2017-07-12, 00:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Inget skumt alls. Om fem år ungefär början den resan torka upp. Sen då?

Unga killar är inte svåra att få.
Citera
2017-07-12, 00:29
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Unga killar är inte svåra att få.
Tror du att du ser ung ut länge till? Du tror inte på den biologiska processen?
Det finns fortfarande inga sminktips som hjälper, tyvärr.
Citera
2017-07-12, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Varför?

Kvinnor mognar ju generellt tidigare både mentalt o kroppsligt Du är 29 o söker en 18årig pojk. Då undrar jag om du kanske e lite efter på nåt vis pojkar är omogna i den åldern speciellt attraktiva är de väl inte heller med sina fjuniga babyface?
Citera
2017-07-12, 02:47
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Jo jag förstår iaf att utbudet måste bli dåligt. Tråkigt, jag fick värsta visionen av dig som arab. Haha! Funderat på sterilisering? Eller damer i klimakteriet?
Jag delar väldigt mycket av det debattören framför: http://www.aftonbladet.se/debatt/article21099564.ab Har tänkt på vasektomi men tycker att det inte behövs. Jag är inte med i "spelet" så att säga mellan kvinnor och män för parbildning så ser det lite onödigt att göra.

Citat:
I slutet funkar vi olika men har behov som går mot varandras. Jag har gjort insikten emot. Eftersom jag träffat män från andra kulturer också. Det handlar inte så mycket om kåthet som det faktiskt handlar om att de är korkade. Majoriteten av svenska män får svensk fostran i sexuella normer medan invandrare får väldigt splittrade budskap eller inga alls med sig. Det handlar exempelvis inte enbart om makt att ofreda kvinnor utan helt enkelt om bristande kunskaper, uppfostran och sexualundervisning. Därför jag tänkte mig dig som arab. Latinos är mer integrerade. Afrikaner i den första delen av invandringen är rätt svenska medan araber liksom jugoslaver mest singlar slant i det där med att fostras till män. Nåväl även vi svenskor misslyckas med våra söner ibland.

Håller med. Men fasthåller vid att kåtheten gör män korkade och därtill lättmanipulerade av kvinnan. Männen får skylla sig själva. Jag är väldigt nitisk till att visa män att kvinnor är lika mycket grisar som män. Dom gör det bara på ett "finare" sätt.

Citat:
Men jag står fast vid att det rör sig om att de är korkade. Jag hejdar mig inte riktigt pga impulsivitet, när jag handlar och talar (,om annat iofs) inte enbart pga ADHD utan brister när jag präglats, män gör det för att de saknar vett. De kan inte bättre än att göra en jävla massa som kräver abnormt med överseende. Varför tror du att invandrare är mest sexuellt påflugna? För att de inte har en susning om hur de ska göra, och ändå är det inte lätt för alla svenskar heller. Sedan kommer sådana som dig o fuckar upp det ännu mer. Klart som fan att männen själva blir förlorarna.

Vilka invandrare pratar du om som är mest sexuellt påflugna? Kan inte tänka mig att Japaner är sexuellt påflugna när dom kommer till Sverige.

Man pratar oftast om den "feminiserade mannen". Den som i mångt och mycket inte får ligga, som går på bara sina knän för att kvinnor ska se hur bra och hjälpsam han är för att han ska få en högre chans att ligga. För detta har kvinnor berättat för honom.
Samme man ser samtidigt hur mannen som inte respekterar kvinnor får sex.
Klart han får det väldigt, väldigt svårt. Och självfallet blir han en förlorare i längden.

Jag fuckar inte upp något. Vi är så få i världen att vi inte ens märks.
När det kommer till parbildningen så kommer generellt sett den stora gruppen inom vardera kön inte att ändra sig, män och kvinnor kommer inte ändra sig. Det är så inrotat i vårt DNA.

https://francisdroy.files.wordpress.com/2014/11/2014-11-08-mgtow-in-a-nutshell6.png?w=1400
Även fast jag ser mig mer som en japansk gräsätare än MGTOW.
Citera
2017-07-12, 02:57
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:

Om några år så kommer hon vara förbannade på män som inte ser henne för hennes inre. Hon kommer att dölja sitt förflutna alternativt ljuga om sitt liv. För den dagen hon är ärlig om sitt liv som grevinna och mannen stannar så har on de facto hamnat med en dräng. Och drängen var inte meningen hon skulle bilda familj med....

Men hon utnyttjar sitt kapital som grevinna till fullo, jag har inga problem med det. Även drängarna som hon ligger med har inga problem med det.

Men när kapitalet tar slut så tynar hennes titel som grevinna bort, så får hon skylla sig själv för att inte ha hushållat sitt kapital.

Men då kommer det, hon har blivit rånad! Hon är ett offer!111!!!11!
Citera
2017-07-12, 02:59
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FabianBabian
Kvinnor mognar ju generellt tidigare både mentalt o kroppsligt Du är 29 o söker en 18årig pojk. Då undrar jag om du kanske e lite efter på nåt vis pojkar är omogna i den åldern speciellt attraktiva är de väl inte heller med sina fjuniga babyface?

