2017-06-11, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDO
Jag skrev att det arbetade 8000 personer på NASA. Om du menar att samtliga av dessa 8000 inte kan räknas som sakkunniga (som du efterfrågar) har du ett digert arbete att bevisa detta. Men ja, det här med dig och bevisning har vi ju redan konstaterat inte fungerar så bra.

Hur vet du vad de här 8000 anser? Tror de på att apollo hänt
Citera
2017-06-11, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Nej, jag begär att de skall ha någon som kan svara på en del kritik

Om kritiken kommit från seriösa rymdforskare hade de förmodligen gjort det. Men när kritiken kommer från en skribent på flashback med det ironiska (?) namnet KlockOchSnygg kan väl till och med du förstå att NASA inte skickar en delegation som diskuterar dina frågor?
Citera
2017-06-11, 19:29
Medlem
Citat:
Hur vet du vad de här 8000 anser? Tror de på att apollo hänt

Eftersom de arbetade med projektet och ingen av dessa har ifrågasatt det så får vi nog anta det, eller hur? Eller är avsaknaden av ifrågasättande bevis på att de under hot måste hålla tyst? Allt enligt din egen vetenskapliga metod och bevisföring.
Citera
2017-06-11, 19:30
Medlem
Citat:
Eftersom de arbetade med projektet och ingen av dessa har ifrågasatt det så får vi nog anta det, eller hur? Eller är avsaknaden av ifrågasättande bevis på att de under hot måste hålla tyst? Allt enligt din egen vetenskapliga metod och bevisföring.

Hur vet du att de inte ifrågasatt projektet?
Citera
2017-06-11, 19:31
Medlem
Citat:
Hur vet du att de inte ifrågasatt projektet?

Åh herregud... Om de skulle ha gjort det, vet du vad som krävs då? Bevis för att de har det. Annars fungerar det som så att vi får anta att de inte har gjort det.
Citera
2017-06-11, 19:32
Medlem
Citat:
Om kritiken kommit från seriösa rymdforskare hade de förmodligen gjort det. Men när kritiken kommer från en skribent på flashback med det ironiska (?) namnet KlockOchSnygg kan väl till och med du förstå att NASA inte skickar en delegation som diskuterar dina frågor?

vad tror du de svarat om de fått svara på fråga om apollo stämmer eller är fejk på en garanterat anonym undersökning
Citera
2017-06-11, 19:32
Medlem
Citat:
Åh herregud... Om de skulle ha gjort det, vet du vad som krävs då? Bevis för att de har det. Annars fungerar det som så att vi får anta att de inte har gjort det.

Att de försvarar apollo, tror man på något brukar man inte ha några problem och svara på frågor om det man tror på
Citera
2017-06-11, 19:38
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Varför ljuger du?

Citat:
Kan du visa där någon av dessa 8000 sakkunniga går igenom bevisningen?

Citat:
Skall du få någon att läsa måste du alltid ge en kortfattat beskrivning och det vet du om, kunna peka ut om det är någon speciell sida du vill annan skall läsa. Att referera till en massa text och överlämna jobbet åt den som skall läsa att leta reda på något är samma sak som att du säger "jag vet inte"
Citera
2017-06-11, 19:38
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Skall du få någon att läsa måste du alltid ge en kortfattat beskrivning och det vet du om, kunna peka ut om det är någon speciell sida du vill annan skall läsa. Att referera till en massa text och överlämna jobbet åt den som skall läsa att leta reda på något är samma sak som att du säger "jag vet inte"

Du fick EXAKT vad du efterfrågade och har ändå mage att begära att få allt "kondenserat" på max två a4-ark! Eftersom "jobbet" går ut på att hitta svagheter i "bevisningen" så ligger det GIVETVIS PÅ DITT BORD i din roll som "hoaxare" att hitta dessa utan att delegera bort uppgiften till de som är säkra på att NASA verkligen genomförde månlandningarna på det sätt som beskrivs i det extensiva materialet!

Citat:
Att någon vetenskapsman från NASA beskriver resorna från ett vetenskapligt perspektiv. Vad man uppmätt, hur de löst olika problem mm

Hur många problem tror du egentligen att det uppstod vid utprovningen av utrustningen? 3-4? 3-4 Miljoner ligger nog närmare sanningen.
Citera
2017-06-11, 19:41
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:

Vad består din kritik i då? Ska du fråga NASA om det med eftersom du inte orkar läsa mer än 2 A4 på sin höjd?
Citera
2017-06-11, 19:42
Medlem
Citat:
Att de försvarar apollo, tror man på något brukar man inte ha några problem och svara på frågor om det man tror på

Att ingen som arbetat med projektet ifrågasatt det stärker alltså på något vis dina argument? Du arbetar sannerligen efter egna, besynnerliga metoder när det kommer till vetenskap och bevis.

Nu ska jag fixa käk till min sambo och sen träna. Om du kommer på något vettigt att skriva ska jag försöka svara senare.
Citera
2017-06-11, 19:47
Medlem
Citat:
vad tror du de svarat om de fått svara på fråga om apollo stämmer eller är fejk på en garanterat anonym undersökning

Dina inlägg utan skiljetecken är fruktansvärt svåra att tyda ibland. Men eftersom ingen hittills kommit ut med att det skulle vara fejk antar jag att de skulle svara att "apollo stämmer" som du uttrycker det. Dock spelar det ingen roll vad jag gissar att de skulle svara på en sån fråga. Det är inte heller något bevis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in