Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
Jag har bidragit med massor
Vad menar du med den wikipedialänken? Vem som helst kan lägga upp en sida på wikipedia och där beskriver de ett experiment som tydligen pågått sedan 1962 då man första gången fick en laserpuls att studsa på månen.
Jag känner till ett sådant påstått projekt som las ner 2010 eller 2011, det kanske man skrotade för att de höll på med något helt annat

Försök hitta lite mer om något innan man postar upp länkar för annars är det lätt att bli lurad
tror det är emot reglerna att bara skicka upp en länk
Du duckar?
Inget sugen att behöva avslöja på din totala brist på annat än tro?
Om inte tro, Vad var det datorn, du vet den du dömde ut helt för att kunna utföra sin uppgift, Inte klarade av att utföra?
Då du påstår dig ha "kunskap om datorer" så måste det första du gjort varit att konstatera att "denna uppgiften klarar denna dator inte pga.." och därför dömt ut den, vilken påstådd uppgift var det?
Sedan, när det kommer till att mötas och koppla i rymden vilket du påstår var omöjligt efter månlandningen, tror du att MIR och Skylab fanns och användes?
Om de fanns, hur kom dom dit?
Vad skiljer mot månen annat än avståndet?
Om inte, förklara hur detta fejkades.
Sen så återuppstod ett gammalt påstående från dig igen i tråden, den lilla grejen om bränslet, du vet jag har frågat dig om detta innan vilket du på sedvanligt sätt bara duckat men vi testar igen.
Om nu inte bränslet räckte till uppdraget, hur mycket mer behövdes?
För, precis som med datorn så Kan du väl inte bara gissat eller trott att det inte fungerade utan lite substans har du väl bakom ditt påstående?
Det bör vara omöjligt att påstå att bränslet inte räcker utan att ha räknat på det, allt annat är imbecillt, det är lika dumt som att jag då svarar "det gjorde det visst, dom kom ju faktiskt hem igen"
( fast, mitt påstående finns det ju belägg för iallafall....)
För att kunna säga "det går inte" bör du som allra minst ha en princip bakom dig, en formel för bränsle och nyttolast, annars är det ju bara en gissning eller tro.
Du börjar närma dig plattjordsreligiösas oförmåga att se verkligheten för det den är, där tyckande och tro är viktigare än fakta och kommer det en jobbig fråga som Inte går att svara på utan att faktiskt erkänna att "jag kanske har fel" så duckar du bara.
Att resonera med troende brukar ju vara envägskommunikation då svaren bara är återupprepande av "den heliga skrift", viket i ditt fall är den stooora månhoaxen, eller bara ignorerande av "de otrogna"..