Citat:
Nu har ju jag inte prata med det antal jurister du vill påskina om mitt ärende och sedan formulerar jag mig annorlunda och dels anger namn , både mitt eget och de jag anger:s namn och platserna . Du sitter ju här och skyddar dessa MR grupper som inte i sådana fall gör sitt jobb , det tigger pengar hit och dit men gör inget då någon ber om råd eller stöd , därför undrar jag om telefoner och mejl når fram till rätt mottagare då jag vet att telefon vid minst ett tillfälle blev omkopplat till Lennart K , samma Lennart K som jag tycker palmeutredningen borde höra vad han gjorde på mordnatten.
Sedan är ni samma personer som tramsar fram och åter här systematiskt och troligen i samråd , inget öppet forum på något sätt men ändå öppet och sökbart , därför kan man inte heller gå in för detaljerat på vad man gjort eller gör, ändas ange att det är på gång. Att dessa torterare inte skulle ta chansen att trolla på ett öppet forum måste alla förstå att det är deras ända chans att klara sig , det kan bara begrava och tramsa bort vittnesmålen, för vem går igenom denna historiken i sin helhet när ni tillåtits i inlägg efter inlägg tramsa sönder denna ?
Så djävla genomskinligt ....
Sedan återigen , hur tar man reda på dödsorsak hos en sedan några år avliden person ?
Sedan är ni samma personer som tramsar fram och åter här systematiskt och troligen i samråd , inget öppet forum på något sätt men ändå öppet och sökbart , därför kan man inte heller gå in för detaljerat på vad man gjort eller gör, ändas ange att det är på gång. Att dessa torterare inte skulle ta chansen att trolla på ett öppet forum måste alla förstå att det är deras ända chans att klara sig , det kan bara begrava och tramsa bort vittnesmålen, för vem går igenom denna historiken i sin helhet när ni tillåtits i inlägg efter inlägg tramsa sönder denna ?
Så djävla genomskinligt ....
Sedan återigen , hur tar man reda på dödsorsak hos en sedan några år avliden person ?
Man förvånas ju över att ingen utav MR grupperna ställer några frågor. OK för några år sedan kontaktade jag bla Amnesty som ville ha en redogörelse och jag lade fram en kort redogörelse men utan deras namn och var inte säker på att jag då ville lägga alla i den gruppen så där kan man ju blivit flaggad som bara överkänslig , likadant med ytterligare en MR grupp som jag åkte och lämnade disketter till även dessa utan namn. Jag tänkte ju att detta skulle fungera som en varning om att jag inte var rädd att ta kontakt med hjälporganisationer då jag förstår att data kan avlyssnas och har de buggat mig med både kamera och mic plus telefon så tror jag ju inte för en sekund att de inte skulle bygga datorn eller tömma trådarna.
Så visst kan jag blivit på ett förståeligt sätt svartlistad hos dessa men då förstår de inte hur man blivit hotad och vilken press man befinner sig i i o m dessa hot.
Jag har ju skäl nu att fråga FN då dessa sade anmäl, och anmälan blir nonchalerad så då måste de ju se det uppenbara , har ju allt dokumenterat. Men stoppar nu dessa min mejl igen så ...
Frågar igen då detta kan ha med mitt ärende att göra , blev själv utsatt för nära olyckor runt den tiden personen ska avlidit
, Hur frågar man efter dödsorsak på en avliden, om man inte är släkt med personen ?
Senast redigerad av Harfager 2017-06-07 kl. 09:33.
Senast redigerad av Harfager 2017-06-07 kl. 09:33.