Citat:
Ursprungligen postat av
Harfager
Om du företrädde en seriös grupp så skulle jag kunna fundera på att sända uppgifter till dig med mitt namn och offentliga uppgifterna, , men jag behöver bevis för den gruppen då först och sedan vara något jag skulle ha respekt för. Sökfunktionen visar dig vad jag skrivit , mycket liknelser men går att förstå vad som hänt.
Detta gäller alla men de får svara i tråden då min inkorg är full , pallar inte rensa nu .
Jo, jag förstår din synpunkt men med liknelser och svävande beskrivningar gör ju att vi inte kommer längre när det gäller dig. Den enda som förlorar på det är ju du själv. Om det nu är så farligt som du beskriver är det väl bara bra du är så exakt du kan. Det hjälper ju även oss att hjälpa dig att bedöma om du inbillat dig vissa saker eller om alla/eller vissa saker är riktiga. De som håller på med GS vill ju inte att det skall komma ut, de riskerar ju långa fängelsestraff så skriv ner allt så man förstår och kan hjälpa dig. Då vågar ju ingen ev. GS röra dig sedan om du vittnat innan om vad som skett. Men allt du känner har hänt dig behöver inte vara sant. Du kan övertolka saker. Lite eller mycket eller allt. Det kan du bara veta om du synar det som skett så transparent som möjligt.
Så, vi kan väl börja från början. Låt det ta tid, ingen stress. Har det hänt så skall vi lista ut vilka det är och de vågar inte röra dig, har det inte hänt så får du komma till ro. Win/win deal eller hur?
Svara bara på mina frågor:
1) När exakt kände du dig förföljd första gången och när upptäckte du ett tydligt fysiskt bevis för detta?