Citat:
Ursprungligen postat av
grahnen
Fixat Totti på lån nu. Fyra matcher, två så laggiga att dem knappt är spelbara, en match där han ragequitat efter 30 och en okej match. Känns sådär kul när man vill testa honom ordentligt innan man bestämmer sig

den matchen som flöt bra kändes han jävla fin men som sagt, han är bra trött i slutet. Har 4-5 mindre kondition än alla andra efter två spelade matcher. Får hoppas jag får en go sista match, lutar dock att jag hoppar honom.
För övrigt mött 4 rosa Smalling och 3 rosa Bailly på 4 matcher
Make it 5 av 5 smallings

nu 8 smallings av 8 matcher, samt 5 baillys. Bra fantasi folk har
Jag fick bara möta rosa Smalling 1/3 matcher igår

Jag har honom självklart själv (men använder hans vanliga kort) och kommer utan tvekan lösa honom när hans specialkort kommer, så länge det inte blir apdyrt. Jag har slutat reta mig på att alla använder honom för länge sen, blir snarare positivt överraskad om någon inte har honom. Imorgon kl 19 verkar SBCerna löpa ut - frågan är om SBCn släpps på slaget 19 eller om det kommer tisdag/onsdag. Igår kväll hade Smallings NIF ökat från 2k till 2,9k för övrigt. Som jag skrev tidigare, enkla pengar. Inte största paydayen men pengar är gott. Kommer sälja nästa helg tippar jag eller när priset närmar sig 4-5k och då har jag tjänat drygt 50k.
En jäkla bra grej med WL - tänker på Raxie och hans nerver - är att åtminstone för mig, kvittar varje match. Alltså, jag vill ju vinna, men om jag förlorar är det bara köra en gång till. Har inte förlorat något egentligen utöver tiden. Jag kommer aldrig lira 40 matcher en helg ändå och det mesta antalet vinster jag fått är väl 14 typ (då nötte jag varje sekund jag kunde en helg), så pressen är verkligen av när jag lirar WL.
----------
Två frågor:
Jag är någon match ifrån att kvalificera mig till division 1. När i tiden räknas mitt avancemang som kvalificering till nästa helgs WL? Är det samtidigt som DKT börjar igen, måndag kl 8 på morgonen eller så? Bonusfråga: Räcker det med att hamna på "promotion" för att kvala in till WL, eller måste jag slutföra säsongen? Pallar inte med att råka vinna division 2 och sen missa kvalificeringen för att jag vann för tidigt.
Paket - Jag har runt 10 packs i olika valörer att öppna, men jag ser inte riktigt poängen. Det enda som finns i packs just nu är väl NIF, värdelösa IF, och iMOTM-korten (där iofs några kort ser trevliga ut)? Vet inte om det sagts något om specialkort under FUTTIES, men jag öppnar hellre packs när det finns chansen att finnas något riktigt hett i paketen - även om jag aldrig packar något bra

Kort sagt: öppnar ni era paket eller håller ni?