Nu har mina två lag gått ner 2 mille i värde på en vecka..... fyfan... lägg därtill annat jag har i klubben, transferlistan o andra dåliga affärer sista veckan så blir det ett 400-500 k till. Så sjukt deppigt att allt jävla tid man lagt på trading så försvinner typ 40% av allt bara upp i rök. Hade nästan allt kapital i mina lag. Sitter ju på två bra lag men man vill ju alltid ha bättre, speciellt med tiden man lagt på det.
Speciellt surt när jag efter förra helgen hade tankar på att börja sälja av laget då jag ändå inte haft så mycket tid för spel sedan förra helgen o kommer nog inte ha tid kommande vecka heller. Trodde faktiskt inte raset skulle komma än. Tappat suget helt nu. Bytte spel i ps4:an igår för första gången sedan jag köpte fifa vid release. Får se om suget hittar tillbaka till TOTS.
Tror ni raset fortsätter? Trodde det nått en botten igår typ men så kom award Kante o Alli som fick ner det ännu mer. -600k på ena laget sedan igår bara.
Vill inte sälja nu om det snart börjar gå upp igen innan det kanske rasar innan TOTS. Svårt att förutse marknaden iår....
Sorry för mitt deppiga inlägg