kollade upp bostadsadressen och fann honom där då jag inte mindes efternamn eller så och kollade Lexbase. Vet inte var han är på Facebook och minns knappt hur han såg ut

Alltså han var ganska ung och jag tänkte att han kanske ja jag vet inte, blivit attraktivare med åldern. Det kändes inte helt sexigt men han var snäll och fin mot mig. (Umgicks en kortare tid) Han kaosade sedan något och jag bröt bara rakt av iom personliga problem. Du hör själv hur knäppt det låter. Känns stalkeraktigt. Hm ska leta vidare 🤔