She does not have to bring anything to the table. 18 åringar kräver inte så mycket.
Citera
2017-07-12, 03:40
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
She does not have to bring anything to the table. 18 åringar kräver inte så mycket.
Precis. Detta jag menade med att kvinnor som ligger runt gör det för bekräftelse många ggr men vissa agerade butthurt. Jag är sexig och het om killar vill knulla mig typ. Okej att man tar genvägar men blir lite provocerande för andra att lyssna på alla "titta på mig"-människor därute. Tror det kan ha att göra med stigma från förr.

Män som knullar mycket, knullar allt
Citera
2017-07-12, 03:58
Medlem
Citat:
Jag delar väldigt mycket av det debattören framför: http://www.aftonbladet.se/debatt/article21099564.ab Har tänkt på vasektomi men tycker att det inte behövs. Jag är inte med i "spelet" så att säga mellan kvinnor och män för parbildning så ser det lite onödigt att göra.

Håller med. Men fasthåller vid att kåtheten gör män korkade och därtill lättmanipulerade av kvinnan. Männen får skylla sig själva. Jag är väldigt nitisk till att visa män att kvinnor är lika mycket grisar som män. Dom gör det bara på ett "finare" sätt.

Vilka invandrare pratar du om som är mest sexuellt påflugna? Kan inte tänka mig att Japaner är sexuellt påflugna när dom kommer till Sverige.

Man pratar oftast om den "feminiserade mannen". Den som i mångt och mycket inte får ligga, som går på bara sina knän för att kvinnor ska se hur bra och hjälpsam han är för att han ska få en högre chans att ligga. För detta har kvinnor berättat för honom.
Samme man ser samtidigt hur mannen som inte respekterar kvinnor får sex.
Klart han får det väldigt, väldigt svårt. Och självfallet blir han en förlorare i längden.

Jag fuckar inte upp något. Vi är så få i världen att vi inte ens märks.
När det kommer till parbildningen så kommer generellt sett den stora gruppen inom vardera kön inte att ändra sig, män och kvinnor kommer inte ändra sig. Det är så inrotat i vårt DNA.

https://francisdroy.files.wordpress.com/2014/11/2014-11-08-mgtow-in-a-nutshell6.png?w=1400
Även fast jag ser mig mer som en japansk gräsätare än MGTOW.
Ja jag vet inte vad jag ska svara. Vissa av oss går singlar. Jag har då inte haft problem med graviditeter.

Uppskattar inte japaner som kommer hit och fotograferar en men är gammal nu och varken intressant eller ser japanska turister längre.

Klart det finns kvinnosvin. Man är dum i huvudet om man påstår annat. Världen är full av dem.

Knappast normala kvinnor som tvingar ner män på knäna
Citera
2017-07-12, 07:42
Avslutad
Citat:

Spelar ingen roll om jag ser ung ut eller ej. Som sagt, killar är lätta att få. Räknar med att få svårt att hitta killar mellan 18-35 när jag blir 50, om det ens blir problem då. Ganska lugnt med andra ord.
Citera
2017-07-12, 07:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FabianBabian

Nej jag kommer inte söka efter en 18-åring, jag kommer söka efter killar mellan 18 och 35. I dagsläget söker jag inte efter någon då jag redan har en kille, inte en 18-åring utan en 26-åring.
Jag tycker de är attraktiva. Vad spelar det för roll om de är omogna, vi ska knulla, inte prata.
Citera
2017-07-12, 07:56
Avslutad
Citat:
Om några år så kommer hon vara förbannade på män som inte ser henne för hennes inre. Hon kommer att dölja sitt förflutna alternativt ljuga om sitt liv. För den dagen hon är ärlig om sitt liv som grevinna och mannen stannar så har on de facto hamnat med en dräng. Och drängen var inte meningen hon skulle bilda familj med....

Men hon utnyttjar sitt kapital som grevinna till fullo, jag har inga problem med det. Även drängarna som hon ligger med har inga problem med det.

Men när kapitalet tar slut så tynar hennes titel som grevinna bort, så får hon skylla sig själv för att inte ha hushållat sitt kapital.

Men då kommer det, hon har blivit rånad! Hon är ett offer!111!!!11!

Rent skitsnack från någon som fått för sig att jag ska bilda familj och har behov av att en kille stannar.
Citera
2017-07-12, 07:59
Avslutad
Citat:

... och mera lögner. Har aldrig påstått att jag söker en 18-åring. Jag har skrivit att jag kommer söka killar mellan 18 och 35, den dagen jag blir singel alltså. Men 35-åringar kanske inte heller kräver så mycket?
Men det är klart jag inte har något att erbjuda som fått en kille som orkat med sina tjejer i max 4 månader att stanna hos mig i flera år. Och nej, han är inte 18 utan 26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in