2017-07-01, 00:12
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
För en del är sex definitionen på närhet och kärlek.
Vad tolkar du in i begreppen?
Det feminazibibeln säger såklart.
Citera
2017-07-01, 00:12
Avslutad
Citat:
Vill du att jag ska bli ännu mer specifik på det jag skriver?
Jag försöker medvetet att vara kort och tydlig här.
Kan du göra mig en tjänst?

Läs det du skrivit och korskontrollera med den jag skriver. Svaren är tydliga, men du får sluta slarva när du läser?

Läs det jag har skrivit istället och sluta hitta på saker, som senast: Sen att ingen av dem som stöter på dig är tankeläsare och "vet" vem du kommer välja för dagen och därför inte "vet" om de kan komma fram till ers höghet med frågan, borde du också tänka klart om.

Har aldrig påstått att män borde vara tankeläsare. Jag frågade vart jag har skrivit det men det kunde du såklart inte svara på.
Citera
2017-07-01, 00:14
Medlem
Ubbe Cykelkedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Jag har fått sex. Aldrig kärlek eller närhet.
Grattis, du har åtminstone fått mer än de flesta män. De får varken sex, närhet eller kärlek. De män du och de flesta kvinnor blir attraherade av är de hjärndöda, äckliga alfamän som bara vill ha sex. Jag har träffat kanske 10 alfamän i mitt liv, 9 av dem var idioter. Du kan ju räkna på de oddsen.

Betamännen som vill ge dig alla tre ser du inte ens, för du blir inte attraherade av dem. Förstår du problemet?
Senast redigerad av Ubbe Cykelkedja 2017-07-01 kl. 00:20.
Citera
2017-07-01, 00:15
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
För en del är sex definitionen på närhet och kärlek.
Vad tolkar du in i begreppen?
En man som kan tänka sig att sätta på mig är knappast liktydigt med närhet eller kärlek. Han runkar av sig i en varm kropp och vill bli av med en snabbast möjligt.
Citera
2017-07-01, 00:16
Medlem
Citat:
Fast det är inget jag pysslar med.

Det påstår jag inte heller och det var trevligt att höra.
Citera
2017-07-01, 00:17
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe Cykelkedja
Grattis, du har åtminstone fått mer än de flesta män. De får varken sex, närhet eller kärlek.
De flesta män förblir oskulder?
Citera
2017-07-01, 00:22
Medlem
Ubbe Cykelkedjas avatar
Citat:
De flesta män förblir oskulder?
Ja, om de inte far på semester till något land där prostitution är lagligt. Så vad klagar du på? Var tror du problemet börjar? Du får inte närhet eller kärlek, precis som de flesta andra. Men du kan få sex precis när du vill. De flesta män får ingenting av detta, oavsett hur mycket de vill. Det kanske inte är där problemet börjar?
Citera
2017-07-01, 00:24
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe Cykelkedja
Ja, om de inte far på semester till något land där prostitution är lagligt. Så vad klagar du på? Var tror du problemet börjar?
uppenbarligen förblir inte de flesta män oskulder utom i din hjärna.
Citera
2017-07-01, 00:24
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
En man som kan tänka sig att sätta på mig är knappast liktydigt med närhet eller kärlek. Han runkar av sig i en varm kropp och vill bli av med en snabbast möjligt.
Nej Buffy, min älskling.
Det första du upplever är åratal av frustration. Ger du honom en chans till, så kommer han börja öppna sig.
Har du inte förrått den före tredje gången garanterar jag att du lärt dig något nytt om honom.
Män och känslor är inte gödsel, du måste verkligen förtjäna dem för att nå in, men ett varningens ord,
Alla män är inte där ännu. Inte i din ålder.
Män behöver komma över sin trettioårskris först.
Senast redigerad av Pansarvecket 2017-07-01 kl. 00:27.
Citera
2017-07-01, 00:25
Medlem
Ubbe Cykelkedjas avatar
Citat:
uppenbarligen förblir inte de flesta män oskulder utom i din hjärna.
Läs rubriken till tråden igen tack. Du kan ha sex precis när du vill, oavsett tid på dygnet med minimal prestation. De flesta män måste betala om de ska få ha sex överhuvudtaget, eller efter extrem prestation och arbete.
Senast redigerad av Ubbe Cykelkedja 2017-07-01 kl. 00:27.
Citera
2017-07-01, 00:26
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Nej Buffy, min älskling.
Det första du upplever är åratal av frustration. Ger du honom en chans till, så kommer han börja öppna sig.
Har du inte förrått dne tredje gången garanterar jag att du lärt dig något nytt om honom.
Män och känslor är inte gödsel, du måste verkligen förtjäna dem för att nå in, men ett varningens ord,
Alla män är inte där ännu. Inte i din ålder.
Vadå en chans till? Han vill inte träffas igen så det är ju jag som inte får en chans till. Män vill inte dejta mig, och mycket sällan träffas en andra gång.
Citera
2017-07-01, 00:29
Medlem
Ubbe Cykelkedjas avatar
Citat:
Vadå en chans till? Han vill inte träffas igen så det är ju jag som inte får en chans till. Män vill inte dejta mig, och mycket sällan träffas en andra gång.
Det kanske beror på att de lär känna dig. Jag antar du är tredje generationens feminist, d.v.s. genusvetenskaplig dåre, som inte en man skulle vilja prata med på en kilometers avstånd om de inte är en inställsam white knight (och vem fan blir attraherad av en mansmartyr)? Jag kan naturligtvis ha fel.
Senast redigerad av Ubbe Cykelkedja 2017-07-01 kl. 00:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in