Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
I ide-värden kan det vara bättre men i den verkliga världen är det de som har sex med kvinnor som fortplantar sig.
Alltså blir gener från män som vill ha sex som överlever till nästa generation. Även för kvinnor så är det så att de gener som överlever är de som vill ha sex. Och vad gör kvinnor för att säkerställa att de kan få sex jo de vill ha så mycket män som möjligt omkring sig. Massinvandring. Det att svenska män går med på detta är ganska skumt för de reagerar inte som de borde , deras gener kommer bli utslagna.
LIvströtthet, nihilism...vem orkar slåss för en framtid som är i ruiner? Vill du ha barn som växer upp i katastroflandet Sverige?
Finns nog en anledning förövrigt varför ganska få stora genier (Einstein, Isaac Newton, Tesla) får barn, det är som om de har sett bortom naturens spel, ofta är de ganska så pessimistiskt lagda för vad livet handlar om.
Tror att kulturer mot civilisationens apex känner lite grann så, speciellt när de tappat religionen och koppling med traditioner. Att ha barn tycks ge en lite för mycket ansvar i ett land som går rentav åt helvete, tänk hur hårt man måste arbeta enbart så att ens dotter inte ska bli trakasserad i en skola fylld med talibaner? Sedan att hon inte ska växa upp och bli som andra svenska kvinnor, men ändå måste hon ju bli sociabel därute, för mycket ansvar i det hela.
Sedan skiljer sig frun och du förlorar chansen att påverka. Idealet i dessa tider är villkorlös kärlek när det gäller ens barn, men det är inte något jag tror på. Du älskar någon för att han/hon är speciell och har en koppling med dig (utöver det genetiska), inte för att han är hur som helst.
Jag skulle antagligen sprida mina gener i ett land med familjevärderingar och där det finns framtidsutsikter och där statistiken inte talar för att familjeprojektet slutar i skilsmässa. Ett bra land där jag kan se framför mig inte bara barn, utan barnbarn (som inte är arabiska bastarder) och ett land som förblir ungefär detsamma och jag kan lita på att jag har investerat rätt lång tid framåt.
Finns nog fortfarande några sådana länder i Europa. Sverige är ren dekadens och jag kan inte se värdet att investera för mina gener i detta land.