2017-07-01, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Förutom att kvinnor ligger om de vill, och män bara när de får.

Fast tjejer ligger också när de får och män kan välja att inte ligga om de inte vill.
Citera
2017-07-01, 16:58
Medlem
Citat:
Förutom att kvinnor ligger om de vill, och män bara när de får.
För att kvinnor har blivit hjärntvättade till att förneka sin sexualitet.
Citera
2017-07-01, 16:59
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Jag tror du har fel uppfattning om par. Dess uppgift är inte att göra dig lycklig. Jag ser det mer som att det är ett pars uppgift är att förstå att två personer som kompletterar varandra blir starkare än man är en och en.Om en kvinna förändras till en egocentrisk bitch när hon fått barn, så är det inte den personen han valde att leva sitt liv med. Eller ska han bara ta vilken skit som helst?Ingen säger att kvinnan ska hålla käft i Sverige. Feministerna och deras makt används för att skapa kilen som behövs för att islamisera landet via åsikter som den här:
https://youtu.be/PzbHb7JissI
Det ena utesluter inte det andra.

Egocentrisk bitch som ammar dygnet runt och han är ledsen i ögat för att han inte får knulla, buhu stackars

Du tramsar mer än vanligt
Citera
2017-07-01, 17:12
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chatelperronien
För att kvinnor har blivit hjärntvättade till att förneka sin sexualitet.
Ingen hindrar en kvinna från att knulla runt. Hjärntvätten är snarare tvärtom.
Citera
2017-07-01, 17:13
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeaZ
Det uppkommer ett stort maktskifte runt 30 års ålder där mannen får makten för att kvinnor egentligen vill ha sex mer än mannen som nöjer sig med onani.
Det borde göra det ja, men i Sverige ser könsration till att så inte blir fallet. Vid 30 års ålder går det förmodligen 1 singelkvinna på 3 singelmän.
Citera
2017-07-01, 17:13
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Det ena utesluter inte det andra.

Egocentrisk bitch som ammar dygnet runt och han är ledsen i ögat för att han inte får knulla, buhu stackars

Du tramsar mer än vanligt
Så män har bara sex i huvudet? Vem är det som tramsar som alltid?
Citera
2017-07-01, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Det borde göra det ja, men i Sverige ser könsration till att så inte blir fallet. Vid 30 års ålder går det förmodligen 1 singelkvinna på 3 singelmän.

Jo det stämmer och därför kommer det spela någon roll om en del män har andra ideer om livet, det kommer ändå finnas ett överskott på singelmän som vill ha sex och familj , situationen i Sverige är värre än Kina.

Det som kommer drabbas extra hårt är arbetare och jag förstår dem till 100 % att de lämnar Socialdemokraterna nu , de har åstadkommit det största sveket mot arbetare i Sverige någonsin enligt vad jag tycker.
Citera
2017-07-01, 19:45
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Så män har bara sex i huvudet? Vem är det som tramsar som alltid?
Jag gav ett raljerande svar på ett raljerande påstående. Vecket verkar ju vilja slå ett slag för kärnfamiljen men intressant nog är det bara kvinnan som ska förändra sig, när en man dumpar sin nyförlösta partner är det dock fullt rimligt.

Och ja uppenbarligen är sex en stor jävla drivkraft hos män annars hade inte det funnits så enormt många diskussioner om det
Citera
2017-07-01, 20:15
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Jag gav ett raljerande svar på ett raljerande påstående. Vecket verkar ju vilja slå ett slag för kärnfamiljen men intressant nog är det bara kvinnan som ska förändra sig, när en man dumpar sin nyförlösta partner är det dock fullt rimligt.

Och ja uppenbarligen är sex en stor jävla drivkraft hos män annars hade inte det funnits så enormt många diskussioner om det
Han presenterar argument eller fakta för att familjer är starkare när de är tillsammans istället för att leka feministmongo som du. Dina bilder suger förresten.
Citera
2017-07-01, 20:21
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Han presenterar argument eller fakta för att familjer är starkare när de är tillsammans istället för att leka feministmongo som du. Dina bilder suger förresten.
Uppenbarligen tycker han ju inte riktigt det. jaha, jag tycker de är helt okej.
Senast redigerad av Buffymylove 2017-07-01 kl. 20:29.
Citera
2017-07-01, 20:37
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Uppenbarligen tycker han ju inte riktigt det. jaha, jag tycker de är helt okej.
Jag tror han är mer för att familjer är ihop än splittras, fråga han?
Citera
2017-07-01, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22

Det är inget som hindrar män från att runka.

Vill ni göra det efter 30 så får ni göra det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in