Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
29 år är en snorgärs. Du har en mycket begränsad livserfarenhet. Hur många du påstår att du har legat med har ingen betydelse. Nej, du har inte legat med fler än mig. Högst osannolikt.
"Snorgärs", men som ändå börjat åldrats (runt 25 börjar kollagen-produktionen att minska år för år), runt 30 börjar testosteronnivån falla 1-2% varje år. HGH produktionen minskar efter 21.
Du har inte den blekaste aning vad du pratar om. Ser du många 18-22 åriga brudar med 45+ åriga gubbar? En ÖVERVÄLDIGAD MAJORITET av tjejer anser det är alldeles alldeles för gammalt och skulle bli creeped out om nån jävla 45årig skallis kommer fram, jösses du är verkligen ute och cyklar och VEM SOM HELST som har någon som HELST erfarenhet med brudar förstår hur mycket skit du snackar.
Citat:
Det går tvärs emot vetenskapliga studier och kan intuitivt anknytas till att män är fertila i större delen av sitt liv, samtidigt som kvinnas fertilitet faller exponentiellt varje dag efter 25 år. Inte bara chansen att bli gravid, utan även risken för missbildningar hos fostret. Detta är faktum. Vad du kommer med är bara lösa påståenden.
Eh, risken för att barnet får autism ökar desto äldre mannen är, samt en rad andra "sjukdomar" och problem. En mans fertilitet börjar minska dagen han fyller 26.
Ge mig NÅGRA vetenskapliga studier som visar att brudar är KÅTARE i 45åriga gubbar än 25åriga män, hahahaha
Citat:
Dt stämmer inte. Köttmarknaden är mannens marknad efter 30 år, precis som sexual market value grafen visar.
Snacka om att vara borta, du förstår inget över huvud taget. En 30årig kvinna har SÅ OTROLIGT många fler valmöjligheter än en 30årig man, jösses du är helt otrolig hahaha
Citat:
Pengar har ett bättre provider value än muskler. Du kan köpa pumpade livvakter för pengar, eller hur?
Oh, så du tror det är rika 55åriga skalliga män som brudarna fantiserar om när de pullar sig själv? Eller är det muskulösa storkukade snygga killar med skarpa ansiktsdrag?
Citat:
Tvärtom, evolutionär psykologi och biologi står helt och hållet på min sida, oavsett vad du anser.
Öh nej, "evolutionär psykologi och biologi" går HELT EMOT vad du säger. Det ENDA korrekta av det du säger är att en mans PROVIDER VÄRDE ökar med åldern, nu är det dock så att kvinnor letar LOVER-värde också och de skiljer på en man med starkt "lover värde" och "provider värde":
Lover: Muskulös, aggressiv, skarpa ansiktsdrag som visar höga nivåer av testosteron, dominant socialt beteende, om möjligt våldsam, impulsiv.
Provider: Lugn, har pengar, inte särskilt snygg (så inte andra kvinnor tar honom), snäll, ödmjuk - Han är perfekt som cuck-material som ger resurser åt avkomman hon redan fått från den genetiskt överlägsna lovern.
Och försök inte övertyga någon om att du ens sett innanför en bruds trosor de senaste 3 åren, tittar man på din inlägghistorik framkommer det rätt tydligt att du bara är en random snubbe som läser rooshvforum, möjligt heartise också. Nu håller jag med mycket av vad som sägs där, men man måste vara rejält borta i huvudet om man tror att en 45årig mans sexuella marknadsvärde är lika högt som en 20årig kvinna.
Jösses, detta är anledningen till varför jag sällan går in i diskussioner här, så många weirdos på forumet.