Citat:
Ursprungligen postat av
Naknekejsaren
Det jag finner underhållande här är hur du utopiskt sitter och väntar på dagen då kvinnor tar initiativ, och den jämlika sexuella lekplatsen från dina drömmar plötsligt blir verklighet; samtidigt så försöker du få män att följa din passiva förhållningssätt till sex, som om du därigenom funnit den heliga gralen, och din ide verkar än mer utopisk när du väntar på att få män att sluta upp kring din brillianta ide: det är ju inget annat än en Lysistrata, men med motsatta könsförhållanden (grekisk pjäs där kvinnor sexstrejkar för att få män att sluta kriga)!
Jag som nyligen gav dig Japan som exempel på vad som sker när just detta inträffar, hälften under 34 är där oskulder.
Tror att det är möjligt att du fått dina åsikter genom kognitiv dissonans, du vet den fega ungen som tycker att alla andra barn är dumma som går och pallar äpplen hos grannen bara för att käka lite rutten äpple?
Det "smarta" barnet kanske missar att det aldrig handlade om äpplen för att börja med, lika lite som jakt handlar om att äta kött. Så, du vill inte ta initiativ och har förpackat din passiva natur med åsikter som övertygande justifierar att du valt att ge upp denna battalj? Det är en psykologisk fälla som vi alla kan snubbla över, men att utöver det arrogant tro dig kunna läxa upp alla andra män i tråden om hur de ska hantera en sexuell ekvation som inte går ihop, det är väl lite väl mycket?
Jag tackar för din omtänksamhet och oro för min hälsa, men den är bra, självkänslan och förmågan att ta för mig saknas inte. Jag skall tänka på dina råd nästa vecka i Belgrad, eller resan till Hamburg, Erfurt, Stockholm, Örebro, Eskilstuna, Malmö, Köpenhamn, Budapest, Bratislava, Windhoek, Chicago...
Det är nog svårt för grottmannen att förstå p.g.a. neuroserna att det finns män som kräver mer av kvinnor än underdånighet, att en stark självständig individ trivs bästa med andra fria och jämställda individer, vilket styrks av dina, förvisso fascinerande inlägg om basala drifter, mer än väl.
Du behöver vara rädd för starka kvinnor, tvärtom glädja dig över möjligheterna som öppnas i horisonten från din dunkla garderob.