Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Nu var i och för sig inte frågan riktad till mig, men jag måste påpeka att du inte lär få ett ärligt svar på den frågan. Inte för att kvinnor ljuger, utan för att de inte vet själva. Vad kvinnor säger och vad kvinnor gör är två helt olika saker.
Jag tror att det tillämpas till människor överhuvudtaget; tro aldrig på vad de säger, tro på hur människor agerar.
Kanske speciellt sant om unga kvinnor och minst sant om barn och gamla som inte är så tillgjorda med sociala masker.
Men det är lite intressant att ändå fråga en kvinna; vad vill du egentligen ha? Kvinnor ogillar frågan, och svaren kan avslöja mycket oavsett ifall hon talar sanning eller inte.
Hur fan har man mätt den här grafen?
Nog för att män över 40 har bättre sexual market value än kvinnor över 40, men hur fan har man fått ihop att män över 40 är sexigare i snitt än män 25-35?
Det är väl mycket få gubbar som räknas som sexiga statusmän, de flesta är inga Persbrandt typer eller silverfoxes ala Clooney, eller VDn för stora företag eller liknande.
De flesta är gubbar med ölmage med avarage joe jobb som hade deras sexuella peak för 20 år sedan och sexuell aktivitet reserveras till runk i toan på fredag för att fira helgens ankomst.