2011-11-16, 01:59
Medlem
P55s avatar
För övrigt och nu när jag sett reprisen av det tidigare populära programmet Plus med Sverker och som nu har blivit ett blahaskitprogram, inspirerat av slaskkanalerna TV3, 4, 5 osv;

Tycker faktiskt att Rickard Olsson om han ville skulle kunna bli den nya Sverker!

Med sin rappa käft, sitt kunnande osv så skulle han kunna sätta skräck i de flesta bolag
som lurar konsumenterna!

Men SVT med kärringen Hamilton ser inte långsiktigt tyvärr.
Citera
2011-11-28, 12:35
Medlem
--68--s avatar
http://svtplay.se/v/2619584/gavledala/27_11_19_55

Vilken är Rickards fd flickvän som har bränt ner Julbocken i Gävle, spola fram till 3:20 för att se inslaget.
Inslaget finns kvar till den 4 dec 2011.
Citera
2012-10-07, 14:16
Medlem
Brutes avatar
Rickards flickvän/sambo:
http://www.facebook.com/therese.broberg.5#!/therese.broberg.5

//Brute
Citera
2013-08-02, 23:32
Medlem
GoEks avatar
Någon som vet om RO är jakt&jägarhatare/naturromantiker? Har bl.a. sett honom kalla jägare i VVM för "lustmördare" och sedan också avspisningen av en tonåring som "ger fan i facebook och hellre jagar" som han också blev anmäld för.
Citera
2013-11-22, 19:24
Medlem
Är det någon som vet om han röker cannabis? Eller tar andra droger?

Han verkar ju ha stående inslag med drogskämt i sina program.

När han säger till maya, vad rökte bob marley? majja!

idag så sa han något om att röka en gås. Det är vad jag vet inte ett så vanligt uttryck bland personer som inte använder cannabis. Känndes inte som han fick ut det han hade tänkt på den kommentaren bland deltagarna?

Sen för någon vecka sen va det ett annat skämt, minns inte exakt. Men något med amfetamin.
Jag skulle gissa på att det finns flera liknande. Det här är vad jag kommer på just nu.
Citera
2013-11-22, 20:36
Medlem
Hur fan orkar ni ens titta på den här jävla flinande fjanten o skådespelaren
är är ju inte på riktigt - bland de löjligaste jag någonsin sett
Citera
2014-01-14, 09:48
Medlem
Filantropis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Markvii
Hur fan orkar ni ens titta på den här jävla flinande fjanten o skådespelaren
är är ju inte på riktigt - bland de löjligaste jag någonsin sett
Jag älskar i alla fall honom. Vet vem mest slår i alla fall TV6 och all sådan skräp.
Citera
2014-01-15, 12:35
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackMatt123
Är det någon som vet om han röker cannabis? Eller tar andra droger?

Han verkar ju ha stående inslag med drogskämt i sina program.

När han säger till maya, vad rökte bob marley? majja!

idag så sa han något om att röka en gås. Det är vad jag vet inte ett så vanligt uttryck bland personer som inte använder cannabis. Känndes inte som han fick ut det han hade tänkt på den kommentaren bland deltagarna?

Sen för någon vecka sen va det ett annat skämt, minns inte exakt. Men något med amfetamin.
Jag skulle gissa på att det finns flera liknande. Det här är vad jag kommer på just nu.

Knark tror jag inte.
Däremot har jag extremt säkra källor på att han emellanåt har uppträtt extremt berusad i offentlig och semioffentlig miljö.
Citera
2014-01-15, 13:56
Avslutad
Fästmöns intelligens har ju diskuterats tidigare i tråden.

Detta citat från Rickard själv kan vara det roligaste (ofrivilligt?) jag har läst på länge.

"Rickard och berättar att Therese kommit nära hans 7-åriga dotter Asta.
- Det funkar lysande. De utbyter tjejerfarenheter med varandra, säger han."

Diskuterar de lågstadiematematik eller vad? (Ja, jag vet att artikeln är gammal)

http://www.expressen.se/noje/extra/rickard-olsson-flyttar-ihop-med-sin-karlek/
Citera
2014-08-24, 00:09
Medlem
Mersaults avatar
Någon som vet om Rickard var extremt bakfull i gårdagens premiär av Atleterna på SVT? Han såg riktigt sliten ut, med vattnig blick och stora påsar under ögonen, allmänt svag, blek och darrig. Jag håller honom som en av mina absoluta favoriter på SVT och det vore synd om han gick ner sig...
Citera
2014-08-24, 00:17
Medlem
Jag tror inte någon behöver oroa sig för Rickards hälsostatus. Han är känd för att vara flitig bl a i motionsspåret och brukar springa Göteborgsvarvet (halvmara) med hyggligt motionärsresultat. Det enda som irriterar mig är att han snackar bort en massa tid i Vem vet mest på tramsigheter.
Citera
2014-08-24, 00:42
Medlem
Mersaults avatar
Men det är väl ändå ganska känt att han super till ganska mycket? Han brukar ju ofta skämta i Vem vet mest om att deltagarna och han ska ut på Avenyn efter fredagsfinalen. Jag har träffat Rickard på Avenyn och det var ingen vacker syn. Sedan kan han förstås hålla skärpan genom att träna emellanåt och vara reporter på vasaloppet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in