Citat:
Ursprungligen postat av
Douche-chill
Rickard Olsson är SVT:s version av TV4:s Malou Von Sivers. Han verkar likt henne ha ett lika kloformat grepp om kanalens TV tablå, utan att någon direkt förstår varför. Dyker upp lite här och där, beter sig allmänt märkligt med en lätt osympatisk utstrålning, och gör detta år efter år. Vems testiklar har han i ett järngrepp uppe hos SVT?
Om mannen har någon egentlig fanbase så måste den enbart bestå av att vissa ensamma och isolerade människor har vant sig vid honom i TV-rutan på samma sätt som personer kan vänja sig vid, och till sist även finna trygghet i: en ständigt droppande kran, en unken lukt, eller en psyksjuk grannes mumlanden.
Haha jag är en del av fanbasen och är visserligen rätt ensam men inte speciellt störd mig veterligen.

Gillar hans otroliga förmåga att "bli kompis med" alla människor och snabbtänktheten även om jag förstår att inte alla uppskattar hans skämt alla gånger.
Citat:
Ursprungligen postat av
gato12
Han har ju en fru och dotter hemma i Nacka, när har han tid att träffa dem...? Vem vet mest spelas ju in i Göte-la-borg.
VVM körs rätt så intensivt under några få veckor så han har nog ganska gott om tid för att träffa dem under resten av året..

20-25 avsnitt spelas in i veckan och varje säsong verkar ha runt 80 avsnitt.