Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-03, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vad har det varit för ålder på dessa typ?

20-28 någonstans, de flesta är runt 27 vilket jag är.
Citera
2017-08-03, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaragatan
Varför skulle profilerna vara fejk? Har du testat skriva med någon? Man kan gilla öl eller vin och ändå ha en fin figur. Jag har ingen text för att ingen läser den ändå. Finns många i DK som har namn som klingar engelskt. Många av deras ord är lånade från engelskan.

Har matchat med flera av de där profilerna. De skriver först. Typ tjena eller nåt. Man svara sen får man svar med nån länk till nån knullsida så ja jag skulle nog vilja påstå att de är fejk. Och de är många! Skulle nog säga att 3 av fem är såna profiler just nu.
Citera
2017-08-03, 14:06
Medlem
R.Bloodworths avatar
Dom matchningar jag fått har ALDRIG lett till konversationer. Inte en jävel svarar. Eller jo en...men det dog lika snabbt.

Och dom 2 snyggaste matchningarna jag fått har båda tagit bort mig efter jag hälsat på dem.......alltså har de råkat swipa höger på mig haha :/
Citera
2017-08-03, 14:42
Medlem
Har 3st tjejer som har flaggat för att de vill träffa mig och jag vill träffa alla för att sedan välja ut en av dem.

Ska jag vara ärlig och säga att jag snackar med flera tjejer eller ska jag bara hålla truten?
Citera
2017-08-03, 14:50
Medlem
Skulle nog också våga påstå att det är mer fejk profiler än någonsin. Fejknamn som "Brittany", "Emily" " "Lily" med tre profilbilder som är tagna ur random tjejers(instagram?). Dessa har även en kortare text på deras bio på svenska så att man ska köpa att det är riktiga tjejer för att sedan länka dig en porrsida när du matchat.
Citera
2017-08-03, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swemat169
Har 3st tjejer som har flaggat för att de vill träffa mig och jag vill träffa alla för att sedan välja ut en av dem.

Ska jag vara ärlig och säga att jag snackar med flera tjejer eller ska jag bara hålla truten?
Det är allmänt vedertaget att man undanhåller information om hur många man dejtar.

Själv vill jag inte veta hur många de jag snackar med eller gått på en dejt med själv snackar med eller dejtar. En dejt är oftast obetydlig i sammanhanget, du har gott om tid på dig att välja ut en. Blir ju annorlunda om du börjar träffa dem fler gånger alt. har sex.
Citera
2017-08-03, 16:22
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fcederberg
Har matchat med flera av de där profilerna. De skriver först. Typ tjena eller nåt. Man svara sen får man svar med nån länk till nån knullsida så ja jag skulle nog vilja påstå att de är fejk. Och de är många! Skulle nog säga att 3 av fem är såna profiler just nu.
Jag har inte stött på en enda fejkprofil, men så är jag väl väldigt selektiv och skulle inte swipa höger på någonting sånt antagligen.
Citera
2017-08-03, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Det är allmänt vedertaget att man undanhåller information om hur många man dejtar.

Själv vill jag inte veta hur många de jag snackar med eller gått på en dejt med själv snackar med eller dejtar. En dejt är oftast obetydlig i sammanhanget, du har gott om tid på dig att välja ut en. Blir ju annorlunda om du börjar träffa dem fler gånger alt. har sex.
Enligt mig så betyder inte en dejt att man måste inleda ett förhållande med just den personen. Klickar man med varandra så gör man det. Skulle det gå så långt att det blir växlande av saliv eller en tur i sängkammaren så är det den tjejen jag väljer. Men om det ska gå så långt så vill jag gärna ha träffat allihopa en gång innan jag tar det steget.

Det är ju lite både och med att vara ärlig eller inte. Ärlighet kan leda till att någon blir sur och tar det personligt eller så blir jag ännu mer attraktiv. Om jag inte är ärlig så slipper de veta vad jag har hållit på med eller så kommer sanningen fram från annat håll och då kan det bli ett jävla liv.
Citera
2017-08-03, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inteeviktigt
Skulle nog också våga påstå att det är mer fejk profiler än någonsin. Fejknamn som "Brittany", "Emily" " "Lily" med tre profilbilder som är tagna ur random tjejers(instagram?). Dessa har även en kortare text på deras bio på svenska så att man ska köpa att det är riktiga tjejer för att sedan länka dig en porrsida när du matchat.
Har med sett dom, oftast brukar dom finnas mellan 0-11km från en också.
I mitt fall så har jag bara skog runt mig i det området så det är rätt lätt upptäcka.
Dessutom har dom nästan alltid Engelska/Amerikanska namn.
Och ja bilderna kan vara rätt roliga ibland, särskilt när det helt klart är 2-3 olika tjejer.
Den sämsta boten jag har sett hade bilder på 1 vit, 1 asiat och 1 svart tjej som sina bilder..
Citera
2017-08-03, 17:15
Medlem
Bodickers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonesy.
Hehe en aningen bitter är man nog!
Jag har värre problem än så då jag tycker kvinnor är totalt värdelösa mer än att sticka in kuken i. Därmed är jag ganska rökt på dejting marknaden då man inte bara kan beställa ett knull likt en grogg på krogen.

Tinder är däremot bra på det sättet att om man engagerar sig lite kan man lura till sig ett knull med någon idiotioskt naiv brutta då Tinder är ett ordentligt ytligt ställe. Ser man ok ut, har humor och är duktig på att hålla fasaden kan man komma långt.

Jag har heller inte tålamod för fjant saker som sitta och chatta på snapchat och liknande då jag har noll intresse av att lära känna henne, hennes häst eller att hon varit på Himalaya och åkt skateboard så det blir rätt energi krävande och oftast inte värt besväret innan hennes ostron buffé/pastejkök är open for bussines.

Singelmammor är betydligt mer lättlurade då större majoriteten av dem är desperata efter en kassa ko så det händer att man riktar in sig på om man är riktigt sugen.

Viktigt bara att blocka på telefonen, sociala medier etc efter att kuken har fått sitt.

King. Du har rätt, 98% av kvinnorna jag har träffat i mitt liv är värdelösa på det ena eller andra sättet. Antingen ointressanta, tråkiga, slampiga, tjatiga, översittare, fittiga eller/och full med diagnoser. Tyvärr de få bra blir man polare med och skräpet vill ligga med en. -gett upp hoppet helt om att kunna ägna tid med kvinnor på ett givande och kärleksfullt sätt. De man trycker kan ju vara bra på det, men det är också allt.
Citera
2017-08-03, 17:16
Medlem
Bodickers avatar
Ångrar att jag uppdaterade den här jävla smörjan. Fult och plottrigt och 9/10 är för i helvete fejkkonton nu. Det var inte så innan jag uppdaterade
Citera
2017-08-03, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swemat169

Gör inte det! Jag har nämt någon ggn att det känns lite sådär att skriva och flörta med flera.
Och de har blivit kränkta och sagt att de inte alls kan tänka sig det och bara skriver med mig : )

Vilket givetvis inte är sant! : )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in