2017-07-10, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Kollade precis upp en gammal "bekant" men känns stalker varning på att höra av mig och fråga hur livet är efter mer än tio år. Tänkte mer på att han skulle ha blivit attraktivare med åldern eftersom det mest var åldersskillnaden som var problemet, plus lite annat skit i livet.

Det finns inte särskilt mycket prinsar därute.

Det förstår jag att du tycker, speciellt när man har den synen på män som du har.

Om du gång på gång råkar ut för douchebags så kan det betyda att 1. alla män är douchebags 2. du dras till fel sorts män.

Jag gissar på nummer 2 av den enkla anledningen att den är ~2 miljarder gånger troligare.
Citera
2017-07-10, 01:04
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oLf
Det förstår jag att du tycker, speciellt när man har den synen på män som du har.

Om du gång på gång råkar ut för douchebags så kan det betyda att 1. alla män är douchebags 2. du dras till fel sorts män.

Jag gissar på nummer 2 av den enkla anledningen att den är ~2 miljarder gånger troligare.
Letar man på soptippen hittar man tyvärr nästan bara sopor. Tyvärr!
Citera
2017-07-10, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Verkar som om de flesta kvinnor här utgår som i en axiom att de själva är värda att drömprinsen magiskt kommer med en flygande matta utanför deras fönster och högtidligt börjar läsa upp poesi.

Låt oss utgå att bara 1% av män är prinsar, och låt säga att de är romantiska monogamiska jämställda fittriddare som samtidigt utstrålar manlig glans och sensualitet.

Ifall så skulle vara fallet, så skulle bara 1% av alla kvinnor få dessa prinsar. Drullknull har lite rätt i att ni kvinnor allt sitter lite väl bekvämma med er passiva natur och förväntar er att ni bara förtjänar något alldelles speciellt för att...vad?

Vi kommer nog förbli Världens ensammaste folk, och öka försprånget därvid i takt med denna dagdrömmeri, och det är ni tjejer som kommer bli mest olyckliga av att vara ensamma livet igenom.
Jag har väl aldrig påstått att jag letar efter en prins? De flesta som skriver poesi är mindre attraktiva människor som vill åtrås. Jag gillar fantasin orden sätter, inte verkligheten. Har bara träffat en snygg snubbe som skrev för jämnan, en mycket trasig människa. Annars är det bag in box, medelåldern, och inte särskilt mycket sexigt över poeter.

Har haft flertal män som stått utanför mitt fönster iom att jag en gång i tiden var en ung tjej. Jävligt ouppskattat och inte fan läste de dikter för mig heller.
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Inte stalker om du frågar mig. Facebook är ju social media så skriv ett meddelande om du känner för det.
Alltså jag kollade upp bostadsadressen och fann honom där då jag inte mindes efternamn eller så och kollade Lexbase. Vet inte var han är på Facebook och minns knappt hur han såg ut Alltså han var ganska ung och jag tänkte att han kanske ja jag vet inte, blivit attraktivare med åldern. Det kändes inte helt sexigt men han var snäll och fin mot mig. (Umgicks en kortare tid) Han kaosade sedan något och jag bröt bara rakt av iom personliga problem. Du hör själv hur knäppt det låter. Känns stalkeraktigt. Hm ska leta vidare 🤔
Citera
2017-07-10, 01:10
Medlem
Pansarveckets avatar
Oh, en etikettmarodör?
Jag har en känsla av att inte en enda människa nånsin når dig, när du är så snabb att sätta etikett på dem och avpolletera dem.
Och tittar inte du dem i ögonen kommer de inte se dig heller.
Sakta in lite.

Du kan aldrig kompensera fel riktning med högre hastighet.
Citera
2017-07-10, 01:28
Medlem
Citat:

Har aldrig sagt att det var doucebags enbart. Skulle för tusan inte börja kolla efter någon på nätet då. Fel sort kanske men sannolikt mycket trevligare än dig.

