2017-06-30, 23:59
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oLf
Och vissa män är villiga att göra i princip vad som helst för att få ligga och om man då som kvinna utnyttjar det faktumet så är det en sorts makt. Om kvinnor gör det eller inte kan ju diskuteras såklart.

Självklart är det i det här fallet i grunden mannen som är det största problemet.
Utnyttja till vad? En kram?
Citera
2017-07-01, 00:00
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Du har blivit dumpad och dissad ett antal gånger, du har alltså fått närhet, sex och bekräftelse. Några av dessa tillfällen har lett eller kommer att leda till förhållande och kärlek. Du lever livet helt enkelt. För många män i dagens Sverige finns inte ens möjligheten att bli dumpad och dissad eftersom möjligehten för dem att ens få närhet från en kvinna i princip är obefintlig.
Jag har fått sex. Aldrig kärlek eller närhet.
Citera
2017-07-01, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Utnyttja till vad? En kram?

Spela inte dum.
Citera
2017-07-01, 00:01
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Du har samma makt, pansarn. Du får ha vilka krav du vill och du får säga nej så mycket du vill. Om någon kontaktar dig så "vet" de inte om du kommer att välja den heller.
Jag är ledsen att det är så, men jag kan för all del ställa vilka krav jag vill på min omvärld, men hela omvärlden bestämmer själv huruvida jag ska eller bör hörsammas. I vår fria värld har vi alla den möjligheten. Du har helt rätt mao!
-Makten börjar först i ditt beslut att
a. Ta beslutet för seriöst.
b. Välja att gå mig till mötes.
c. Faktiskt besluta dig frö att göra det.

Ditt val!
Citera
2017-07-01, 00:02
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Spela inte dum.
Nej upplys mig vad du menar med det
Citera
2017-07-01, 00:03
Medlem
Citat:

Det kanske ökar dina chanser om du slutar se på män som lägre stående människor?

De enda män du attraherar nu är män som anser kvinnor vara små oskyldiga korkade barn, aka feministiska män.
Citera
2017-07-01, 00:04
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Det kanske ökar dina chanser om du slutar se på män som lägre stående människor?

De enda män du attraherar nu är män som anser kvinnor vara små oskyldiga korkade barn, aka feministiska män.
Fast det gör jag ju inte.
Citera
2017-07-01, 00:05
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Har jag jämfört min eller andra tjejers situation med mannens? Nej det har jag inte.
Så vad är poängen med att sitta och påpeka att det är skillnad på att ha någon att välja på och inte.

Vart har jag påstått att killar borde vara tankeläsare och veta om jag vill ha dom eller inte?
Vill du att jag ska bli ännu mer specifik på det jag skriver?
Jag försöker medvetet att vara kort och tydlig här.
Kan du göra mig en tjänst?

Läs det du skrivit och korskontrollera med den jag skriver. Svaren är tydliga, men du får sluta slarva när du läser?
Citera
2017-07-01, 00:07
Medlem
Citat:
Nej upplys mig vad du menar med det

Jo du spelar dum, för dum för att vara trovärdig men visst för att du inte ska slippa undan så lätt så kan jag "upplysa" dig som så ofta sker här på forumet när feminister raljerar.

En kvinna kan utan problem utnyttja (de flesta om jag får gissa vilt) män för att få diverse tjänster och pengar. Jag säger inte att de männen inte förtjänar att bli utnyttjade när de inte kan kontrollera prostatan, men kom inte och påstå att det inte händer.
Citera
2017-07-01, 00:09
Medlem
Citat:
Fast det gör jag ju inte.

Är du inte feminist?
Citera
2017-07-01, 00:10
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
För en del är sex definitionen på närhet och kärlek.
Vad tolkar du in i begreppen?
Citera
2017-07-01, 00:12
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Jo du spelar dum, för dum för att vara trovärdig men visst för att du inte ska slippa undan så lätt så kan jag "upplysa" dig som så ofta sker här på forumet när feminister raljerar.

En kvinna kan utan problem utnyttja (de flesta om jag får gissa vilt) män för att få diverse tjänster och pengar. Jag säger inte att de männen inte förtjänar att bli utnyttjade när de inte kan kontrollera prostatan, men kom inte och påstå att det inte händer.
Fast det är inget jag pysslar med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in