2017-07-05, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jag skulle säga att en sådan grupp kvinnor som inte har intresse av att hjälpa män utstrålar hat.

Ja, det narturliga mänskliga är ju att känna ett större behov av att hjälpa motsatta könet. Den känslan borde man bekämpa lite för att vara rättvis, men de kvinnor som inte vill hjälpa någon bara för att det är en man är ju uppenbart dysfunktionella. Något lider de av.

(Vidare bör man inte tycka synd om dem öppet. Det motiverar dem att bli än mer dysfunktionella.)
Senast redigerad av ManManne 2017-07-05 kl. 14:25.
Citera
2017-07-05, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Skriver jag att jag söker utländska killar i åldern 18-35 så ser inkorgen ut ungefär såhär.
25% är svenskar i åldern 35+
5% utländska i åldern 35+
40% unga svenska killar
30% Unga utländska killar som inte är knullbara.

Ja vi tjejer har det väldigt lätt. Men det är inte så underbart som vissa killar verkar tro, att man har ett helt gäng drömprinsar att välja på. Beror på hur stora krav en tjej har förstås.

Hur gammal är du själv? 18-35 låter lite skumt. Varför skulle inte de flesta av de männen som skriver till dig inte duga åt dig?
Citera
2017-07-05, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hahaha...
Så det är "hat" att inte "hjälpa" män genom att ha sex med dem och bära fram deras barn...

Fast att skapa en situation där bara 50 % av männen får barn är hat mot gruppen män.

Och det är det som etablissemanget med feministerna i spetsen har gjort.

De flesta är dock så indoktrinerade av media att de kan inte se det.

Vilken känsla tror du att det är ?
Citera
2017-07-05, 15:51
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Fast att skapa en situation där bara 50 % av männen får barn är hat mot gruppen män.

Och det är det som etablissemanget med feministerna i spetsen har gjort.

De flesta är dock så indoktrinerade av media att de kan inte se det.

Vilken känsla tror du att det är ?
Nej, det är det inte. Det finns liksom ingen "rättighet" att göka på kvinnor eller att få skaffa barn med någon.

Vilken känsla tror du att det är när man läser sådana som dig som helt uppenbart ser på kvinnor som knullmaskiner och avelsdjur?
Citera
2017-07-05, 15:55
Medlem
Citat:
Nej, det är det inte. Det finns liksom ingen "rättighet" att göka på kvinnor eller att få skaffa barn med någon.

Vilken känsla tror du att det är när man läser sådana som dig som helt uppenbart ser på kvinnor som knullmaskiner och avelsdjur?

Jaha

Om vi skulle skapa helt medvetet att bara 50 % av kvinnorna skulle få ha barn.

Är det hat mot kvinnor ?
Citera
2017-07-05, 15:56
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jaha

Om vi skulle skapa helt medvetet att bara 50 % av kvinnorna skulle få ha barn.

Är det hat mot kvinnor ?
Vadå "helt medvetet"?

Om 50% av kvinnorna inte hittar någon som vill ha sex med dem så är det inte hat - nej.
Citera
2017-07-05, 16:07
Medlem
Citat:
Vadå "helt medvetet"?

Om 50% av kvinnorna inte hittar någon som vill ha sex med dem så är det inte hat - nej.

Nej men om Riksdag och Regering bestämde sig för att ta hit 120 000 tusen kvinnor.

Och tog bort de 120 000 män som kommit.

Och dessutom förbjöd allt vad inseminering var.

Skulle det inte vara hat mot gruppen kvinnor ?
Citera
2017-07-05, 16:31
Medlem
Ubbe Cykelkedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Skriver jag att jag söker utländska killar i åldern 18-35 så ser inkorgen ut ungefär såhär.
25% är svenskar i åldern 35+
5% utländska i åldern 35+
40% unga svenska killar
30% Unga utländska killar som inte är knullbara.

