Citat:
Ursprungligen postat av
Disciplina
Just det, "sexual relations" i kvällstidningarna.

När läste du ens en tidning senast?
Ok, heter det sex och samlevnad?
http://www.aftonbladet.se/tagg/fe17d7c9-e14c-497c-8ecd-ccd4059d0c27
Vem fan bryr sig? Sånt som kvinnor skriver och läser, som om en man vill läsa om babbel om sex.
Citat:
Det säljs absolut i paperback, men i betydligt lägre andel än andra böcker - dvs, det finns ett stort intresse för att läsa den men många undviker helst att visa upp den i bokhyllan.
Ok? Kan köpa att kvinnor inte gillar att köpa sånt offentligt, liksom jag inte skulle gilla att köpa en porrtidning i ICA eller liknande, men vad fan har det med masturbation när du är ensam i duschen eller liknande?
Citat:
Snarare är det så att dramat är en nödvändig komponent om någon ska orka med en bok. Ingen skulle orka bläddra igenom rena sexskildringar i text utan någon som helst karaktärsutveckling.
Tror du män tycker drama och karaktärsutveckling är viktigt i deras porrscener?
Citat:
Du återkommer märkligt ofta till pedofiler trots att det inte har något med ämnet att göra. Är det någon sorts fixering månne?
Hur många som inte agerar på sin pedofila läggning kan vi bara spekulera i.
Försök inte att smitta undan nu, du talar om stigmatisering som man knappt kan sätta fingret på. Kvinnlig masturbation är alltså stigmatiserad och därför vågar inte Anna masturbera sig själv i duschen eller när hon är ensam i sängen?
Medan vi har stora statyer på en hand som håller om en kuk mitt i Sergels Torg!
Har du hört talas om uttryck som "jerkoff"? Eller att kvinnlig masturbation räknas som sensuell motiv, till och med i filmer, medan manlig är patetisk? Eller tror du en man som äger en fitta i silicon inte får mer skit för det än kvinnor som äger dildon?
Och ja, pedofiler runkar till det värsta stigmatiserade (och kriminella) saken jag ens kan komma på, direkt karaktärssjälvmord, värre än nekrofili och zoofili och allt annat weird jag kan komma på.
Men Anna vågar inte masturbera i duschen pågrund av stigmatisering kring kvinnlig masturbation?
Give me a break...