Snubben jag letade efter hittade jag någon som skulle kunna vara han och ser helt normal ut med flickvän och sådant isåfall om det nu var rätt kille. Fast glad gubbe och fika med mamma kändes väldigt fel däremot eftersom han hatade sin moder. Tänkte mer på ögonformen och kom på en annan snubbe. God damn vilka egentligen riktigt snygga killar jag fått till det med. 😍😍😍 Rodnar fan inför hur het den killen blev även om den första om det var rätt, haverat in i någon manlig tönt version av mig själv.

Har aldrig påstått att alla killar varit doucebags, även om de konstigt nog blir vanligare med åren.

Faaann! Kan iaf inte smälta hur den ena killen förändrats med åren. Då gillar jag inte badboy stuket. Haha, nice grabben!
Citera
2017-07-10, 01:35
Medlem
Citat:
Har aldrig sagt att det var doucebags enbart. Skulle för tusan inte börja kolla efter någon på nätet då. Fel sort kanske men sannolikt mycket trevligare än dig.

Snubben jag letade efter hittade jag någon som skulle kunna vara han och ser helt normal ut med flickvän och sådant isåfall om det nu var rätt kille. Fast glad gubbe och fika med mamma kändes väldigt fel däremot eftersom han hatade sin moder. Tänkte mer på ögonformen och kom på en annan snubbe. God damn vilka egentligen riktigt snygga killar jag fått till det med. 😍😍😍 Rodnar fan inför hur het den killen blev även om den första om det var rätt, haverat in i någon manlig tönt version av mig själv.

Har aldrig påstått att alla killar varit doucebags, även om de konstigt nog blir vanligare med åren.

Faaann! Kan iaf inte smälta hur den ena killen förändrats med åren. Då gillar jag inte badboy stuket. Haha, nice grabben!

Så du har legat med många hunks? Jag förstår faktiskt inte vad du vill säga men jag avrundar med att det finns bra män, så pass många att det räcker även till dig.
Citera
2017-07-10, 01:40
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Så du har legat med många hunks? Jag förstår faktiskt inte vad du vill säga men jag avrundar med att det finns bra män, så pass många att det räcker även till dig.

Det är all over the place med henne;

Citat:
Jag har en låda full med sexigare underkläder och raffsigare saker som är oanvända för att män överlag inte är särskilt sexuellt upphetsande för att jag skulle vilja göra mig till för dem. Får nog vänta tills jag hittar någon att gifta mig med innan det blir roligt att ha sex. För män förtjänar inte något överhuvudtaget rent generellt. Ni är helt enkelt värdelösa på sex och kärlek

Alltså, sedan när hon ifrågasätts i hur bra hon är på att välja män egentligen:

Citat:

God damn vilka egentligen riktigt snygga killar jag fått till det med.
Citera
2017-07-10, 01:57
Medlem
Citat:
Nä jag var ung på den tiden och trasig, drack för mycket dessutom. Har dessutom en benägenhet att det främst är svinen som slår klorna i mig. Meeen riktigt kul att se att en (kommer ju förfasiken inte ens ihåg efternamn på folk) av snubbarna ser så jäkla het ut idag. 😍 Aldrig i livet att jag skulle stöta på honom idag. Han känns idag rätt långt över min utseendemässiga liga. Gillar inte heller muskler direkt fast mycket sexigt på honom. Antagligen för att jag redan varit med honom.Håller mig till de halvsnygga istället.

Jag hittar inte direkt någon som attraherar mig och som är bra. Tror det är rätt kört för min del.
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Det är all over the place med henne;

Alltså, sedan när hon ifrågasätts i hur bra hon är på att välja män egentligen:
Vad vill du hade sagt? Ska jag kanske sätta på mig korsett och gå ut till brevbäraren eller något jävla as som inte tillfredsställer mig och skiter i att höra av sig, för att män inte behöver det? Knappast...

Ni män klagar på mig, men är rätt bombade själva.
Citera
2017-07-10, 03:01
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Nä jag var ung på den tiden och trasig, drack för mycket dessutom. Har dessutom en benägenhet att det främst är svinen som slår klorna i mig. Meeen riktigt kul att se att en (kommer ju förfasiken inte ens ihåg efternamn på folk) av snubbarna ser så jäkla het ut idag. 😍 Aldrig i livet att jag skulle stöta på honom idag. Han känns idag rätt långt över min utseendemässiga liga. Gillar inte heller muskler direkt fast mycket sexigt på honom. Antagligen för att jag redan varit med honom.Håller mig till de halvsnygga istället.

