2017-06-29, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
1. Är inte detta en massiv logisk kullerbytta?
Den som utövar makt bryr sig sällan om vad den hon utövar den på tycker om det.
2. För det andra så vet du att det är sant att kvinnor snackar skit om varandra. Att en del män också gör det förändrar exakt hur mycket om det påståendet?

1. Korrekt. Dessa kvinnor bryr sig inte. Men de är fortfarande horor i mäns ögon.
2. Har jag påstått något annat?
Senast redigerad av Statistenidittliv 2017-06-29 kl. 16:25.
Citera
2017-06-29, 16:33
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Vilken urdum jämförelse. Jag är både socialdemokrat och feminist, och dessutom kvinna. Jag har många gånger erkänt min sexuella makt och inflytande över vanliga svenska karlar. Faktum är att många karlar uppmuntrar oss kvinnor till att vara dominanta, så givetvis passar man på att befalla och kräva orderlydnad av sådana karlar.

Det är just vår sexuella makt som gör karlarna till undergivna toffelhjältar och cuckolds. Det är jag den första kvinnan att erkänna. Dessutom är det ju så vi kvinnor vill ha det...

Sexuellt kapital.
Citera
2017-06-29, 16:40
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArabiskaPrinsen
Överallt ser vi hur feminister i synnerhet bara klagar på hur dåligt kvinnor har det, men samtidigt ignorerar dem de fält där kvinnor har enorm makt eller har fördel. Feminister varken erkänner kvinnans sexuella makt eller föreslår lösningar för att göra det jämställt.

* Det är män som har bekymmer på dejtingfronten, inte kvinnor.
* Det är fler män som lever i fattigdom än kvinnor, där mannen får skylla sig själv och kvinnan både får sympati och hjälp.

Feminismen uppkom originellt med stark koppling till jämställdhet. Dagens feminism är något helt annat, där mansfan ska ner och kvinnan ska upp - och hon ska inte ge ett skit för det.

Varför ska vi män någonsin acceptera att jobba bort alla kvinnors problem i samhället om de inte ens lyfter fingret för oss? Är kvinnan verkligen så besatt i hennes sexuella makt att hon kommer alltid vägra att ge upp den?

Prova skapa en fejk kvinnlig dejtingprofil på valfri site och se omedelbar exempel på hur bra kvinnor har det idag. Det är otroligt att de ens kan klaga när de kan välja och vraka som de vill.

Feminister talar inte om kvinnors sexuella makt för att det inte passar deras narrativ att framställa män som privilegierade.

De talar inte om att män är överrepresenterade bland de som begår självmord, eller är hemlösa heller.

Åtminstone unga kvinnor är oerhört sexuellt privilegierade, men de ser inte detta själva, eller låtsas inte om det. Att de sedan är emot sexköp visar vilka egoister de är, när de själva ser till att få fittan full på alla sätt och vis.

Tyskt ordspråk: "först kommer att äta sig mätt, sedan kommer moralen."
Citera
2017-06-29, 16:43
Medlem
jenny1990s avatar
Kvinnor är hycklare och skulle bara erkänna om det gynnade dem själva.
Citera
2017-06-29, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Feminister talar inte om kvinnors sexuella makt för att det inte passar deras narrativ att framställa män som privilegierade.

De talar inte om att män är överrepresenterade bland de som begår självmord, eller är hemlösa heller.

Åtminstone unga kvinnor är oerhört sexuellt privilegierade, men de ser inte detta själva, eller låtsas inte om det. Att de sedan är emot sexköp visar vilka egoister de är, när de själva ser till att få fittan full på alla sätt och vis.

Tyskt ordspråk: "först kommer att äta sig mätt, sedan kommer moralen."

