2006-02-25, 19:07
Medlem
Bingolottomannen!

Nån som har lite skvaller? Är ju nyskild så nått gott borde finnas
Citera
2006-02-25, 19:22
Medlem
vinbras avatar
Inte för att jag kommer med något nytt, men han sålde ju sin själ till djävulen när han blev Bingolottoprogramledare. Ibland zappar jag förbi programmet och känner ett sting av sorg varje gång över att konstatera att han fastnat i detta mörkrets rike.
Citera
2006-02-25, 23:22
Medlem
turbos avatar
Verkar vara en genomtrevlig prick, hälsar alltid när man stöter på honom, ibland så skojar han även med ungarna.

Men det finns säkert ett eller annat lik i garderoben, frågan är bara hur mycket det stinker...
Citera
2006-02-28, 14:26
Bannlyst
Mnja..

Lite FÖR trevlig för å va sant...
Citera
2006-02-28, 16:38
Medlem
JackassTREs avatar
q

Toppen kille och mycket bra golfare, Gillar inte snabba bilar men 4-hjulingar, Dricker måttligt och röker inte ¨till vardags, Många tjejer + 50 är galna i Rickard
Citera
2006-02-28, 19:29
Medlem
Men

som nyskild måste det väl finnas nån liten skandal i vassen? Vägrar tro att han kan va så trevlig som han låtsas.....
Citera
2006-02-28, 20:57
Medlem
BantaPodos avatar
okej lite godis om luckgossen

Jo jag har jävligt säker källa för detta...
han brukar drabba sina medarbetare med en skön quiz..
den går till så att han öppnar gylfen och håller fram en bit hud...ok?
Sedan är frågan penis eller pung. Rätt svar får..ja dansk skalle eller nåt..
Visst fan är han 2:a på bollen, men det står i skön kontrast till familjeunderållning...
så. mitt första inlägg. känns bra nu..stort...
Annars är han verkligen satanstrevlig...fan oxo...
Citera
2006-02-28, 21:19
Bannlyst
Som Alexandra..

Alexandra Beard på sin Elitlista.
Han började ju med barnprogram..
Säj att han e pedofil..
Citera
2006-03-01, 00:38
Medlem
Sjuttiotvås avatar
Har sett några minuter här och där av Bingolotto. Bara för att ha något att störa mej på. Har aldrig varit med om en så fjantig, genom-mesig människa. Avslutar han alla samtal med män med "puss och kram"?
Citera
2006-03-04, 11:56
Medlem
Vi har alltså att göra med ett helgon som inte ens Flashbackläsare kan snoka reda på lite skvaller om?

Fan va trist
Citera
2008-02-02, 19:36
Medlem
Chandler Bings avatar
Kollade lite slött på Bingolotto ikväll, vad är det för fel på människan, dvs Rickard Olsson, maken till otrevlig i direktsändning har jag aldrig sett. Hur kan han vara folkkär???
Såg en trailer för ca 1/2 år sen när han "vaggade" fram i rutan, har han nån sorts höftskada? Är det nån som tycker han gör ett bra jobb?
Citera
2008-02-03, 06:02
Medlem
En fruktpizzas avatar
..

Rickards flickvän Sofia Bergmann är sjuksköterska på Sahlgrenska Sjukhuset och de bor i centrala Göteborg. De är MYCKET lyckliga ihop kan jag berätta. Inte ett öga torrt när man ser dem. Ett vackert och mycket passionerat par som lever livets glada dagar. Hoppas att de får fortsätta så!

.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in