Jag hittar inte direkt någon som attraherar mig och som är bra. Tror det är rätt kört för min del.

Vad vill du hade sagt? Ska jag kanske sätta på mig korsett och gå ut till brevbäraren eller något jävla as som inte tillfredsställer mig och skiter i att höra av sig, för att män inte behöver det? Knappast...

Ni män klagar på mig, men är rätt bombade själva.
Där är gott om män på botten av IQ-skalan men inte någon av dessa två du citerar nu.
Citera
2017-07-10, 03:23
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Nej, kvinnor knullar för bekräftelse många ggr medans män knullar för det är skönt och ett behov. Lär dig skillnaderna och du är inte snygg längre om du ens varit det.
Nä du din elake jävel. Jag tycker väl också att sex kan vara skönt, hur fan du blandar in hur jag ser ut är ett mysterium. Mobbande as.
Senast redigerad av Buffymylove 2017-07-10 kl. 03:30.
Citera
2017-07-10, 03:25
Medlem
Citat:
Där är gott om män på botten av IQ-skalan men inte någon av dessa två du citerar nu.
Vem pratade om IQ ? Jag sa att de var sprängda gällande era analyser. Eller du kanske påstår att jag är mindre intelligent eller att jag bara träffar sådana? Jag skiter fullständigt i om du anser att jag citerar överintelligenta män, jag möter sådana också och de brukar knappast ha lika korkade argument som här.

https://www.google.se/search?q=iq+snitt+befolkningen&oq=iq+snitt+befolkn ingen&aqs=chrome..69i57.13986j0j4&client=ms-android-motorola&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

Jag vet inte vad killen jag nämnde har för IQ men är övertygad om att den inte minskat med att hans yttre utvecklats. IQ funkar inte så. Dessutom raggade jag förr enbart efter hur vänliga ögon killar hade, inte gällande matematiska förmågor. Ska vi då utgå ifrån att snyggare män är snällare än smarta? (jag tillhör det fåtal som definitivt hävdar att det finns korrelation med det yttre och personegenskaper trots att det finns attraktiva människor med grava personlighetsstörningar) Dessutom har killar jag förr träffat legat över medel och vissa hävdar att intelligens även det är förknippat med symmetriska drag. Nu var ovan nämnda killar kanske inte jätte symmetriska men med tanke på hur mina varaktigare killar sett ut...så vill jag nog inte påstå att under medel skulle betyda snälla eller smarta. Snarare större svin.

Fattar inte ens hur vi kunnat komma in på spåret. Visst, jag kollade efter en och yrade iväg för att upptäcka att en annan blivit fett snygg o manlig. So what? Vi diskuterade huruvida män är värdelösa i sängen och självupptagna. Varav jag yrade iväg på Facebook efter dem som inte varit det. Vad är er jävla poäng? Inte som om jag tänkte stalkad dem efter alla år och hänga efter. Som sagt har en rätt risig livshistoria och varit rätt trasig. Inte den första att söka upp människor från förr iaf, definitivt inte ons eller kortare relationer som gått åt helvete. Men trevligt att det finns undantag bland de här sexistiska idioter som flockas överallt.
Senast redigerad av makullerad 2017-07-10 kl. 03:43.
Citera
2017-07-10, 03:42
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Vem pratade om IQ ? Jag sa att de var sprängda gällande era analyser. Eller du kanske påstår att jag är mindre intelligent eller att jag bara träffar sådana? Jag skiter fullständigt i om du anser att jag citerar överintelligenta män, jag möter sådana också och de brukar knappast ha lika korkade argument som här.

Du möter plötsligt en jävla massa typer av män, allt från hunkar till mensa-genier.

En sak som är viktigt när man ska mäta kvaliteten på två sidors argument, är att den som dömer...

Hmm, låt säga så här; jag kan inte sitta och agera domare när Heisenberg debatterar Schrödinger om Köpenhamninterpretationens validet gentemot multiverse interpretationen.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2017-07-10 kl. 03:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in