2017-06-20, 16:16
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantone297C
Denna blatte?
https://m.facebook.com/jalla.abd
...hela historien är så jävla sjuk.

Det var han jag tänkte på också.
Citera
2017-06-20, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Om jag inte missminner sade Robin att det var en person som hette "Anders" som mördat Kevin, och att det är namnet polisen senare valde att omskriva med "Robert".

Nej tvärtom, tror jag det är. Jag tror han säger Robert i förhören men i Hjelmgrens rapport så används namnet Anders en del.
Citera
2017-06-20, 16:28
Medlem
RonaldoUtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafe
Det var han jag tänkte på också.
Sjukt att han lägger upp bilder på småbarn. Kan det stämma att han är polis?
Citera
2017-06-20, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Nej tvärtom, tror jag det är. Jag tror han säger Robert i förhören men i Hjelmgrens rapport så används namnet Anders en del.

Du har så klart helt rätt!
Citera
2017-06-20, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldoUtd

Nej verkligen inte.
Citera
2017-06-20, 16:59
Medlem
RonaldoUtds avatar
På Linkedin finns en truckförare i Oslo med namnet Jalal Abdali
Citera
2017-06-20, 17:24
Medlem
Citat:
Den egentliga mördaren har hela tiden gått att hitta i den gamla förundersökningen, enligt polisprofessorn och Brottscentralens expert, Leif GW Persson,

Han menar att en 13-årig pojke är mest intressant i utredningen. Nio månader efter Kevins död greps han på bar gärning för en våldtäkt på en treårig pojke. Våldtäkten ägde rum i närheten av den plats där Kevin blev dödad.

– Det som är obegripligt är att de inte har förstått det men för varje tänkande människa är det alldeles uppenbart utifrån deras eget utredningsmaterial vem som är den högst sannolike gärningsmannen. Jag, och sådana som jag, hade nog fått ordning på utredningen inom loppet av några dagar, säger Leif GW Persson.

De har ju öppnat upp förundersökningen igen. Vad tror du kommer ske?

– Det är bara att de ringer mig så ska jag tala om vem det är. Men om du frågar mig vad som kommer ske så kommer det inte hända ett dugg.

(Källa: http://www.expressen.se/gt/krim/leif-gw-ar-saker-han-dodade-kevin-4/)
Citera
2017-06-20, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldoUtd

Videon där han filmar en liten pojke är kuslig..
Citera
2017-06-20, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
(Källa: http://www.expressen.se/gt/krim/leif-gw-ar-saker-han-dodade-kevin-4/)

Citat:
– Det är bara att de ringer mig så ska jag tala om vem det är.

Fast så ska det inte gå till. Den gode GW må vara ett geni men utredarna måste nog sköta jobbet ordentligt som det ska.
Citera
2017-06-20, 18:08
Medlem
Thelonegunmans avatar
Det här börjar bli riktigt intressant.

Så denne J*lal Abd*li bodde i Dottevik och var 13 år vid mordet. Han saknar alibi och figurerade på något sätt i inledningen av utredningen. Varför avfördes han? Enligt Rolfs egen utvärdering var det för att han hade invandrarbakgrund och Rolf ville inte piska upp stämningar mot invandrare. Istället satte han dit två små svenska småglin under tortyrliknande förhör?
Kan det vara så sjukt? Och nästan ett år senare våldtar denne J*alal en treåring? Det är dags att Rolf börjar förklara ett och ett annat nu.
Citera
2017-06-20, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thelonegunman
Det här börjar bli riktigt intressant.

Så denne J*lal Abd*li bodde i Dottevik och var 13 år vid mordet. Han saknar alibi och figurerade på något sätt i inledningen av utredningen. Varför avfördes han? Enligt Rolfs egen utvärdering var det för att han hade invandrarbakgrund och Rolf ville inte piska upp stämningar mot invandrare. Istället satte han dit två små svenska småglin under tortyrliknande förhör?
Kan det vara så sjukt? Och nästan ett år senare våldtar denne J*alal en treåring? Det är dags att Rolf börjar förklara ett och ett annat nu.

Vart framkommer det att han inte hade alibi? Inte läst värst mycket kring denna då 13 åring så källa tack.
Citera
2017-06-20, 18:24
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salzsalino
Vart framkommer det att han inte hade alibi? Inte läst värst mycket kring denna då 13 åring så källa tack.
http://www.expressen.se/kronikorer/leif-gw-persson/pojken-borde-ha-fatt-blaljusen-att-tandas/

"Den här pojken är känd i området sedan tidigare. Han och hans familj bor där. Han har oroat vuxna i sin omgivning genom att han gärna umgås med småbarn i Kevins ålder. Han känner Kevin sedan länge. Han har umgåtts med honom tidigare och han har observerats i hans närhet under eftermiddagen samma dag som brottet inträffar. I hans bakgrund och uppväxt finns även andra omständigheter som starkt talar mot honom i en profilmässig mening.
Om detta har han blivit hörd av polisen och han har då anfört ett alibi som ganska omgående visar sig sakna grund."

Nu när jag läser GWs krönika igen så är han ganska tydlig med att peka ut denne individ som mördaren, i synnerhet tillsammans med artikeln som det länkas till härovan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in