2017-06-20, 11:27
Medlem
Mr.Laddergoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafe
Har mina misstankar om vem 13 åringen är. Vet att jag hörde att denna person antastat ett barn när jag var yngre. Han gick på dottevikskolan och är en tjock invandrare som verkar vara lite bakom flötet. Ska kolla vad denna heter i skolkatalogen på torsdag. Återkommer.

Stämmer väldigt bra, precis han jag tänkte det var också när jag hörde om att det var ny misstänkt. Han och hans familj bodde precis vid skolan också, bara ett stenkast från där Kevin blev hittad.

EDIT: Är 99.9% säker att han hette Abdali eller liknande i efternamn.
Senast redigerad av Mr.Laddergoat 2017-06-20 kl. 11:30.
Citera
2017-06-20, 12:39
Medlem
Citat:
Har mina misstankar om vem 13 åringen är. Vet att jag hörde att denna person antastat ett barn när jag var yngre. Han gick på dottevikskolan och är en tjock invandrare som verkar vara lite bakom flötet. Ska kolla vad denna heter i skolkatalogen på torsdag. Återkommer.

Det är en bild på han i tidningen,som barn. Knubbig unge.
Citera
2017-06-20, 12:55
Medlem
MorT2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Det är en bild på han i tidningen,som barn. Knubbig unge.

Bild skulle uppskattas
Citera
2017-06-20, 15:12
Medlem
Mooskys avatar
Citat:

Och enligt GW ska han bott i samma område som K vilket kan vara bra att kolla samtidigt.
Alltså blir urvalet mindre att ta sig igenom.

Citat:
Det är en pojke i tonåren som bor i samma område som Kevin, som känner honom väl och ofta leker med betydligt yngre barn.
http://www.expressen.se/kronikorer/leif-gw-persson/gw-om-okanda-spareti-kevin-utredningen/
Citera
2017-06-20, 15:42
Medlem
J*l*l
*a
Citera
2017-06-20, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kleopatra2013
Helt otroligt...

På sätt och vis ja, har nog mycket med att hans föräldrar inte riktigt såg allvarligt på det hela. Men jag tror också att han fick mycket hjälp efter våldtäkten då samhället fick upp ögonen för honom, jag tror han gjorde rätt stora framsteg efter det och fick lära sig vad som var rätt och fel. Jag tror inte han var inblandad i något mer efter det. Tror mycket handlade om att föräldrarna aldrig hade tagit tag i och accepterats hans utvecklingsstörning. Jag tror dom var rätt nyanlända på den tiden. Men när han åkte dit för våldtäkt så fick han hjälp av socialen och blev bättre. Tror även att släkten tryckte på en del eftersom offret var en släkting.
Citera
2017-06-20, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Laddergoat
Stämmer väldigt bra, precis han jag tänkte det var också när jag hörde om att det var ny misstänkt. Han och hans familj bodde precis vid skolan också, bara ett stenkast från där Kevin blev hittad.

EDIT: Är 99.9% säker att han hette Abdali eller liknande i efternamn.

Jag och flera andra här inne har delgivit polisen information om honom, för det finns betydligt mer som talar för att han är skyldig utöver det Leif GW skriver om:
(FB) Mordet på Kevin Hjalmarsson, 4 i Arvika 1998

Vi vet dock ännu inte om han har någonting med saken att göra.
Citera
2017-06-20, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorT2
Bild skulle uppskattas

Varför? Ungen var unge när bilden togs,idag borde han var kring 30.
Googla GW Newser så borde du hitta bilden.
Citera
2017-06-20, 16:04
Medlem
Pantone297Cs avatar
Denna blatte?
https://m.facebook.com/jalla.abd
...hela historien är så jävla sjuk.
Citera
2017-06-20, 16:05
Medlem
Mr.Laddergoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Jag och flera andra här inne har delgivit polisen information om honom, för det finns betydligt mer som talar för att han är skyldig utöver det Leif GW skriver om:
(FB) Mordet på Kevin Hjalmarsson, 4 i Arvika 1998

Vi vet dock ännu inte om han har någonting med saken att göra.

Jo, jag minns den där händelsen precis lika väl som Kevin-fallet.
Citera
2017-06-20, 16:12
Medlem
Mr.Laddergoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantone297C
Denna blatte?
https://m.facebook.com/jalla.abd
...hela historien är så jävla sjuk.

Ja, var han som förgrep sig på den där 3-åringen i vart fall. Om han var inblandad i Kevin-fallet eller inte kan jag inte svara på, men personligen tror jag det.
Citera
2017-06-20, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NicoleC
Robert=Rob**...kanske? Att ingen fattar detta uppenbara är en gåta.

Om jag inte missminner sade Robin att det var en person som hette "Anders" som mördat Kevin, och att det är namnet polisen senare valde att omskriva med "Robert".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in