Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-25, 21:28
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notlegendary
Jag får en hel del matchningar, vilket överraskar mig, men sedan är det inte en jävel som svarar på mina meddelanden.
Denna snubbe har alltid bra tips, humor om inte annat också.

https://www.youtube.com/watch?v=yFverl5ZILA

Följ dessa så långt det går, byt ut match.com och applicera på tinder typ.
Allt han säger är typ rätt, och man vet om det så väl men vissa saker går inte att göra för mig, men försöker köra så mycket på det som möjligt.
Citera
2017-09-25, 22:11
Medlem
Denoms avatar
Från en tjejs profil på Tinder:
"Lär mig Arabiska, Somaliska eller något annat fint språk"

Citera
2017-09-25, 22:22
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Från en tjejs profil på Tinder:
"Lär mig Arabiska, Somaliska eller något annat fint språk"

Hoppas hon inte var svensk
Citera
2017-09-25, 22:25
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Hoppas hon inte var svensk
Hon var svensk, såg ut att vara uppväxt i orten.
Citera
2017-09-25, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notlegendary
Jag får en hel del matchningar, vilket överraskar mig, men sedan är det inte en jävel som svarar på mina meddelanden.

vad skriver du då? Lär ju vara lite skön. Kolla om det är nåt töntigt med bilderna eller hennes profiltext du kan kommentera.
En tjej käkade tex hamburgare som jag matchade med, då skrev jag nåt om. Vet inte vad som är mest oroande. Att du tränar på gym med tunga vikter eller äter gigantiska hamburgare.
och så blev det typ ha ha, *säger nånting om det* och sen in på nånting som kan kopplas ihop med dejt, eller iaf brukar jag försöka så. Så fort som möjligt försöka komma in i "ska vi ha en dejt", fast typ lektfullt inte fråga rakt ut "ska vi ses" utan mer typ slänga in det i det ni pratar om. Tex "Sen på våran romantiska hamburgardejt så ska jag visa hur man äter hamburgare, jag är ett monster". Nej, inte så överdrev, men du fattar grejen. Whatever topic ni pratar om få det att låta som "i framtiden ska vi göra det ihop". Är absolut ingen expert, men om man ska titta på min kassa statistik så när jag fått till dejter är det nästan alltid när man pratar om "framtiden" ihop. Tex en tjej ville ha frukost på sängen etc, driva om det.
Citera
2017-09-26, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Alltså, har hur många sparade konversationer som helst, sitter och kollar igenom lite just nu. Här är en tjej som ville bli slagen och spottad på under sex, fastbunden och våldtäktslekar, hade sex med henne under c:a ett års tid, under samma tid träffade hon 4 andra killar enligt egen utsago.

https://i.imgur.com/99lzzyn.jpg
https://i.imgur.com/7hSqFUu.jpg

Du kanske förstår varför jag finner det roande när killar tror att brudar inte har mycket sex, eller gillar sex.
Det som du skriver stämmer nog!

Jag har en egen erfarenhet av det, men det har inte övergått till samlag. Mest för att jag själv har lite svårt med det sociala fronten. Inte att vara trevlig, självsäker, umgänge och kan prata med folk. Utan det handlar mest om hur jag kan ta insitaiv, vad akall jag säga o.s.v. Men jag märker av själv, deras signaler, men ändå blir jag osäker om jag tolkar de rätt. Men ändå märker jag av smådelar. Men därav vet jag inte hur jag kan "ta tag i hennes hand och gå till toaletten"-Bildigt talat.

Ja, jag är oskuld. Nu låter det nog lustigt, men jag har märkt ändå av min egna erfarenhet emot mig.

Men jag har en fråga till dig. Du med denna 100% erfarenhet, eller hur man skall söga. Vad har du för svar, på att kvinnor då inte gillar att bli frågade om sex. Eller vill de bli "tagna" med stil, så att säga.

Det är helt enkelt där jag fastnar, när jag märker att en kvinna är intresserad. Hur kan jag egentligen "ta i hennes hand"-med stil, så att säga.
Citera
2017-09-26, 20:11
Avslutad
Kommunikation genom Tinder är så väldigt märklig alltså.

Man kan alltså inte ta bort sitt konto, utan bara avaktivera det? Svårt irriterande, sådant där.
Citera
2017-09-26, 20:13
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caesare
Kommunikation genom Tinder är så väldigt märklig alltså.

Man kan alltså inte ta bort sitt konto, utan bara avaktivera det? Svårt irriterande, sådant där.
Nej då, man kan radera sitt konto.
Citera
2017-09-26, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Nej då, man kan radera sitt konto.

Nya uppdateringen gör så att man INTE kan ta bort sitt konto =(
Citera
2017-09-26, 21:40
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palfrey
Jaha, den uppdateringen kommer väl som vanligt något senare till Android då, därför jag inte kände till detta.
Citera
2017-09-26, 22:27
Medlem
Phoenixboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Hon var svensk, såg ut att vara uppväxt i orten.
Hahahaha! Såg den också, tänkte på er stackars flashbackare.

fyfan. Usch. Antagligen ett troll, man kan ju bara hoppas, men hon såg riktigt risig ut.
Citera
2017-09-27, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palfrey
Vilken version? Själv har jag 7.6.0 (Android visserligen), finns fortfarande "Radera konto" på inställningar. I vilket fall bör det gå att göra som förr i tiden, ta bort behörigheten för Tinder på Facebook. Testa det om du är säker på att du inte kan ta bort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in