Citat:
Ursprungligen postat av
LionQueen88
Skriver jag att jag söker utländska killar i åldern 18-35 så ser inkorgen ut ungefär såhär.
25% är svenskar i åldern 35+
5% utländska i åldern 35+
40% unga svenska killar
30% Unga utländska killar som inte är knullbara.
Ja vi tjejer har det väldigt lätt. Men det är inte så underbart som vissa killar verkar tro, att man har ett helt gäng drömprinsar att välja på. Beror på hur stora krav en tjej har förstås.
Ja, tjejer har det förbannat lätt. Du tar en bild på dig själv (oavsett utseende i princip) och skriver en beskrivning på två rader, varefter du får oändligt med svar som du kan välja och vraka på. Du har det verkligen inte jobbigt på köttmarknaden.
Du kan definiera dina svar på så små procentsatser som 5% (minst 20 svar). Undra vad du hade tyckt om hur jobbigt det är om du hade varit på köttmarknaden som kille. Med dagens preventivmedel är det knappast som det är en nackdel att ha sex som kvinna.
Du kanske inte får en drömträff. Men vem fan tror du får det? De flesta killar hoppas på en enda träff. Jag är inte involverad i kötträsket (tack och lov), men någon måtta får det vara i att beklaga att det är fel 20+ (eller snarare 100+) män som vill träffa dig.
Alla kvinnor som klagar över singellivet: ja OJ så besvärligt ni har det när halva kommunen svarar, men ingen ser ut som Brad Pitt. Du har redan perspektiv, men ha ännu mer perspektiv och inse hur oändligt mycket värre situation alla dessa män som kontaktar dig har det, än vad du har det.