Citat:
Ursprungligen postat av
dualwield
Ja, håller med dig. Dagens singelliv är extremt. Extremt slampigt. Tinder gör att det är enklare än nånsin att hitta någon ny att knulla. Tycker det finns både för- och nackdelar med det. Själv passar jag på att träffa nya tjejer då och då för att leka av mig lite. Den dagen när jag går in i ett förhållande vill jag inte känna att jag saknar att ligga med nya tjejer. Tjejen jag träffar lär med största sannolikhet också legat runt en hel del på Tinder, som de flesta gör.
En nackdel är precis som du säger att man är så bekväm att man drar sig för att åka en bit för att träffa en genuint trevlig person när det finns flera andra att träffa närmare hemmet. Eller att många saknar respekt och är mer arrogant än tidigare för att det alltid finns en ny match som kanske är bättre ett swipe bort.
Ja så är det. Nu avslutades den här bruden helt nyligen som jag beskrev. Hon tog bort mig efteråt också.
Fattar fan inte grejen. HUR fan kan man vända på bara en dag, alltså på riktigt? Från att planera 2 träffar denna vecka. Dessutom roliga träffar där vi tänkte göra grejer. Är i samma i nivå i livet och allt. Så bara vänder man tvärt. Sådana här har heller ofta ingen respekt över ens tid, vilket jag märkt många inte har. Man får dra de ut dom själva. Säger man att man ska ses lördag så ses jag på lördag. Men många är inte så idag. Så istället för att hon bara inte kan skriva skiten sj så får man dra ut de, och hade man inte gjort de hade man sagt nej till annat på lördag för man hade förväntat sig att de faktist ska bli av.
Men de värsta är att när man nu för 51 gången engagerat sig som fan och skrivit i flera dagar innan träffen så börjar man åter om på noll. Extra surt känns de ju att hon backade, för har nästan vart jag i 98% av fallen innan. Så de gör väl att de svider lite extra trots att vi bara hängde ute i stan 5h.
Man hoppas ju fan sådana där träffar svin till ex som de gärna gnäller över sen igen (cyniskt ja jag vet) Jag är bitter atm.
Problemet är att har man som mig, i princip endast Tinder att träffa tjejer genom (extremt mansdominerat yrke där jag inte träffar tjejer) så är det typ kört. För oavsett vad så vet man hur slampiga alla tjejer är på tinder och dom träffar garanterat flera.
Kan ingen tipsa en hur man blir en kall jävel som stänger ute känslor? Jag är verkligen inte sådan människa och har svårt att behandla människor dåligt. Men å andra sidan lägger jag ner för mkt energi och engagemang när man väl börjar träffa ngn man fattar tycke för, då det händer mig så extremt sällan....och därav känns de nu så jävla tomt.