2017-06-11, 19:48
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
vad tror du de svarat om de fått svara på fråga om apollo stämmer eller är fejk på en garanterat anonym undersökning

100% svarar "Apollo stämmer!"
Citera
2017-06-11, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDO
Dina inlägg utan skiljetecken är fruktansvärt svåra att tyda ibland. Men eftersom ingen hittills kommit ut med att det skulle vara fejk antar jag att de skulle svara att "apollo stämmer" som du uttrycker det. Dock spelar det ingen roll vad jag gissar att de skulle svara på en sån fråga. Det är inte heller något bevis.

Du behöver inte förstå dem, det enda du behöver förstå är att
Skaka fram bevisning för apollo som håller vetenskapligt
Citera
2017-06-11, 19:52
Medlem
Citat:
Du behöver inte förstå dem, det enda du behöver förstå är att
Skaka fram bevisning för apollo som håller vetenskapligt

Vassego!

http://webapp1.dlib.indiana.edu/virtual_disk_library/index.cgi/4299975/FID2256/pdf/techdata.htm
Citera
2017-06-11, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Varför ljuger du?

Du tror inte jag vet att dessa så kallade vetenskapsmän från NASA bara är påhittade, ni kan inte hitta något därifrån som ens tillåts "försvara" apollo. Då blir de av med jobbet för risken är stor att de skall avslöja för mycket. Jag har sett andra från NASA skämta lite försiktigt om apollo när de ha seminarier om andra projekt men jag tror de är farligt ut då, kanske kan de inte hålla sig ändå
Citera
2017-06-11, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaurentiusLucidor
Vassego!

http://webapp1.dlib.indiana.edu/virtual_disk_library/index.cgi/4299975/FID2256/pdf/techdata.htm

Var beskriver de skarpa fotavtryck där eller dålig byggkvalitet på månlandaren?
Citera
2017-06-11, 19:59
Medlem
Citat:
Du tror inte jag vet att dessa så kallade vetenskapsmän från NASA bara är påhittade, ni kan inte hitta något därifrån som ens tillåts "försvara" apollo. Då blir de av med jobbet för risken är stor att de skall avslöja för mycket. Jag har sett andra från NASA skämta lite försiktigt om apollo när de ha seminarier om andra projekt men jag tror de är farligt ut då, kanske kan de inte hålla sig ändå

Bevis för vad du "vet" tack!

Du är väl medveten om att du kommer sorteras i samma fack som patrixx och "Diff-matematikern" om du inte klarar av att visa några bevis på vad du påstår dig "veta"? Med andra ord sinnessjuk och redo för ett madrasserat rum.
Citera
2017-06-11, 20:04
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Rent trams. Fabler. Lögn.

Finns bara ett sätt att övertyga dig, släpa dig till månen och släppa av dig där. Samt glömma hämta dig.
Citera
2017-06-11, 20:06
Medlem
Citat:
Var beskriver de skarpa fotavtryck där eller dålig byggkvalitet på månlandaren?

Byggkvalitetens eventuella bristfälligheter får du själv räkna ut med hjälp av formlerna du säkerligen tillgodogjort dig från den "fysik du kan"!

Fotavtrycken omnämns möjligen i Mission Presskits längst ner på sidan.
Den som söker finner!
Citera
2017-06-11, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHink
Rent trams. Fabler. Lögn.

Finns bara ett sätt att övertyga dig, släpa dig till månen och släppa av dig där. Samt glömma hämta dig.

Då känner jag mig säker

Så länge ditt och de andras argument endast är att kalla andra för dumheter, tror du verkligen du kan övertyga någon med det?
Citera
2017-06-11, 20:07
Medlem
Citat:
Fotavtrycken omnämns möjligen i Mission Presskits längst ner på sidan.
Den som söker finner!
Har du sökt?
Citera
2017-06-11, 20:11
Medlem
Citat:
Har du sökt?

Jag håller på att kopiera hem PDF:erna. Ett fint tillskott till de delar jag redan hade!

Fotstegen är inte på något sätt avgörande för sanningshalten som jag ser det.
Sök själv då du tycker att fotavtryck tydligen var det mest intressanta med mänsklighetens i särklass största bragd genom alla tider!
Citera
2017-06-11, 20:14
Medlem
Citat:
Fotstegen är inte på något sätt avgörande för sanningshalten som jag ser det.
Jag tror du inser värdet av att veta om det finns vätska på månen eller inte, alltså vätska man kan använda sig av. Det är helt avgörande om man skall kunna stanna där längre tider
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in