Citat:
WordWarrior du lever i en fantasivärld. Jag är snart 29 bast, har antagligen legat med fler än alla i denna tråd tillsammans, allt ifrån 17åringar till 40.
29 år är en snorgärs. Du har en mycket begränsad livserfarenhet. Hur många du
påstår att du har legat med har ingen betydelse. Nej, du har inte legat med fler än mig. Högst osannolikt.
Citat:
Jag är en av få som påstår att en mans sexuella värde är som starkast mellan 25 och c:a 36, men sedan faller det rätt fint.
Det går tvärs emot vetenskapliga studier och kan intuitivt anknytas till att män är fertila i större delen av sitt liv, samtidigt som kvinnas fertilitet faller exponentiellt varje dag efter 25 år. Inte bara chansen att bli gravid, utan även risken för missbildningar hos fostret. Detta är faktum. Vad du kommer med är bara lösa påståenden.
Citat:
Man måste vara rejält verklighetsfrånvänd om man på fullaste allvar tror att den vardaglig 45årig man har samma sexuella marknadsvärde som en alldaglig 20årig brud.
Jaså, vad har du för objektiva och vetenskapliga argument för detta?
Citat:
Köttmarknaden är kvinnans marknad, hon kommer från ålder 14 till ålder 50+ alltid ha fler valmöjligheter än män, i de flesta fall något så ofantligt många fler valmöjligheter.
Det stämmer inte. Köttmarknaden är mannens marknad efter 30 år, precis som sexual market value grafen visar.
Citat:
Du snackar mycket om pengar, men det handlar mest om "provider värde", dvs cuckold material som ska finnas där för att bidra med resurser - medan kvinnan kan lalla runt och knulla heta 28åriga bad boys med tatueringar och steroidpumpad armar.
Pengar har ett bättre provider value än muskler. Du kan köpa pumpade livvakter för pengar, eller hur?
Citat:
Sexuell prime för män börjar någon gång i mitten av 20 och slutar någon gång i mitten av 30, påstår man att en 45årig man har samma sexuella marknadsvärde som en 20årig kvinna så är man helt lost och har förlorat all form av förtroende i frågan.
Tvärtom, evolutionär psykologi och biologi står helt och hållet på min sida, oavsett vad du anser.