2017-06-30, 00:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Enkelt! Du ser att nån vill ha dig. Bara välja och vraka, men tro mig utbudet minskar för varje år.

Killar tar livet av sig när de gett upp.

Tror du jag blir smickrad av det? Killar är sjukt desperata, det är ungefär som att bli smickrad över att en tiggare vill ha mina pengar.
Citera
2017-06-30, 00:18
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Tror du jag blir smickrad av det? Killar är sjukt desperata, det är ungefär som att bli smickrad över att en tiggare vill ha mina pengar.
Ett citat som borde sparas för att exempelfiera hur bortskämda svenska kvinnor är.

Du ser det inte bara som en investering någon försöker göra som du inte är intresserad av, utan som att någon försöker ta något från dig. Svenska kvinnor är som paranoida gamla rockstjärnor.
Citera
2017-06-30, 00:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Ett citat som borde sparas för att exempelfiera hur bortskämda svenska kvinnor är.

Du ser det inte bara som en investering någon försöker göra som du inte är intresserad av, utan som att någon försöker ta något från dig. Svenska kvinnor är som paranoida gamla rockstjärnor.

Nej de tar inget ifrån mig. Vad skulle det vara? De få sek. det tar för mig att läsa deras meddelande samt gå in på profilen- de kan jag undvara.
Citera
2017-06-30, 00:30
Medlem
Citat:
Nej de tar inget ifrån mig. Vad skulle det vara? De få sek. det tar för mig att läsa deras meddelande samt gå in på profilen- de kan jag undvara.

Sex. De får spruta i dig som den billiga hora de skulle tycka du vore om du lät dem.
Citera
2017-06-30, 00:36
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Precis, de tar inget från dig. Om man fortsätter jämförelsen med den ekonomiska världen så är det hårt arbetande företagare som försöker göra sitt bästa och lägga ut krokar för att finna investerare och lyckas. Men du är så otroligt bortskämd och så uppe i det blå att du ser de raggningsförsöken som tiggare som försöker ta pengar från dig, istället för att utrycka det som att du helt enkelt inte är intresserad av förslagen.

Det enda det kan jämföras med är gamla barnstjärnor/rockstjärnor/lottovinnare.
Citera
2017-06-30, 00:43
Avslutad
Citat:
Precis, de tar inget från dig. Om man fortsätter jämförelsen med den ekonomiska världen så är det hårt arbetande företagare som försöker göra sitt bästa och lägga ut krokar för att finna investerare och lyckas. Men du är så otroligt bortskämd och så uppe i det blå att du ser de raggningsförsöken som tiggare som försöker ta pengar från dig, istället för att utrycka det som att du helt enkelt inte är intresserad av förslagen.

Det enda det kan jämföras med är gamla barnstjärnor/rockstjärnor/lottovinnare.

Nej jag jämför de med tiggare eftersom ingen av dom har några större krav vem de vill ha pengar/sex ifrån.
Citera
2017-06-30, 00:50
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Nej jag jämför de med tiggare eftersom ingen av dom har några större krav vem de vill ha pengar/sex ifrån.
Fortfarande ett lysande exempel. "några större krav". Du försöker släta över det faktum att du ser män som tiggare som tigger sex och inte har några som helst krav bara du skulle låta dem få närma sig dig. I andra moderna samhällen och i andra tider där kvinnor inte tror att de är en medeltida prinsessa hade din liknelse låtit absurd. Det tragiska är att det i Sverige 2017 är en ganska bra beskrivning.
Citera
2017-06-30, 00:55
Avslutad
Citat:
Fortfarande ett lysande exempel. "några större krav". Du försöker släta över det faktum att du ser män som tiggare som tigger sex och inte har några som helst krav bara du skulle bemöda dig att låta dem få närma sig dig. I andra moderna samhällen och i andra tider där kvinnor inte tror att de är en medeltida prinsessa hade din liknelse låtit absurd. Det tragiska är att det i Sverige 2017 är en ganska bra beskrivning.

Jag har haft en profil utan bild och män har velat ligga med mig. Varför skulle jag då känna mig smickrad över att män vill ligga med mig när jag har bild?
Jag har inte skrivit något om att de tigger sex. Tigga och försöka ragga på någon är inte samma sak.
Jag tror, eller rättare sagt vet att jag inte är en prinsessa. Varför skulle jag vara det? För att jag ställer vissa krav på dom jag ligger med?
Hade jag skrivit något positivt om hur många män som vill ligga med mig hade jag blivit kallad naiv idiot som tror hon är något. Men detta är ju Flashback, kvinnor gör aldrig rätt.
Citera
2017-06-30, 01:05
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Jag har haft en profil utan bild och män har velat ligga med mig. Varför skulle jag då känna mig smickrad över att män vill ligga med mig när jag har bild?
Jag har inte skrivit något om att de tigger sex. Tigga och försöka ragga på någon är inte samma sak.
Jag tror, eller rättare sagt vet att jag inte är en prinsessa. Varför skulle jag vara det? För att jag ställer vissa krav på dom jag ligger med?
Hade jag skrivit något positivt om hur många män som vill ligga med mig hade jag blivit kallad naiv idiot som tror hon är något. Men detta är ju Flashback, kvinnor gör aldrig rätt.
Du skriver redan som om du vore en naiv idiot som tror den är något/speciell.
Citera
2017-06-30, 01:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Du skriver redan som om du vore en naiv idiot som tror den är något/speciell.

Jaha och varför är jag naiv enligt dig?
Citera
2017-06-30, 01:12
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Jaha och varför är jag naiv enligt dig?
Du ÄR naiv och underskattar det du har.

" Nej, jag uppskattar och jada jada"
Citera
2017-06-30, 01:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Du ÄR naiv och underskattar det du har.

" Nej, jag uppskattar och jada jada"

Jag frågade inte om jag är naiv enligt dig jag frågade varför. Så jag underskattar det jag har men tror jag är speciell? Hur går det ihop?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in