2017-06-13, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manodepressiv
Min sambos väninna jobbar som kallskänka på Grand.

Anna var mycket riktigt där på ett frukostmöte. Det var ett telefonmöte. Hon var ensam vid bordet.

Jag tvivlar på din sanningshalt! Man ser ju att det är dukat för minst 3 personer och så mycket skulle inte ens Anna kunna smälla i sig som var uppdukat..
Citera
2017-06-13, 16:22
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:

Anna var mycket riktigt där på ett frukostmöte. Det var ett telefonmöte. Hon var ensam vid bordet.

Telefonmöte? Varför har man det på Grand? Har hon inte fått ett nytt simkort till mobilen?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-06-13 kl. 16:25.
Citera
2017-06-13, 19:47
Medlem
Citat:

Felicia var väl också där, enligt hennes instagram iaf.
Citera
2017-06-13, 21:24
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv

Jo, Anna och Felicia verkar sitta mittemot varandra och en annan person sitter mellan dem.

Jag behöver nog skaffa en ny hobby. Kan inte fatta att jag satt och granskade Annas och Felicias instabilder.

Det borde handla om Biggest Loser, va? Eftersom att Felicia var med tänker jag. Eller är hon med som Annas nya manager? För visst är det väl hon nu som tagit över det jobbet som en manager gör?
Citera
2017-06-13, 21:35
Medlem
godboys avatar
Grand Hotel
Vad i hela friden gjorde hon där? Om man inte bor på det hotellet är ju en frukost fjantigt dyr. En sak är ju säker, Tunnan lär ju inte betalt det kalaset i alla fall. Kanske TV4 eller någon tidning där hon brukar lipa i spaltmeter.
Citera
2017-06-13, 21:39
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings
Jo, Anna och Felicia verkar sitta mittemot varandra och en annan person sitter mellan dem.

Jag behöver nog skaffa en ny hobby. Kan inte fatta att jag satt och granskade Annas och Felicias instabilder.

Det borde handla om Biggest Loser, va? Eftersom att Felicia var med tänker jag. Eller är hon med som Annas nya manager? För visst är det väl hon nu som tagit över det jobbet som en manager gör?

Felicia skippade rejäla ostmackan. Men Anna skulle ha en. För det var hon värd.
Citera
2017-06-14, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Hon måste väl använda dom nya tänderna och inte bara ha dem att glänsa med?
Citera
2017-06-14, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped

Värd att hon uppenbarligen åkt ur Biggest Looser redan? Får deltagarna använda sig av sociala medier,som instagram,innan programmets slut?
Lätt att på förhand räkna ut vem som åker ut.
Citera
2017-06-14, 03:48
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Grand Hotel
Vad i hela friden gjorde hon där? Om man inte bor på det hotellet är ju en frukost fjantigt dyr. En sak är ju säker, Tunnan lär ju inte betalt det kalaset i alla fall. Kanske TV4 eller någon tidning där hon brukar lipa i spaltmeter.

Grand är dyrt. Men Anna kanske tog en springnota? Vi har ju tidigare sett prov på hur hon tar saker i tid och otid
Citera
2017-06-14, 04:13
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings

Någon måste ha varit extremt kaffesugen innan resten av frukosten påbörjades.
Citera
2017-06-14, 10:53
Medlem
manodepressivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Jag tvivlar på din sanningshalt! Man ser ju att det är dukat för minst 3 personer och så mycket skulle inte ens Anna kunna smälla i sig som var uppdukat..

Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Telefonmöte? Varför har man det på Grand? Har hon inte fått ett nytt simkort till mobilen?

Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv

Okej, jag ljög. Förlåt mig. Jag vill ha uppmärksamhet och blir så ivrig i mitt bekräftelsebehov att jag ibland häver ur mig direkta lögner. Jag ber om ursäkt.
Citera
2017-06-14, 13:38
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Anna svarar på en kort kommentar. Men kom ihåg hon är inte arg. Om det där inte är ilska utan hon t om skrattar när hon skriver detta så undrar jag hur hon är som förbannad.

annatoledanobook Ursäkta 😂😳😂😳😂😳😂 Hets? Får inte gå ner mer? Känner inte igen & på det.....finare innan. Vet du något om mig, som inte jag själv vet?!? Jag hetsar absolut inte. Känner du till mina värden på INSIDAN utav min kropp?!? Mitt socker, mitt kolesterol, blodfetterna, hjärtat, mitt järn, min lever, mina njurar mm mm?!?!? Varför pratar du om ytan för?!? Jag lever idag & för resten utav mitt liv ett HÄLSOSAMT & SUNT liv & det gör jag endast för min kropp på INSIDAN ska må tipp topp & jag ska inte leva med en massa begränsningar & restriktioner! Så pratar du, en fullständig främling så här till mig?!?!? Förlåt, är inte arg ( skrattar faktiskt just nu 😀 ) MEN, vad har du för rätt, tror du att skriva så här till mig? Riktigt nyfiken på svaret!!! VAD DU tycker om MIN utsida..... ja DET struntar jag blankt i & du får tycka att jag var finare då jag var fet!!! 😂😂😉 Det står dig fritt att göra & du är ingen av betydelse i mitt liv, så det är som sagt var fine👍🏼😉👍🏼 Men i övrigt tycker jag att människor som dig själv, ska vara lite försiktiga med hur du / ni anser att ni har någon rätt att gå på en främling på det här viset. Hur skulle du känna om jag började tala om för dig - på samma sätt - att du inte får göra vissa saker? & om jag satte igång & tala om vad jag tycker om ditt ansikte & hur du ser ut? 😂😂😂 Nä du lilla "vän" - För din egen skull....börja tänk jäkligt mycket längre fram än vad ögat kan med att se ( det verkar behövas big time 🙏🏽🙏🏽🙏🏽 ) Respekt!!!

annatoledanobook Oj oj vad jag tar i 😳????? Återigen / jag tog absolut inte i - vilket du hade märkt & förstått OM du kände mig. Som sagt, skrattade då jag skrev mitt svar till dig & känner inte minsta ilska över dina väl valda rader😂😂😂 & jag skrattar fortfarande👍🏼 DIN 180graders sväng i din senaste kommentar slog den 1a i humorn. Du skrev din 1a kommentar med ironi säger du......okej - vi säger så 😉👌🏼😉 Jag förstår inte ( 🙈 ) hur det kan låta såååå olika i båda dina kommentarer - Men det är ok, skratt förlänger livet 🙌🏽🙌🏽🙌🏽 & jäklar vad gammal jag kommer bli 😉👌🏼😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in