Citat:
Ursprungligen postat av
Etrade
Helt sjukt att du har skramlat ihop till så många Larvitar-candies totalt!!
Jag som spelar ganska hårt har nog samlat på mig 200-250 godisar max.
Min enda Tyranitar har CP3223, 87% IV med Iron Tail - Stone Edge
Jag sitter inne på 33 candies som ska användas så fort han slås ut från sitt gym / gym-reseten träder i kraft. Då kommer han i alla fall bli min CP-mässigt starkaste Pokemon.
Iron Tail - Stone Edge tror jag också tillhör en av dom bättre defensiva movseten..
Du har grymma moves på din, jag önskar att jag fick "prova" att spela en tyrantitar som är maxad med bra moves, men efter reworken hoppas jag på att jag kan maxa någon. Jag har sedan en tid tillbaka samlat på mig stardust, och ligger på 1,1 miljoner just nu.. Det kliar sjukt i fingrarna till och från
Jag måste erkänna att jag bor grymt bra till vad gäller rare pokemons, bara idag på vägen hem fick jag en hatchad (16 candies), och fångade en vild med pinap och sålde (7 candies), samt att jag gått ca: 1 mil, så jag bör bara idag fått ihop 25 candies. Till sak hör att jag spelar i stort sett dygnet runt. Min nackdel är att jag har ett stop jag kan ta mig till, och därmed kan jag bara snurra på stop i stan fram och tillbaka till jobbet. För jag spelar aldrig på arbetstid