2017-06-20, 07:41
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scoones
Tagit tjack varje dag sen i onsdags tills idag.
(Ca 0,03-0,1g per dag tog sista linan imorse 0,1g)
Norflurazepam i torsdags/fredags sammanlagt 6mg tillsammans.
klonazolam i fredags 0,2mg samt igårkväll 0,2mg.

Kan ja ta suboxone nu utan risk för andningsdepp?

(Har bra tolerans på suboxonen krävs mellan 2-5mg nasalt för att ja ens ska känna något, dock är ja inget fan av benz dirrekt så toleransen där ligger på botten)

Sen en annan fråga.
Är de farligt att ha benz i systemet eller måste man vara "påverkad" av benzen för att andningsdepp ska kunna ske alls?.
Behöver snabbt svar då ja mår fruktansvärt dåligt /mvh Scoones
Andningsdepp får du oftast när du käkar stora mängder opiater o benso,du har tolerans på sub men vet inte detta?
Ja det är lungt eftersom du dragit i dig smulor med tjack och dags doser med benso.

Citat:
Ursprungligen postat av woopie95
Käkade typ 1,75mg iktorivil tidigare idag, har hyfsat god resistans mot dom men är väldigt försiktig när de kommer till piller så tänkte kolla om de e lugnt o äta en 5mg oxycontin depot nu? har nästan ingen resistans alls mot opiater
Yes super lugnt,men de märkte du kanske.
Citera
2017-06-20, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robertlu
?? du måste skämta? Imovan är ju en sömnmedicin (har den själv) och den kommer förhoppningsvis att få dig somna och slappna av lite. Då jag vart in på akuten efter mina tjackrace pumpar dom mig full med stesolid (benzo) för att lugna mig.

Ta 4-6st om du vill. Imovan är väldigt svårt att överdosera om du inte tänker halsa 2 70:ar med bränvin.

Nu var det ju inte så att jag undrade om jag skulle avlida efter en imovane, utan när jag nämnde potentiella "otrevliga effekter" så syftade jag på saker som exempelvis hallucinationer. Imovane ger ju knappast samma effekt som stesolid, xanor eller andra benzos som är att föredra till landningen.
Men jag tog en och det gick fint.
Citera
2017-06-21, 13:07
Medlem
UgQvinnas avatar
Voxra, Lithonit och E? Stämmer det att dessa mediciner blockerar effekten av E ?

Ja frågan ställdes ju i rubriken.
Kommer erbjudas E eller MDMA på midsommar och effekterna verkar vara helt fantastiska!
Men blockerar mina mediciner själva ruset så är det ju slöseri 😕
Röker bara grönt egentligen, tar ladd ibland och lite Ritalin har slunkit ner nån gång. Ingen alkohol över huvud taget.

Detta gäller ju inte bara Voxra utan även SSRI och andra stämningsutjämnande mediciner.

Roligt om nån vet. Vill så gärna prova E men med effekt självklart.
Citera
2017-06-21, 13:10
Medlem
UgQvinnas avatar
En bekant nämnde att jag inte skulle få mkt effekt av E och just därför jag vill höra andras erfarenheter.
Citera
2017-06-21, 19:50
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UgQvinna
En bekant nämnde att jag inte skulle få mkt effekt av E och just därför jag vill höra andras erfarenheter.

Voxra påverkar väl dopamin systemet. Så förstår inte hur det skulle förstöra effekten. MDMA är en drog som främst går på serotinin,lr ja det frisläpper i stort sätt en väldigt stor mängd av det. blanda det med SSRI tex kan leda till döden och detta https://sv.wikipedia.org/wiki/Serotonergt_syndrom
Senast redigerad av Mommejr 2017-06-21 kl. 19:58.
Citera
2017-06-22, 00:41
Medlem
Existensens avatar
Hey! Skulle uppskatta om jag kunde få lite hjälp/tips. Jag ska flytta om några dagar och åka in på avgiftning. Det är en ganska stor lägenhet och har mycket problem med bland annat adhd och behöver få en hel del gjort på väldigt lite tid. (Fick veta för någon dag sedan)

Har halsfluss och började igår med tikacillin som jag ska ta 3xdag 10dagar, (första gången jag tar antibiotika. Är det någon fara att blanda det med vissa saker?)

Har tagit 1mg iktrovil 2x dag i ca 2veckor
Ca 2.5g cannabis av bra kvalitet.
Har inte tagit Amfetamin på 4dagar och tog innan det ca 10g på 3 veckor nästan varje dag. (Har mest tagit rektala doser)

Är ca 25år, ca 185cm, ca 70kg, Man. Tagit det mesta förutom opiater. Sporadisk missbrukare.

Har tagit iktron som vanligt idag och rökt/förtärt gräs. Tog nyss 80mg amfetamin rektalt. Hur mycket tror ni behövs för att få tillräckligt med focus och energi?
Får imorgon conserta och tramadol. Tror ni det blir bättre om jag byter ut amfetaminet mot consertan imorgon? Blir oftast inte så jätte focuserad på amfetamin som inte är medicinskt..

Är det några problem att blanda in tram 100-200mg i mixen? Har aldrig fått kramp vad jag vet. Spänner mig dock extremt mycket pga dåligt mående/livssituation
Tack för er tid

Edit: Har på senaste blandat amfetaminet med 9ph eller 11ph kanga vatten. Mina tarmar värkar inte vilja ha kran vatten i sig. Vet någon om 11ph vatten ändrar effekten och hur? Kan vara placebo men tycker att det känns "klarare" i huvudet på något sätt med kanga vattnet samt att det känns något mindre destruktivt.. höhö
Senast redigerad av Existensen 2017-06-22 kl. 01:06.
Citera
2017-06-22, 19:04
Medlem
Walter_Sobchaks avatar
Sertralin och lergigan alkohol ??

Tänkte supa och svina idag, har tagit 75mg sertralin och 75mg lergigan idag. Hur farligt är det och hur mycket sliter det på kroppen? . Hur blir det med levern? Eller är det lungt ?

https://www.youtube.com/watch?v=AFwlSHSZI9s
Citera
2017-06-22, 19:14
Medlem
Halloween2s avatar
lergigan + alkohol kan ge jävligt grova hallisar. var varsam
Citera
2017-06-22, 19:23
Medlem
Walter_Sobchaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
lergigan + alkohol kan ge jävligt grova hallisar. var varsam

Försökte med det förra helgen slängde i mig en näve hände inte ett skit var rätt full och så, somna det var det ända jag gjorde. Och nu efteråt undrar jag mest hur farligt det är
Senast redigerad av Walter_Sobchak 2017-06-22 kl. 19:26.
Citera
2017-06-23, 23:33
Medlem
DarkOceans avatar
5htp och serotonin

Undrar om någon vet om det går att blanda 5htp med serotonin? Läste precis att man inte bör blanda med antidepressiva men varför? Vad kan hända? Vill gärna prova 5htp men äter för tillfället serotonin, men när jag läser om det så verkar 5htp bättre så frågan är om jag törs sluta med antidepp för att prova 5htp
Citera
2017-06-24, 00:42
Medlem
Vad är serotonin??
Menar du sertralin?
Citera
2017-06-24, 03:49
Medlem
Lars1989s avatar
Har du serotonin i pulverform?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera