2017-07-07, 02:27
Bannlyst
Ska tydligen komma en uppdatering nu där man kan se på förhand om någon redan swipat höger på en.
Citera
2017-07-07, 14:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pensionsraddare
Ska tydligen komma en uppdatering nu där man kan se på förhand om någon redan swipat höger på en.

Det kan bli kul tror jag Kommer fortfarande inte få några matchningar, but still
Citera
2017-07-07, 14:51
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Boom
Det kan bli kul tror jag Kommer fortfarande inte få några matchningar, but still

Kommer väl bli dödsstöten när man får kvitto på att det inte finns en enda där ute som högerswipeat en
Citera
2017-07-07, 15:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Kommer väl bli dödsstöten när man får kvitto på att det inte finns en enda där ute som högerswipeat en

Haha ja
Citera
2017-07-07, 20:34
Medlem
Vilke bedrövlig idé Tinder kommit på.

Nu kan tjejer slippa svepa höger och vänster och istället bara vänta in dem som redan gillat dem(i princip alla killar) och välja ut 2% av dessa.
Citera
2017-07-07, 20:38
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inteeviktigt

Nu kan tjejer slippa svepa höger och vänster och istället bara vänta in dem som redan gillat dem(i princip alla killar) och välja ut 2% av dessa.

Om det är i princip alla killar, hur skiljer det sig från idag?
Citera
2017-07-08, 13:50
Medlem
doedkos avatar
Positiva klubben här, ser jag!
Citera
2017-07-08, 14:11
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inteeviktigt

Varför skulle någon tjej vilja betala för det menar du?
Citera
2017-07-08, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pensionsraddare

Antar det är vad kallas Tinder Gold? Hur aktiverar man det?
Citera
2017-07-09, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doedko
Är det så jobbigt att bara vänta lite då, spendera en timme IRL med personen och se hur hon verkligen ser ut? Då får du ju verkligen se, svart på vitt.

Jag har så svårt att förstå det här med att alla har så många dejtbollar i luften samtidigt, det är som att det brinner i knutarna. Det är en timme av ditt liv, och då kan ni bara konstatera att "nej, vi är inte intresserade av varandra" och sen gå vidare.

Jag begär inte en helkroppsbild innan jag träffar en kille, jag ser ju hur han ser ut när man väl träffas.

Men vi kvinnor kanske fungerar annorlunda. Eller iaf jag, personligen, för jag skulle som sagt aldrig palla att snacka med, eller träffa, 10 pers samtidigt.

Och innan ni frågar: nej, jag är inte tjock och försvarar inte de som bär på lite för många kilo, jag förstår bara inte paniken. Men förklara gärna! Tycker ni att ni blir lurade?

(Och "skicka bild", är det över snap då eller? Jag har inte ens det Är jag typ 10 år äldre än ni andra i tråden? Är 31.. )

Det är ganska vanligt att tjejer får kalla fötter och inte vågar träffas så därför så måste man har flera alternativ på gång tyvär.
Angående kroppsbild så är överviktiga tjejer inte särskilt attraktiva för mig och det är jag knappast ensam om. Är man inte överviktig själv och ser okej ut så vill man ju inte träffa någon som är överviktig.
skicka bild kan vara snapchat som jag inte har eller via sms, jag brukar se till att byta nummer så blir det lite seriösare.
Citera
2017-07-09, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Ja, visst är det tråkigt att kvinnor ligger med de killar som de själva vill ligga med och att det inte längre är männen som enhälligt får bestämma.

Jag är alltså ironisk.
PK och feminism är bland det bästa vi har i samhället.
Däremot är det inte sunt att sätta kvinnor på piedestal, det håller jag med om.

Att människor i Sverige skriver att PK och feminism är någonting bra är enbart tragiskt. Var är alla kvinnor som avskyr PK-skiten och dagens efterblivna feminism.
Svenska kvinnor har på tok för höga tankar om sig själva vilket har lett till flest singelhushåll i världen.
Citera
2017-07-09, 13:08
Medlem
doedkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Det är ganska vanligt att tjejer får kalla fötter och inte vågar träffas så därför så måste man har flera alternativ på gång tyvär.
Angående kroppsbild så är överviktiga tjejer inte särskilt attraktiva för mig och det är jag knappast ensam om. Är man inte överviktig själv och ser okej ut så vill man ju inte träffa någon som är överviktig.
skicka bild kan vara snapchat som jag inte har eller via sms, jag brukar se till att byta nummer så blir det lite seriösare.

Har du upplevt dig "lurad" eller kräver du helt enkelt bild innan ni träffas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in