Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-31, 22:45
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambivalenz
Hoppar vinet, men är inne på 3 av 4 cider (4,5%.)
Har dock bara ätit ett äpple och två knäckebröd idag, ska strax äta lätt middag. Borde inte vara några probs va?
Hur länge efter man käkat middag kan man poppa utan att effekten minskar?

Effekten blir inte så dramatiskt mycket mindre, men det kan vara bra att tänka på att många mår illa av MDMA, och det kan bli värre om man nyss käkat. Själv brukade jag se till att äta middag vid sex-sju-snåret om jag skulle ut, och då tog jag knapparna typ vid elva... Men det är inte alls säkert att du mår illa!

(För att svara på din fråga: Ca två-tre timmar så är det nog grönt)
Citera
2016-01-01, 13:28
Medlem
Om man är påverkad så är det ju lätt hänt att folk ser att man ögon stora som tefat. finns det någon bra vals man kan dra för folk som inte känner en vad det beror på?
Citera
2016-01-01, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av defunct
Om man är påverkad så är det ju lätt hänt att folk ser att man ögon stora som tefat. finns det någon bra vals man kan dra för folk som inte känner en vad det beror på?

Har kört ngn gång att jag har ögondroppar mot tårkanals inflammation som har den bieffekten. Stämmer inte alls men har de ingen koll så kan det funka!
Citera
2016-01-01, 14:26
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kenozoikum
Har kört ngn gång att jag har ögondroppar mot tårkanals inflammation som har den bieffekten. Stämmer inte alls men har de ingen koll så kan det funka!

Tycker det är lite slöseri att ta E om man måste mörka hur bra man mår hela tiden... Bättre att vara i sammanhang där det inte behövs!
Citera
2016-01-01, 14:27
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av defunct

Bland oinvigda funkar det bra att bara spela oförstående, eller svara något i stil med "ja, det är konstigt, du är inte den första som påpekar detta... jag har nog onormalt stora pupiller, helt enkelt"
Folk som själv har brukat MDMA (eller Amfetamin) går dock inte att lura.
Citera
2016-01-01, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youngsoulrebels
Tycker det är lite slöseri att ta E om man måste mörka hur bra man mår hela tiden... Bättre att vara i sammanhang där det inte behövs!

Jo jag håller helt med dig egentligen. MDMA är ändå sjukt svårt att dölja, om det funkar som det ska.
Men just pupillerna kan sitta i störigt länge på mig
Senast redigerad av kenozoikum 2016-01-01 kl. 15:20.
Citera
2016-01-01, 15:02
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youngsoulrebels
Väl tänkt och talat Dessutom kan det bli i princip omöjligt att dölja, vilket riskerar att leda till problem.
Citera
2016-01-01, 15:33
Medlem
Jo, det är nog inte så smart kan jag hålla med om. Tänkte om det finns någon medicin eller laglig drog som ger samma symtom, kanske i kombination med alkohol? Jo, jag vet att jag famlar här.
Citera
2016-01-01, 22:41
Bannlyst
Jag har precis tagit ett piller E det är första gången och jag är ensam hur kommer det bli?
Snabba svar uppskattas

Edit mu känner man det hehehehehe
Senast redigerad av Yogurtman 2016-01-01 kl. 23:12.
Citera
2016-01-02, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yogurtman
Jag har precis tagit ett piller E det är första gången och jag är ensam hur kommer det bli?
Snabba svar uppskattas

Edit mu känner man det hehehehehe

Hur blev det? go i käkarna nu?
Citera
2016-01-02, 10:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av berrisboy
Hur blev det? go i käkarna nu?
Det var underbart!
Musiken va bättre och allt kändes så otroligt skönt!
Citera
2016-01-02, 10:21
Medlem
Bankadskits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yogurtman
Det var underbart!
Musiken va bättre och allt kändes så otroligt skönt!

Härligt

Blandade du med alkohol? Små eller stora mängder isåfall?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in