Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
Nu har dock Richard arbetat väldigt mycket för att nu bygga upp ett varumärke ett program och sedan blir det bara helt plötsligt nej och tack trots att detta program nu fortsatt är en succé. Då är det liksom befogat att vara lite sur. Inte heller som nu han blivit rik på detta. Men det är väl SVT i signum det. Kommer in nya ska "projektledare" som kan leka med andras pengar (våra pengar) och kan göra vad de nu vill utan att tänka på vad folket (vi) egentligen vill se. Då som nu att Richard borde vara kvar så väl här som att nu då spårat i Vasaloppet också. Det är liksom hans grej som han byggt upp.
Visst har du rätt i det du skriver men det är ju fortfarande så att inget företag i världen adopterar folk på livstid. Man kan dessutom inte vara alla till lags. Ibland måste man ändra och fixa och dona lite för att hänga med i tiden och få folk att stanna kvar och se programmen. R O sa ju själv att det är svårt att få folk till VVM. Många gånger har dom ringt upp tidigare deltagare och försökt tjata tillbaka dem till programmet.
Vad gäller R O i skidspåret så kan jag inte uttala mig men inget hindrar väl att han fortsätter att åka Vasaloppet privat.
Som sagt.....man är inte adopterad och kan inte bita sig fast i korkmattan i eviga tider om det är så att företaget vill ha förnyelse.
Vad gäller VVM så var jag personligen jävligt less på honom och slutade titta på programmet för jag var så trött på hans återkommande s k skämt.