Ja vi tjejer har det väldigt lätt. Men det är inte så underbart som vissa killar verkar tro, att man har ett helt gäng drömprinsar att välja på. Beror på hur stora krav en tjej har förstås.
Ja, tjejer har det förbannat lätt. Du tar en bild på dig själv (oavsett utseende i princip) och skriver en beskrivning på två rader, varefter du får oändligt med svar som du kan välja och vraka på. Du har det verkligen inte jobbigt på köttmarknaden.

Du kan definiera dina svar på så små procentsatser som 5% (minst 20 svar). Undra vad du hade tyckt om hur jobbigt det är om du hade varit på köttmarknaden som kille. Med dagens preventivmedel är det knappast som det är en nackdel att ha sex som kvinna.

Du kanske inte får en drömträff. Men vem fan tror du får det? De flesta killar hoppas på en enda träff. Jag är inte involverad i kötträsket (tack och lov), men någon måtta får det vara i att beklaga att det är fel 20+ (eller snarare 100+) män som vill träffa dig.

Alla kvinnor som klagar över singellivet: ja OJ så besvärligt ni har det när halva kommunen svarar, men ingen ser ut som Brad Pitt. Du har redan perspektiv, men ha ännu mer perspektiv och inse hur oändligt mycket värre situation alla dessa män som kontaktar dig har det, än vad du har det.
Senast redigerad av Ubbe Cykelkedja 2017-07-05 kl. 16:49.
Citera
2017-07-05, 17:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nej men om Riksdag och Regering bestämde sig för att ta hit 120 000 tusen kvinnor.

Och tog bort de 120 000 män som kommit.

Och dessutom förbjöd allt vad inseminering var.

Skulle det inte vara hat mot gruppen kvinnor ?
Nej, tvärtom.
Det vore mer relevant att ta hit utsatta kvinnor och deras barn än att låta landet flödas över av män utan flyktingskäl.
Citera
2017-07-05, 17:32
Medlem
Citat:
Nej, tvärtom.
Det vore mer relevant att ta hit utsatta kvinnor och deras barn än att låta landet flödas över av män utan flyktingskäl.

Fast nu skulle det vara unga ogifta kvinnor utan barn , som skulle kunna inleda relationer med svenska män.

Vilket skulle göra att andelen kvinnor som får barn sjunker omkring 15 %.

Jag tycker det skulle vara en fientlig handling mot svenska kvinnor.

Fast du tror att svenska kvinnor skulle tycka det var bra ?
Citera
2017-07-05, 17:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Fast nu skulle det vara unga ogifta kvinnor utan barn , som skulle kunna inleda relationer med svenska män.

Vilket skulle göra att andelen kvinnor som får barn sjunker omkring 15 %.

Jag tycker det skulle vara en fientlig handling mot svenska kvinnor.

Fast du tror att svenska kvinnor skulle tycka det var bra ?
Om man importerar kvinnor enkom för att de skall vara material till män - så ja, då handlar det om en jäkligt nedvärderande syn på kvinnor. Ungefär som den du själv står för mao.

Jag tycker det är en fientlig handling mot kvinnor oavsett etnicitet att bedriva sådan import.
Citera
2017-07-05, 17:55
Medlem
Citat:
Om man importerar kvinnor enkom för att de skall vara material till män - så ja, då handlar det om en jäkligt nedvärderande syn på kvinnor. Ungefär som den du själv står för mao.

Jag tycker det är en fientlig handling mot kvinnor oavsett etnicitet att bedriva sådan import.

Det är ingen import de kommer hit frivilligt eftersom de gillar de svenska männen.

Och jag tror att kvinnor skulle tycka att de utsattes för hat om man gjorde på samma sätt som den feministiska Regeringen gör mot män:

Så logiskt sett så har vi ett etablissemang som hatar män fast frågan är om de förstår det ,vilket är högst tvivelaktigt.

Att övertyga en feminist om att hen hatar är i princip omöjligt eftersom hen har definierat sig själv som god och de som säger något annat är hatare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in