Hur priviligierad är man om man:
1.Inte får ut något om man inte ha sex.
2. Minskar i värde på att ha sex.
3. Blir sexuellt ointressant för den man har haft sex med.
4. Blir sexuellt ointressant för alla efter 30.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2017-06-29 kl. 17:18.
Citera
2017-06-29, 17:53
Medlem
Feministerna försöker öka kvinnors sexuella makt genom:

1. Se till att det är stor invandring av män.

2. Göra det tillåtet för kvinnor inseminera.

3. Olagligt för män anlita surrogatmödrar.

4. Göra så att kvinnor ogillar män och därmed ej har sex med dem.

Målet för feminismen är att ingen sex ska ske mellan kvinnor och män.

och att männen ska betala för kvinnornas barn.

Vara som slavar bara ge: "eftersom kvinnorna är värda det"

Idealet är ensamstående kvinnor eller lesbiska som har barn.

"Män är dåliga till sin natur"

Det som jobbar mot detta är kvinnans natur att gilla vara ihop med män därför måste
en ständig indoktrinering hålla på i media som håller ner kvinnornas lust att vara med män.

Statistikerna visar att feministerna gör ganska bra ifrån sig det blir fler ensamstående i västvärlden men ökningen av ensamstående har planat ut så en balans verkar ha inträffat eller kommer inträffa inom några år.
Citera
2017-06-29, 18:25
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Varför ska vi män någonsin acceptera att jobba bort alla kvinnors problem i samhället om de inte ens lyfter fingret för oss?

I dunno. Jag skulle inte ge 1 öre till kvinnor om jag var man. White Knight komplex?

Citat:
Är kvinnan verkligen så besatt i hennes sexuella makt att hon kommer alltid vägra att ge upp den?

1) Sex är kvinnors free ride genom livet. Skulle män ge upp en free ride sexuellt?

2) Kvinnor är inte ute efter att det ska vara rättvist om du trodde det. Kvinnor vill bara få så mycket som möjligt för sig själva.
Citera
2017-06-29, 19:06
Avslutad
Skriver jag att jag söker utländska killar i åldern 18-35 så ser inkorgen ut ungefär såhär.
25% är svenskar i åldern 35+
5% utländska i åldern 35+
40% unga svenska killar
30% Unga utländska killar som inte är knullbara.

Ja vi tjejer har det väldigt lätt. Men det är inte så underbart som vissa killar verkar tro, att man har ett helt gäng drömprinsar att välja på. Beror på hur stora krav en tjej har förstås.
Citera
2017-06-29, 20:21
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
1. Korrekt. Dessa kvinnor bryr sig inte. Men de är fortfarande horor i mäns ögon.
2. Har jag påstått något annat?
Du gör det igen.
Du är inte man, så du kan inte uttala dig för alla män, eller ens för en man.
Du har ingen aning om vad kvinnor är i mäns ögon, mer än du själv kan fantisera ihop och det brukar kanske inte alltid bli en särskilt vacker syn.
Det beklagar jag.
Citera
2017-06-29, 20:37
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Skriver jag att jag söker utländska killar i åldern 18-35 så ser inkorgen ut ungefär såhär.
25% är svenskar i åldern 35+
5% utländska i åldern 35+
40% unga svenska killar
30% Unga utländska killar som inte är knullbara.

Ja vi tjejer har det väldigt lätt. Men det är inte så underbart som vissa killar verkar tro, att man har ett helt gäng drömprinsar att välja på. Beror på hur stora krav en tjej har förstås.
Hur många svar får du?
Gissa hur många svar en vanlig svensk kille får?
0?
Citera
2017-06-30, 00:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Hur många svar får du?
Gissa hur många svar en vanlig svensk kille får?
0?

Som jag skrev, vi tjejer har det lätt. Däremot är det inte så härligt som killar inbillar sig. Att killar jag inte vill knulla vill ha mig, vad har jag för nytta av det?
Citera
2017-06-30, 00:07
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Som jag skrev, vi tjejer har det lätt. Däremot är det inte så härligt som killar inbillar sig. Att killar jag inte vill knulla vill ha mig, vad har jag för nytta av det?
Enkelt! Du ser att nån vill ha dig. Bara välja och vraka, men tro mig utbudet minskar för varje år.

Killar tar livet av sig när de gett upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in