Citat:
Ursprungligen postat av
grahnen
263k skulle Totti kosta mig i nuläget. Då behöver jag köpa in allt utom två SBC-spelare i Lacazette och Jonas. Utöver det så blir det 4 TOTS från Ersevisie (alla fyra hade jag i klubben häromdan och sålde den sista idag.... då jag bytte reservlag), två TOTW ratade 87 och 82, OTW ratad 84 och vanliga Gold rare 88 och 89. Billigt ändå för en 96-ratad Totti. Måste vara den mest prisvärda SBC-spelaren hittills?
Såg nu att den går ut om 84 dagar, trodde man skulle behöva avgöra ett par dagar innan man tog beslutet, innan nästa SBC skulle komma. Kanske ska köpa på mig det som behövs och avvakta o se hur resterande SBC kommer se ut, för det skulle komma fler?
Tror ni priserna kommer öka successivt på TOTS-korten runt 87-90 som ligger hyfsat i pris?
Edit. Kunde inte hålla mig utan köpt allt jag behöver o de landa på 240k. Vet dock inte om jag skall lämna in eller avvakta o se vad som kommer framöver i SBC-väg

Verkligen knepigt läge. Å ena sidan - 96-ratat kort för relativt sett billig peng. Å andra sidan - dålig stamina som ni varit inne på, jag lirar inte serie A, jag prioriterar CMs eller wingers som subs...
Några av investeringarna satt hyggligt - tack Raxie - Typ, Baumann, Trigueros, Viera, Bruno - alla upp 5-10k. Dock funderar jag på när man ska sälja. Som ni säger, 84 dagar kvar till den går ut, och några av de kort som krävs kommer troligen inte mer i packs (TOTS) och bör därför öka på sikt. När resten av End of an era-korten kommer lär det öka än mer.
Ändå förvånad att det bara är en del-SBC för att lösa Totti. Trodde lätt på 4 del-SBCs med lägre krav, än en så fet.
Citat:
Ursprungligen postat av
grahnen
Kommit SBC med tre olika CB, Smalling, Umtiti och Bailly, såna rosa kort. Får man ett rosa kort med Smalling för hans SBC då? Som uppgraderas om han vinner omröstningen? Eller lägger man bara en röst och kan packa kortet senare?
Citat:
Q: How do I vote for FUTTIE Awards?
A: Complete the Nominee SBC for the player you want to vote for.
Q: Will the items that I get by completing a Nominee SBC have boosted stats?
A: No, the Nominee reward items will have the same stats but will be a special unique pink item.
Q: Do FUTTIE Nominee items get automatically updated if the player wins?
A: No, the winner's item with boosted stats will be available only through a separate FUTTIES Winner SBC.
Känns ganska givet att Smalling vinner den här rundan. Hans rosa kort känns ju lite spexigare än det guldiga också. Frågan är vad det kommer krävas för att få hans kommande special-kort med boostade stats, vore värt att investera redan nu. Tyvärr på XBOX sabbar Scholes SBC en hel del av det där.